برنامه یاد بعضی نفرات
 
چرا این کنسرت منحصر به فرد است؟
یک روز با «کامران رسول‌زاده» و گروهش سر تمرین اجرای ۱۷ آبان
چرا این کنسرت منحصر به فرد است؟
موسیقی ما – بهمن بابازاده: باید اعتراف کرد که اولین کنسرت «کامران رسول‌زاده» را باید جزو برنامه‌هایی طبقه بندی کرد که قطعا دیدن‌اش و حضور در سالن اجرای برنامه، اتفاقی ست که می‌تواند تکانی اساسی به بازار موسیقی کشور بدهد. هنرمندی که با وجود داشتن دو آلبوم مجاز در بازار موسیقی کشور، هنوز موفق به اجرای زنده نشده و بالاخره با پشت سر گذاشتن ماجراهای مختلف، موفق شد مجوز اولین اجرایش در داخل کشور را بگیرد و برای اولین بار روی صحنه برود.

خاص بودن این برنامه را باید در خیز بلند کمپانی‌ها و غول‌های موسیقی اروپایی و جهانی در جذب این هنرمند جستجو کرد و اینکه او چه مزیت‌ها و خصوصیت‌هایی را از خود نشان داده که کمپانی‌های بزرگ اروپایی برای عقد قرارداد دائمی با او در رقابتی نزدیک و نفس گیر هستند.

او آهنگساز یکی از پرطرفدار‌ترین ترانه‌های چند سال اخیر ایرانی است که خواننده‌ای آن ور آبی آنرا اجرا کرده و بیش از ده میلیون بار در سایت‌های بزرگ عرضه موسیقی، دانلود شده. کتاب شعرش در مدت زمان کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسیده تا بعد از این همه سال او آرام آرام بتواند قابلیت‌های بالای خود را در ترانه و موسیقی به جامعه هنری کشور عرضه نماید.

کنسرت ۱۷ آبان این خواننده باعث شد بعد از ظهر یک روز پائیزی سر تمرین این گروه حاضر شویم و از تمرین آن‌ها گزارشی تصویری و ویدئویی تهیه نمائیم. اگر تا این لحظه برای تهیه بلیت این خواننده اقدام نکرده‌اید، زود اقدام کنید تا مبادا مثل بسیاری از برنامه‌هایی که وقتی برگزار می‌شود و تمام می‌شود حسرت حضور در آن به یک رویا تبدیل شود، سراغتان نیاید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

با تشکر از بهمن بابازاده که مثل همیشه گزارش هاش حرف ندارن .
بررسی آلبوم حباب در وبلاگ موسیقایی ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چرا این کنسرت منحصر به فرد است؟ | موسیقی ما