برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت همایون شجریان و سهراب پورناظری تمدید شد
با استقبال بسیار خوب علاقه مندان؛
کنسرت همایون شجریان و سهراب پورناظری تمدید شد
موسیقی ما - کنسرت موسیقی «آیینه‌ها» به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری با خوانندگی همایون شجریان و همراهی گروه سیاوش به دلیل استقبال مخاطبان در روز شنبه ۸ مهرماه در دو سانس ۱۸: ۳۰ و ۲۱: ۳۰ تمدید شد.

محمد حسین توتونچیان، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری ققنوس و برگزار کننده این کنسرت با اعلام این خبر افزود: «فقط در طول ۴۸ ساعت و بدون هیچ گونه تبلیغاتی، در روزهای تعطیل آخر هفته که کمتر کسی به فکر تهیه بلیت کنسرت برای ۱۶ روز آینده می‌افتد، ۴۰۰۰ هزار بلیط فروش رفت.»

توتونچیان اضافه کرد: «به دلیل حجم بالای طرفداران کنسرت تصمیم گرفتم برای پاسخ به نیاز مردم هنر دوست کشور و برای جلوگیری از به وجود آمدن بازار سیاه دو اجرای دیگر نیز اضافه کنم. امیدوارم کسانیکه نتوانستند قیمت دلخواه یا مکان مورد نظر خود را بیابند، با با مراجعه به سایت Iranconcert. com امکان دسترسی به جایگاه و مبلغ مورد نظر خود را پیدا کنند.»

 این کنسرت در دوبخش برگزار می‌شود. بخش اول موسیقی تنبور در مقام اصفهان به همراهی سازهای عود، کنترباس، سازهای کوبه‌ای و اجرای قطعات «دم، دیوانگی، رندی» براساس اشعار خیام، مولانا و حافظ خواهد بود. در بخش دوم، موسیقی سنتی ایرانی در دستگاه نوا و اجرای قطعات «نگار»، براساس شعری از مهسا زمانیان، «آیینه‌ها» براساس شعری از هومن ذکایی، قطعه بی‌کلام «از عشق» و «افلاکـ» از مولانا نواخته خواهد شد.

مدیر عامل موسسه ققنوس درباره قیمت این کنسرت گفت: «تا به امروز و در سال ۹۱ قیمت بلیت هیچ کنسرتی در سالنهای بزرگ از ۲۵ هزار تومان شروع نشده است، لیکن قیمت کنسرت «آیینه‌ها» را از ۲۵ تعیین کردم تا هم حمایت کوچکی از مخاطب موسیقی اصیل ایرانی داشته باشم و هم اعلام کنم که هنوز در برابر افزایش هزینه‌ها و بالا نبردن قیمتهای کنسرت موسیقی مقاومت می‌کنم.»

در این اجرا گروه سیاوش شامل همایون شجریان (خواننده)، سهراب‌پور ناظری (آهنگساز، نوازنده تنبور و کمانچه)، حسین رضایی نیا (سازهای کوبه‌ای)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، شهرام غلامی (عود)، اصغر عربشاهی (تار)، مهیار طریحی (سنتور)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، داریوش آذر (کنترباس) به هنرنمایی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و صندلی خود می‌توانند به سایت Iranconcert. com مراجعه و وجه آن را با کلیه کارت‌های شتاب پرداخت کنند. همچنین افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند می‌تواند با مراجعه حضوری به شرکت فرهنگی ققنوس واقع در تجریش، پاساژ حیدریان، طبقه اول بلیت خود را تهیه یا با تلفن‌های ۲۲۷۲۸۰۰۷و ۲۲۷۳۸۰۰۷ تماس حاصل فرمایند.

کنسرت «آیینه‌ها» به خوانندگی همایون شجریان از پنجشنبه ۶ مهرماه تا شنبه ۸ مهرماه سال جاری در دوسانس ۱۸: ۳۰ و ۲۱: ۳۰ در برج میلاد برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت همایون شجریان و سهراب پورناظری تمدید شد | موسیقی ما