برنامه یاد بعضی نفرات
 
موزیکال ویژه «کامران رسول‌زاده» برای آفریقا
با گریم ویژه سیاه پوستان و سناریویی جدید روی صحنه می‌رود
موزیکال ویژه «کامران رسول‌زاده» برای آفریقا
موسیقی ما - بهمن بابازاده: کامران رسول‌زاده دو آلبوم رسمی در بازار موسیقی کشور دارد ولی هرگز به اندازه سواد موسیقی و استعدادش نتوانسته در بین اهالی موسیقی و مخاطبانش، شناسانده شود.

شاید هیچ کسی نداند شرکتی که در ترکیه طرف قرارداد با بزرگانی موسیقی پاپ این کشور است، پس از دیدن فعالیت‌های بین المللی این خواننده و بزرگان موسیقی کشور، قراردادی بلند مدت را با این هنرمند منعقد کرده و قرار است آلبوم این هنرمند به زودی همزمان در ایران و ترکیه منتشر شود. اما سوژه این گزارش، نه همکاری‌های بین المللی این خواننده است و نه فعالیت‌های اجرای زنده‌اش. این هنرمند که در عالم نویسندگی هم طرفداران زیادی دارد و همه چاپ اول کتابش «فکر کنم باران دیشب مرا شسته، امروز توام» تنها دو ماه پس از انتشار تمام شده، قصد دارد موزیکالی را روی صحنه ببرد. موزیکالی که در آن قرار است با ترکیبی از موسیقی و حرکات نمایشی، دغدغه‌هایش را در قبال فقر و مبارزه با امپریالیسم جهانی ارائه دهد. اتفاقی که تا کنون هرگز به این شیوه و سبک از سوی هنرمندان موسیقی ارائه مشده و همین اولین بودن می‌تواند واکنش‌های جالب توجه فراوانی را در پی داشته باشد.

رسول‌زاده این روز‌ها در خارج از مرزهای کشور مشغول برخی فعالیت‌های محرمانه هنری است (که طبق قولی که به او داده‌ایم، نمی‌توانیم بیشتر در مورد این همکاری‌ها اطلاع رسانی کنیم)، و همین باعث شد نتوانیم با او بیشتر درباره جزئیات این برنامه گپ بزنیم. ولی شنیده‌ها حاکی از آن دارد که این هنرمند قرار است با گریمی ویژه و با شمایل بومی‌های آفریقایی روی صحنه برود و چند قطعه را نیز با‌‌ همان گریم اجرا کند. بداهه‌گویی‌هایش را به صورت موزیکال و با همراهی ارکستر‌اش بصورت زنده بخواند و این ترانه‌ها و بازی‌ها، با ترکیبی از تصاویر تلخ برگرفته از فشار فقر بر جمعیت آفریقا، معجونی لذیذ و تکان دهنده را به بیننده‌اش نشان دهد.

گفتنی ست اخبار خوب و خوشحال کننده‌ای نیز درباره نخستین کنسرت این هنرمند به دستمان رسیده و ظاهرا رسول‌زاده به زودی در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت. قابل پیش بینی است که این خبر در صورت قطعی شدن می‌اوند مورد توجه دوستداران این خواننده قرار بگیرد. به محض قطعیت این اخبار جزئیات این برنامه را در روزهای آینده درهمین صفحه منتشر خواهیم کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

برای پیشرفتش کسانی زحمت کشیدند که امروز فراموش شده اند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

la aghal ye ahang azash bezarid ta bebinim dar che sathi mikhoone.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

صدای دلنشینی داره و از خیلی مدعیان این روزهای پاپ تکنیکی تر و به عبارتی راحت تر میخونه بدون این که به خودش هیچ فشاری بیاره ! این خیلی مهمه !

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیکال ویژه «کامران رسول‌زاده» برای آفریقا | موسیقی ما