برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیما مسیحا: سعی می‌کنم به سلیقه مردم نزدیک‌تر شوم
آلبوم جدید و کنسرت‌ها در راه است
نیما مسیحا: سعی می‌کنم به سلیقه مردم نزدیک‌تر شوم
موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم جدید نیما مسیحا مراحل تولید و ضبط خود را سپری می‌کند. نیما مسیحا درباره این آلبوم در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: با وجودی که مدتهاست ساخت آهنگ برای این آلبوم را آغاز کرده‌ام هنوز قصد ندارم جزییات آن را افشا کنم. تنها چیزی که می‌توان درباره آن گفت این است که با توجه به سلیقه مردم این آلبوم را پیش برده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین در ساخت قطعات آن سعی کرده‌ایم متفاوت از همیشه کار کنیم و به گفته‌ای تکرار مکررات نکرده باشیم.

خواننده شب سربی در ادامه متذکر شد: دوست دارم آلبوم جدیدم را در شرایط بسیار مناسب به دوستداران موسیقی عرضه کنم. به همین دلیل اگر در انتشار ان وقفه‌ای پیش آمد توقع دارم با من همکاری کنند.

این خواننده در پاسخ به اینکه چرا سلیقه مردم را در نظر دارد و آیا با این کار به موسیقی حرفه‌ای خود و حرفه‌ای بودن موسیقی‌اش لطمه‌ای وارد می‌شود یا نه، گفت: چرا باید فکر کنیم که نزدیک شدن به مردم موجب می‌شود تا از حرفه‌ای بودن فاصله بگیریم. چه بسا به اعتقاد من هر چه یک هنرمند به دنبال حرفه‌ای شدن باشد باید بیشتر به مردم نزدیک شود چرا که اصل هنر برای مردم است.

نیما مسیحا درباره برنامه‌های آینده خود گفت: به فکر برگزاری کنسرتهای خود هستم و به زودی اخبار آن‌ها را برای انتشار تقدیم می‌کنم. این کنسرت‌ها از آلبومهای قبلی من خواهد بود و قطعات ان‌ها را با فرمهای کنسرتی اجرا خواهم کرد.

نیما مسیحا حضورش در عرصه موسیقی را با اجرای قطعه‌ای به نام «پروانگی» در فیلم «دست‌های آلوده» به کارگردانی سیروس الوند آغاز کرد. قطعه‌ای به آهنگسازی اسطوره موسیقی معاصر، زنده یاد بابک بیات که مورد توجه بسیاری قرار گرفت و نیما مسیحا با اجرای همین یک قطعه در زمره بهترین خواننده‌های پاپ قرار گرفت. نیما مسیحا بنا به نظر کار‌شناسان موسیقی یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین خواننده‌های تاریخ موسیقی ایران است. خواننده‌ای خوش صدا و توانمند که حضورش در عرصه موسیقی پاپ همیشه باعث ارتقاء این موسیقی شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آقا نیما صدای فوق العاده‌ای داری اما سعی کن به سلیقه مخاطبان و طرفداران صدات خودت رو نزدیک کنی نه همه مردم، در غیر این صورت خراب میشی. طرفداران تو دوست دارن ازت کارهایی مثل پروانگی و ماهی نقره‌ای رو بشنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

باعث خوشحالیه جای کارای نیما مسیحا این روزا خالیه امیدوارم زود آلبومشون بیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

من که مطمئنم آلبوم فوق العاده ای از آب دراومده

نیما مسیحا از بزرگان موسیقی پاپ ایران هستش

منتظریم...

ممنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

نیما مسیحای نازنین ...
از بهترین هاست هم از جهت حرفه ای و هم اخلاق ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

نیمای عزیز شما تو مسیری که هستی و بهش اعتقاد داری بمون ،این حرف شما در مورد اینکه تو مسیر مردم قرار گرفتن حرفه ایه دقیقا سیاست امروز بیزینس گونه موسیقی تو ایرانه،شما میدونی کاری که داری میکنی اونقدر پولساز نیست،میخوای تن بدی به جریان سخیف موسیقی حال حاضر ،تو آلبوم قبل شما تا حدودی این کارو کردی،مثل ابنکه امروزه روز هر خواننده تازه کاری که وارد عرصه موسیقی کشور میشه در برابر سوال خبر نگار فقط اسم چند خوانندرو میبره که در حال حاضر رو بورس هستن و در جهت کسب طرفدار بیشتر،شما با این سابقه خوب،نباید وارد این جریان بشین،

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

به معنای واقعی، خواننده هستن ایشون.
زنده باشی نیمای عزیز و بزرگوار.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

حالا کی گفته که کارای ایشون از سطح سلیقه ی مردم بالاتره که حالا بخواد خودشو نزدیک کنه.خیلی تلاش کنه هم سطح سلیقه ی مردم بشه.البته منظورم از مردم همین مخاطبای جدی موسیقی هستند نه کسایی که یه سی دی از سر چهارراه میخرن و میذارن تو ضبط ماشینشون.برای اینا فرق نداره نیما مسیحا گوش بدن یا ...یا هر کسی دیگه.ایشون خواهشا دنبال نزدیک شدن به سلیقه ی این دسته از مردم نباشن و در ضمن بیشتر رو شعرها دقت کنن چون آلبوم توهم غیر از 3 یا4تا قطعه شعرهای خیلی جالبی نداشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آلبوم توهم عالی بود یکی از بهترین آلبوم های این سالها بود..ترانه های درجه یک با موسیقی های زیبا و صدای قدرتمند نیما مسیحا
اگه تو همون مسیر آلبوم قبلی حرکت کرده باشه که این آلبومش هم قطعا خوب شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

به نظر من هم آلبوم توهم نیما مسیحا خیلی خوب بود و هنوز گوش میدم.به نظرم نیما مسیحا از دستهای آلوده به بعد یکی دو تا کار خوب بیشتر نخوند تا آلبوم توهم که کولاک کرد.همین امروز رادیو چند بار آهنگ احساس این آلبومو پخش کرد که واقعا قشنگه
امیدوارم نیما مسیحا توی آلبوم جدیدش باز هم سلیقه آلبوم توهم رو به کار ببره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما مسیحا: سعی می‌کنم به سلیقه مردم نزدیک‌تر شوم | موسیقی ما