برنامه یاد بعضی نفرات
 
يادمان ناصر عبداللهي برگزار مي شود
29 شهريور و در تالار بزرگ كيش؛
يادمان ناصر عبداللهي برگزار مي شود
موسیقی ما - بهمن بابازاده: مراسم بزرگداشت هنرمند فقيد موسيقي پاپ ايران «ناصر عبداللهي» روز 29 شهريور در تالار بزرگ كيش برگزار مي شود. اين برنامه با عنوان «آشنــــــــــای بوی شرجی، یادمان ناصریا و هنرمندان فقید ایران، محفلی با ترنم کلام و اندیشه ی معنوی هنرمند فاخر و جاودان موسیقی‌،ناصر عبداللهی...»، با حضور و اجرای خیل کثیری از هنرمندان نامی‌ موسیقی‌ و سینما ، با اهداف خیریه برگزار مي شود.

گفتني ست رضا كريمي ، از حضور خبرنگاران خارجي و داخلي براي پوشش خبري اين برنامه خبر داده و به نظر مي رسد قرار است پس از سالها مراسمي در خور اين هنرمند برگزار شود.

در سالهاي گذشته مراسم ها و يادبودهاي فراواني براي اين هنرمند برگزار شده و برنامه‌اي كه دو سال پيش با حضور رضا صادقي و حميد حامي براي اين هنرمند برگزار شد را مي توان بهترين برنامه‌اي نام برد كه براي عبداللهي برگزار شده كه البته در سالهاي اخير با توجه به تداخل سالگرد فوت اين خواننده با ماه رمضان، مجوز برگزاري اين برنامه صادر نشد تا حرف و حديث هاي فراواني در رسانه ها بوجود بيايد. سال گذشته نيز سه روز مانده به تاريخ برگزاري برنامه و در حالي كه تبليغات فراواني براي برگزاري يادمان آن انجام شده بود،‌ برنامه لغو و به تاريخ ديگري موكول شد و پس از پيگيري هاي فراوان ، سرانجام برنامه به مرحله اجرا در نيامد تا علاقمندان اين خواننده از تصميمات گرفته شده مسئولين دلگير شوند.

  • برنامه بزرگي را پيش بيني كرده ايم
رضا كريمي (مدير برنامه‌هاي سابق ناصرعبداللهي) درباره اين مراسم و پيش بيني هاي به عمل آمده براي ان به ما گفت : «چندين و چند هنرمند سينما و موسيقي در اين برنامه برنامه هايي را اجرا خواهند كرد و مسئولين و شخصيت هاي فراواني درباره اين بزرگوار سخنراني هايي را انجام خواهند داد و البته پيش بيني هايي را هم براي دعوت از دوستداران و هوادارن اين خواننده داشته ايم كه در روزهاي آينده جزئيات اين برنامه را در رسانه ها اعلام خواهيم كرد.»

منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

یه سوال: بچه هاش کجان؟ از این کار راضین؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

فقط دارن با اسم اون بنده خدا پول در میارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

نظرم ندارم . نیازی به این مراسم ها نیست چون آهنگ هاش همیشه با ماست ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود يادمان ناصر عبداللهي برگزار مي شود | موسیقی ما