برنامه یاد بعضی نفرات
 
اقدامات «اوهام» برای اخذ مجوز در ایران
شاید آلبوم جدید منتشر شود؛
اقدامات «اوهام» برای اخذ مجوز در ایران
موسیقی ما - شنیده‌ها حاکی از آن است که شهرام شعرباف مراحل رسمی شدن برخی قطعات گروه موسیقی «اوهام» را گذرانده و رضایت برخی مسئولان را نیز برای فعالیت رسمی خود جلب کرده است. اتفاقات و حاشیه‌های فراوان سبب شد عمر هنری گروه موسیقی «اوهام» به سرپرستی شهرام شعرباف زیاد نباشد و در اوج محبوبیت، فعالیت خود را قطع کند.

با گذشت سال‌ها و بازگشت شهرام شعرباف به ایران، زمزمه‌هایی مبنی بر مساعد شدن اوضاع برای فعالیت رسمی این گروه به گوش می‌رسد که در صورت تحقق، قطعا مورد توجه اهالی موسیقی قرار خواهد گرفت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شعرباف مراحل رسمی شدن برخی قطعات را گذرانده و رضایت برخی مسئولان را نیز برای فعالیت رسمی خود جلب کرده است.

«اوهام» از سال ۱۳۷۸ توسط شهرام شعرباف (آهنگساز و خواننده) و به همراهی شاهرخ ایزدخواه (گیتار) و بابک ریاحی‌پور (باس) آغاز به کار کرد. موزیک «اوهام» ترکیبی از سبک راک و موسیقی و سازهای ایرانی به همراه اشعار حافظ است. اوهام اولین آلبوم خود «نهال حیرت» را در تابستان سال ۱۳۷۸ در تهران ضبط کرد و به دنبال آن کمپانی آلبوم را برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد تحویل داد. وزارت ارشاد اسلامی از دادن مجوز به اوهام خودداری کرد و «نهال حیرت» را اثری غربی و فاقد استانداردهای قانونی خواند. پس از آن آلبوم‌های این گروه سر از اینترنت در آورد که با استقبال شدیدی رو به رو شد.
منبع: 
پانا
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

tabrik

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

khoshhalam ke belakhare goroohe movafaghe ohum be iran biad va betone karasho anjam bede man be onvane ie honarmand va shebe studioie parse azoona esteghbal mikonam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

من که اجرای زندشونو دیدم اصلا خوب نبود .....!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اقدامات «اوهام» برای اخذ مجوز در ایران | موسیقی ما