برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیرکریمی تازه‌ترین اثر خود را به بازار می‌فرستد
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
امیرکریمی تازه‌ترین اثر خود را به بازار می‌فرستد
موسیقی ما - لی لا رضایی: امیر کریمی از انتشار جدید‌ترین آلبوم خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: آخرین آلبوم خود را در بهمن ماه روانه بازار موسیقی خواهم کرد. تا این لحظه این آلبوم «عشق کافی نیست؟» نام دارد ولی احتمال اینکه این نام تغییر کند، بسیار است.

این خواننده در ادامه گفت: قرار است این آلبوم حدود ۲۰ روز دیگر برای انتشار آماده شود اما قرار است بعداز ماههای محرم و صفر روانه بازار موسیقی شود. انتشار آن مصادف می‌شود با ماه اسفند که به نظر من بهترین زمان برای انتشار یک آلبوم است.

وی در مورد جزییات این آلبوم گفت: «عشق کافی نیست؟» شامل ۱۲ قطعه است که حیران، عشق کافی نیست، انگار تو نبودی، عشق و عادت، آینه‌های سوخته، ترکم نکن و... عنوان برخی از قطعات آن هستند که ترانه تمامی آن‌ها توسط بابک صحرایی سروده شده است.

خواننده «جوانی» همچنین خاطر نشان کرد: آهنگهای این آلبوم را پوریا حیدری، میلاد اکبری، امین قباد، نیکان، امیرعباس حسنزاده، حامد حنیفی و... ساخته و تنظیم کرده‌اند. قطعات موجود در آلبوم متفاوت با هم بوده و هر یک فضای مستقلی را دنبال می‌کند اما در عین حال دنباله رو خط فکری تمام قطعات آلبوم است.

کریمی درباره همکاری با خواننده‌های متعدد برای ساخت آهنگهای خود گفت: دوست داشتم فضاهای جدید و متفاوت تری را در موسیقی تجربه کنم، فضاهای متناسب و متنوع که در موسیقی می‌توان تجربه اشان کرد. در واقع برای پاسخ به سلیقه‌های مختلف به چنین کاری اقدام کرده‌ام.

وی در پایان از برگزاری کنسرتهایی در آینده خبر داد و گفت: چند اجرا برای سال ۹۲ در نظر گرفته‌ام که تا یکی دوماه دیگر خبر قطعی آن‌ها را می‌دهم. صحبتهایی در این زمینه شده و ۴-۵ شب در تهران اجرای برنامه خواهم داشت.

از این خواننده تا کنون آلبوم غریبه، سال ۱۳۷۸، آلبوم فوتبالیست‌ها،، سال ۱۳۷۸، آلبوم تا همیشه، اسفند ماه ۱۳۷۹، آلبوم جوونی، آذر ماه ۱۳۸۳ آلبوم دوباره مهتاب منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

صدای قشنگی داره ...یادش بخیر یه زمانی ایران فقط همین چند تا خواننده رو داشت ...

شادمهر عقیلی ..اصفهانی ..مرحوم ناصر ..عصار ..کریمی و خشایار ...

کی فکرش رو میکرد یه موقعی حجم خوانندها اینقدر زیاد بشن ...
البته نا گفته نمونه کیفیت مهمه..
این که تعداد خوانندها از شنودها زیادتر بشه بدون

سه شنبه 25 تیر 1392 - 18:41

صدای فوق العاده ای داره من همه کارهاشو شنیدم و هنوزم که هنوزه کاراش حس خوبی بهم میده براش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم کارا جدیدش زودتر به بازار بیاد
واقعا متاسفم که شرایط به گونه ای هست که خواننده های خوب کشورمون اینقدر کم کارن امیدوارم حمایت بیشتری ازشون بشه تو این چند سال فقط تعداد خواننده ها زیاد شده و کارها همه عین هم شدن! به امید بالا رفتن کیفیت کارها

یکشنبه 21 مهر 1392 - 16:30

سلام
امیر هم صدای فوق العاده ای دارن وهم هنر خوب خوندن رو بلدن
60درصد خواننده های کشور شعر وآهنگ،موسیقی رو می
پرونن.تا یه چیزی رو سر هم کرده باشن.خداییش معرکه است

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرکریمی تازه‌ترین اثر خود را به بازار می‌فرستد | موسیقی ما