برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه دستان در شیراز برگزار می‌شود
پیش ار اجرای تهران؛
کنسرت گروه دستان در شیراز برگزار می‌شود
موسیقی ما - ندا انتظامی: کنسرت گروه موسیقی دستان با خوانندگی سالار عقیلی جمعه ۳ شهریورماه در باغ عفیف آباد شیراز به اجرا در خواهد آمد.

این کنسرت به آهنگسازی حسین بهروزی‌نیا و سعید فرج‌پوری در دو بخش اجرا می‌شود. قسمت اول اجرای منتخبی از آلبوم «دریایی بی‌پایان» و همچنین اجرای قطعات بی‌کلام ساخته حسین بهروزی نیا و در بخش دوم اجرای تصانیف جدیدی به نام‌های میخانه خاموش شعر از اخوان ثالث، ساقه یک ریشه شعر از سیاوش کسرایی، احوال دل و راز من شعر از مولانا، در دستگاه ماهور و آواز اصفهان با آهنگسازی سعید فرج پوری خواهد بود.

در این اجرا حمید متبسم (تار) ‌، پژمان حدادی (تنبک)، ‌ حسین بهروزی‌نیا (بربت‌)، ‌ سعید فرج پوری (کمانچه) و بهنام سامانی (دف و دایره) سالار عقیلی (خواننده) حضور خواهند داشت.

گفتنی است که کنسرت گروه موسیقی دستان با خوانندگی سالار عقیلی در تاریخ ۱۶ و ۱۸ شهریورماه در ساعت ۲۱: ۳۰ در سالن همایش برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با مراجعه به سایت
iranconcert. com بلیت الکترونیک همراه با انتخاب صندلی خود را تهیه کنند. همچنین افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند با مراجعه حضوری به شرکت فرهنگی ققنوس واقع در تجریش، پاساژ حیدریان، طبقه اول بلیت خود را تهیه یا با تلفن‌های ۲۲۷۲۸۰۰۷و ۲۲۷۳۸۰۰۷ تماس حاصل فرمایند.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه دستان در شیراز برگزار می‌شود | موسیقی ما