برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین رونمایی از «حباب» در برج میلاد
کنسرت «محسن یگانه» ۴، ۵، و۶ آبان قطعی شد
اولین رونمایی از «حباب» در برج میلاد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: تقریبا دو سال از جنجال‌هایی که بین «علی چراغعلی» و «محسن یگانه» رخ داد، گذشته و این خواننده از زمانی که همکاری‌اش با کمپانی جدید را آغاز کرده، اجراهای خوب، مسلط و پر تعدادی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده بود. با انتشار اخبار انتشار آلبوم «حباب» دوستداران این خواننده آرام آرام همه حواشی پر سر و صدای یگانه را از یاد برده بودند و در انتظار آلبوم جدید خواننده مورد علاقه‌شان، روزشماری می‌کردند. همه چیز به خوبی و خوشی در حال سپری شدن بود که خبر رسید «محسن یگانه» بدون اطلاع مدیران شرکت کنسرت گذار‌اش، قراردادی سنگین و جدید را با یک شرکت دیگر به ثبت رسانده و ۱۲ اجرای آینده خود را واگذار کرده است. این در حالی ست که این قرارداد اوایل تیرماه به ثبت رسیده و خبرش سه ماه بعد به بیرون درز پیدا کرده است.

با این اوصاف محسن یگانه در حالی که امتیاز مادی آلبوم «حباب» را در اختیار شرکت قبلی قرار داده، اجرای جدیدش را با کنسرت گذاران جدید روی صحنه خواهد برد. چالش اصلی این اتفاق هم این است که یگانه اعلام کرده در این کنسرت قطعات آلبوم جدیدش «حباب» را که هنوز وارد بازار موسیقی کشور نشده، اجرا خواهد کرد. رقم قرارداد، نوع تنظیم و امضای مخفیانه آن از دیگر بخش‌های بحث برانگیز این ماجراست که در این گزارش به صورت تفصیلی به زوایای مختلف آن خواهیم پرداخت.

  • ما احترام می‌گذاریم
برای پیگیری این خبر سراغ شرکت‌هایی رفتیم که محسن یگانه با آن‌ها طرف حساب بوده و حالا از بین آن‌ها یکی را برای ادامه فعالیت‌های هنری‌اش انتخاب نموده است. علی نیکونیا، روابط عمومی شرکت آوای هنر (کنسرت گذار قبلی یگانه) در این باره اظهارات جالبی داشت ولی سرانجام بیانیه رسمی این شرکت را که به تائید مدیران ارشد این موسسه رسیده بود را در اختیار ما قرار داد. در متن این قرارداد آمده:
«از آنجا که موسسه آوای هنر، سعی بر حمایت هنرمندان داشته و رضایت و موفقیت روزافزون آنان را رکن اصلی ادامه فعالیت‌های خود می‌داند، لذا احترام به انتخاب و نظر ایشان را شرط عقل و ادب می‌داند و لازم به ذکر است که طی این سال‌ها دوران همکاری بسیار خوبی نیز داشته‌ایم و مثل همیشه آرزوی موفقیت بیشتر برای تک تک هنرمندان عزیز این مرز و بوم را از خدای بزرگ داریم... علی نیکونیا / مدیر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر.»

  • «محمد حاتم‌پور»: آقای جلیل‌پور استاد و پیشکسوت ماست!
محمد حاتم‌پور مدیریت شرکت «آوای فروهر» پس از صحبت‌ها و نقل قولهایی که درباره محسن یگانه و قرارداد جدیدش با این شرکت مطرح شده، واکنش نشان داد و گفت: «آنچه که مسلم است پایان همکاری هر خواننده با هر شرکتی و آغاز فعالیت او با شرکتی دیگر همواره دارای حواشی و شایعات فراوانی است. شروع فعالیت آقای محسن یگانه با این (آوای فروهر) هم از این قاعده مستثنی نیست. آنچه که نظر شخصی بنده است، شرکت آوای هنر (به مدیریت آقای جلیل‌پور) دارای تجربیات بسیار زیاد در زمینه امور برگزاری کنسرت و تهیه و تولید آلبوم‌های موسیقی ست که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده. تا جایی که همواره عده کثیری از اهالی موسیقی خواستار همکاری با این شرکت بوده‌اند. با توجه به سابقه چندین ساله این شرکت در زمینه‌های فوق آنچه که باعث شد شرکت‌های جوانی من جمله شرکت آوای فروهر بتواند امروزه با فراق بال به فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود بپردازند، نتیجه سیاست‌های کاری درست و تلاش شبانه روزی شرکت‌های بزرگی چون آوای هنر بوده. آقای جلیل‌پور استاد و پیشکسوت این رشته می‌باشند که خود من در تمامی این زمینه‌ها سعی در الگو برداری از ایشان دارم و اینکه در حال حاضر «محسن یگانه» شرکت ما را برای ادامه فعالیت هنری خود انتخاب نموده‌، دلایل مالی و یا حاشیه‌ای نداشته. متاسفانه عده‌ای از روی غرض ورزی جملاتی را در مورد جابجایی مبالغ سنگین مالی و یا تعدد سانس‌های اجرا و یا زمان قرارداد چندین ساله مطرح می‌کنند و یا مسائل حاشیه‌ای و ضعف را علت این قرارداد می‌دانند را کاملاَ تکذیب می‌کنم. در آخر برای تمامی هنرمندان و شرکت‌ها و موسسات فرهنگی آرزوی موفقیت روزافزون را از خداوند منان خواستارم و امیدوارم روزی برسد که اینگونه صحبت‌ها و حواشی در جامعه هنری ما هیچ جایی نداشته باشد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

جناب بابازاده به عنوان یک طرفدار موسیقی، صمیمانه از شما خواهش میکنم که از محسن یگانه خبری در این سایت نذارید. تفکر و پیشینه شما در رابطه تان با محسن یگانه، بر کسی پوشیده نیست
من نمیدونم چه اصراریه که خبرهای مربوط به محسن یگانه در این سایت اکثرا از طرف شما منعکس میشه!
به جرات عرض میکنم که نصف حاشیه های موسیقی از طرف شخص شما مخابره میشه
مملکت مثلا قانون داره! اگه قانون نقض بشه و یا حقی از موسسه آوای هنر ضایع بشه این شرکت میتونه به مراجع قضایی شکایت کنه. جالب اینجاست که خود آقای نیکونیا کاملا طبیعی با این قضیه برخورد کرده ولی شما.........
من احتمال میدونم که مثل گذشته نظر من تائید نمیشه ولی امیدوارم حداقل خودتون نظرم رو بخونید!
آقای خبرنگار، زرد کار نکن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

حرف های بهمن بابازاده در این باره فقط در وبلاگ موسیقایی ...
بهمن جان ازت میخوام که اگه نظرم رو تایید نکردی لااقل خودت به وبلاگم بیا و ببین ...
با تشکر .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

باز هم رسوایی .
باز هم محسن یگانه .
فقط در وبلاگ موسیقایی .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

من که بیشتر از یه سال منتظر آلبوم حباب هستم هنوزم معلوم نیست کی میاد!!!!!
ولی حتما آلبوم خوبی خواهد بود.
اگه با آلبوم 13 چاووشی همزمان منتشر بشه چی میشه!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

آخ آقای بابازاده چرا ول کن محسن یگانه نیستی....
نمی دونم شما خبرنگارا چی بهتون میرسه اینقد حاشیه درست می کنید
فوتبال رو که نابود کردید حالا ول کن موسیقی نیستین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

برای نگاه کردن جزئی تر به این مساله با حرفهای جالب یک خبرنگار به وبلاگ موسیقایی بیاید ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

امروز ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۱ روز معود محسن یگانه واسه انتشار آلبوم و باز هم بد قولی!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

بهمن جان خسته نشدی؟
جدی خسته نشدی؟
تا کی این کارا؟
شرکتو عوض کرد!باشه.. مگه چیه؟ دوستداری جنجال راه بندازی؟واسه موسیقی ما و شخص بابازاده خیلی متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

محسن یگانه کی تاریخ انتشار رو گفت که الان میگی بازم بدقولی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

تو هم که خودت کشتی دو نفر بیان تو وبلاگت! محسن یگانه اگه کارش خوب نبود انقدر دشمن نداشت...خداروشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

اطلعات رو کامل بذارید 7و8 بهمن کنسرت محسن یگانه تو بندرعباس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین رونمایی از «حباب» در برج میلاد | موسیقی ما