برنامه یاد بعضی نفرات
 
فشاری که محسن یگانه به خودش وارد کرده، فیل را درجا می کُشد
گفت و گوی خواندنی با مهران عباسی درباره موسیقی ایران، آلبوم «حباب» و سایر فعالیتهایش...
فشاری که محسن یگانه به خودش وارد کرده، فیل را درجا می کُشد
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: آنهایی که اخبار و حواشی موسیقی را فراتر از مرزهای ایران دنبال می کنند، «مهران عباسی» را به خوبی مشناسند. «Producer, Remixer, Song Writer, Fl Studio Powered User» اینها چیزهایی هستند که او برای معرفی در صفحه ی شخصی اش نوشته است. مهران عباسی در سال 83 با کوشان حداد (عضو گروه اشکان کوشان) آشنا شد. بعد از این آشنایی آنها گروه «نئورین» را تاسیس کردند و پس از شرکت در 4 مسابقه بین المللی موسیقی الکترونیک، 4 رتبه ی جهانی (به ترتیب مقامهای نهم، چهارم و دو بار مقام اول) را کسب کردند.

اولین اثر رسمی مهران عباسی در موسیقی ایران، ریمیکس قطعه ی مشهور «دریا» بود که با صدای «روزبه نعمت الهی» و در آلبوم «عمو زنجیرباف» منتشر شد. سپس همکاری هایی با نادر مسچی، احسان غیبی و خوانندگان دیگر در قالب تنظیم و ریمیکس داشته است. از سال گذشته همکاری اش با محسن یگانه آغاز شد و دو قطعه از آثار او (سکوت و نباشی) را ریمیکس کرد.

مهران عباسی در سال 2010 به طور رسمی به عضویت تیم نرم افزاری Image Line Audio در آمد و رسماً به عنوان یکی از اعضای تیم طراحان صدا و تنظیم کنندگان اختصاصی این کمپانی شناخته شد و در حال حاضر در پروژه «سینتی سایزر هارمور» به عنوان طراح صدا فعالیت کرده است. شرکت Image Line تولیدکننده ی نرم افزار مشهورFL Studio است که یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزارهای موسیقی است. بسیاری از آهنگهایی که این روزها می شنویم با FL Studio ساخته شده اند.

مهران تمایل داشت این مصاحبه به زبان محاوره پیاده شود تا خودمانی باشد و مخاطبین بهتر بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. اما نتوانستم با خودم کنار بیایم که در قالبی غیر رسمی چیزی بنویسم! در آستانه ی انتشار آلبوم «حباب» محسن یگانه، گفت و گوی موسیقی ما با «مهران عباسی» که بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد است را در ادامه بخوانید.

  • «حباب» محسن یگانه چطور شده؟
به جرأت میگویم حداقل 7-8 قطعه ی خیلی خوب در آلبوم «حباب» وجود دارد. به غیر از یک قطعه که به دلیل سبک عجیبش روی استقبال از آن چندان حساب نمی کنیم، بقیه ی قطعات واقعاً خوب از آب درآمده اند. آن یک قطعه هم «حباب» است که هم از نظر ترانه و هم موسیقی، قطعه ی خاصی شده و شاید کسی توقع وجود چنین قطعه ای در آلبوم را نداشته باشد. این فشاری که تا الان محسن به خودش وارد کرده، فیل را درجا می کُشد، نمی دانم چرا باتری اش تمام نمی شود؟! البته انشالله که نشود. در حال حاضر بیشتر دو دوست صمیمی هستیم تا همکار.

  • چه فاکتورهایی برای موفقیت «حباب» در نظر گرفته شده است؟
مدتهاست مردم نسبت به آثاری که منتشر می شود خنثی شده اند و عکس المعل خاصی نشان نمیدهند. شاید گاهی اثری را حداکثر یک ماه گوش کنند و بعد آن را کنار بگذارند. این شرایط اصلاً جالب نیست. به همین دلیل محسن یگانه با وسواس عجیب و غریبی روی آلبوم حباب کار کرد. شعرهای محسن در این آلبوم در نوع خود جدید هستند. فضای ملودی ها کمی تغییر کرده و پخته تر شده. در نوع خواندن هم خیلی دقت داشته، زیاد به سراغ گامهای بالا نرفته. علی ثابت و شهاب اکبری هم واقعاً عالی کار کردند و من کارهایشان را خیلی دوست دارم. گروه پازل (آرین بهاری و علی رهبری) هم همینطور. به عنوان یک موزیسین می گویم که کارهای آلبوم خیلی خوب از آب درآمده، مخصوصاً سازهای زهی که در ترکیه ضبط شد.

  • از تنظیم هایتان در حباب بگویید.
یکی از قطعات، «حباب» است که درباره آن توضیح دادم. در این آلبوم یک تنظیم ریتمیک به نام «باور کنم» دارم که خیلی از آن راضیم. یک کار اسلو هم دارم که البته در سبک خودم کار کردم. نام آن «نمیشه» بوده و تنظیم مشترک من و محسن یگانه است.

  • چه شد که همکاری شما و محسن یگانه شکل گرفت؟
من به محسن یگانه و آثارش خیلی علاقه داشتم و در واقع یکی از طرفدارانش بودم. وقتی قطعه «سکوت» را شنیدم، احساس کردم می تواند تنظیم متفاوت تری داشته باشد. از این رو تصمیم به ریمیکس کردن آن گرفتم. از طریق یک دوست مشترک، موضوع را با محسن یگانه در میان گذاشتم، با صحبتهایی که شد او فایل صدایش را در اختیارم گذاشت و من کار را مجدداً تنظیم کردم. قرار ملاقات گذاشتیم و به دفتر او رفتم و دوستی و همکاریمان شکل گرفت.

  • بعد از «سکوت»، قطعه ی «نباشی» را هم ریمیکس کردید. فیدبک این دو کار چطور بود؟
ریمیکس «سکوت» در میان برخی طرفداران محسن یگانه بازتاب منفی داشت و نسبت به من جبهه گرفتند. من آن را طبق سلیقه ی خودم تنظیم کرده بودم. اما در مورد «نباشی» سعی کردم کار به فضای حسی آثار محسن نزدیکتر باشد و خدا را شکر نظرات هواداران نسبت به من عوض شد. «نباشی» به نوعی آزمون و خطای خودم بود.

  • چه سرنوشتی برای «حباب» در بازار پیش بینی می کنید؟
هیچ چیز معلوم نیست. کسی نمی تواند بگوید من کاملاً نبض بازار را در دست دارم و می دانم چه پیش می آید و از چه کاری استقبال می شود. عوامل مختلفی روی شرایط بازار تأثیر دارد. روحیات مردم، وضعیت معیشتی، مناسبت ها و... اما می توانم این را بگویم که همه ی کارهای «حباب» با برنامه ریزی و طبق اصول پیش می رود. این آلبوم برای هواداران محسن یگانه بسیار زیبا شده و برای سایرین هم می تواند جالب باشد. از آنجایی که آلبوم حباب 14 قطعه دارد و تعداد قطعات زیاد است، تلاش کردیم تا فضای آلبوم خسته کننده نباشد و طوری نشود که مخاطب آهنگ ها را رد کند.

  • فکر می کنید کدامیک از قطعات آلبوم با استقبال بیشتری مواجه شود؟
یک قطعه ی شش و هشت به نام «دوستت دارم» در آلبوم هست که خیلی به آن امیدواریم. هم چنین تراک «باور کنم» و...
همانطور که گفتم چندین تراک خیلی خوب در آلبوم وجود دارد.

  • واقعاً این تأخیر یک ماهه برای میکس و مسترینگ لازم بود؟
بله به نظرم لازم بود. واقعاً حیف بود که آن همه زحمت به خاطر عجله هدر می رفت. چرا که هدف این بود که این اثر ماندگار باشد. توقعات از محسن یگانه بالاست و او هم بسیار هشیار است و نمی خواهد هوادارانش ناراضی باشند. انتقاداتی که این اواخر مطرح می شد، اکثراً مربوط به میکس قطعات محسن بود و به همین خاطر میکس آلبوم حباب با دقت و وسواس خاصی انجام می شود.

  • با این اوصاف پیش بینی می کنید چه زمانی کارهای آلبوم به پایان برسد و آماده ی انتشار شود؟
چون من تمام کننده نیستم، نظری ندارم. البته میکس اکثر کارها به عهده ی من است؛ سه تا از کارهای خودم، کارهای شهاب اکبری، دو کار محسن و یک کار مشترکمان با گروه پازل (آرین بهاری، علی رهبری). علی ثابت و ایمان حجت درگیر بقیه کارها هستند. به زودی توسط خود محسن و از طریق همین سایت حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

  • از برنامه های کاریتان بگویید.
با محسن یگانه بعد از انتشار حباب برنامه ی دیگری داریم که البته بهتر است از طرف خودش اعلام شود. یک سری فعالیت در سطح بین المللی و با چهره های مطرح جهان انجام دادم که در آینده خبرش را می دهم.

  • غیر از محسن یگانه با خواننده های ایرانی دیگر هم همکاری دارید؟
با چند نفر کار کردم. پیشنهادهای زیادی برای همکاری داشتم، اما سیاست همیشگی ام این بوده که با بهترین ها کار کنم. چندان به فعالیت در فضای موزیک ایران فکر نمی کنم و دغدغه ام این نیست. مدت زیادی نیست که نامم در میان تنظیم کننده های فعلی قرار گرفته؛ حدوداً 3 سال. از همان اول هم اصرار دوستانم باعث شد به این سمت و سو بیایم. پروژه ی «دریا» نتیجه ی اصرار آرش پاکزاد بود که می گفت وقتی می توانی چرا انجام نمیدهی؟ ترجیح می دهم کم کار باشم. نمی خواهم زیاد سرم را شلوغ کنم، چون درآمد اصلی من از تنظیم نیست.

  • یعنی درآمدی غیر از موسیقی دارید؟
من به استخدام شرکت Image Line در آمده ام و از خود کمپانی حقوق می گیرم.

  • چه شد که همکاریتان با Image Line Audio Softwareآغاز شد؟
در سال 98 نرم افزار این شرکت را پیدا کردم. فکر میکنم سال 2005 یا 2006 اولین خریدم از این شرکت را انجام دادم که 200 دلار بود. آن موقع یک سری کارهای بین المللی کرده بودم. مدتی در فروم سایت این شرکت فعالیت می کردم. پروژه ها را می ساختم و در اختیار کاربران سایت قرار می دادم. تا اینکه مدیر شرکت با من تماس گرفت و با ابراز خوشحالی، پیشنهاد همکاری داد. وارد مذاکره شدیم و الان 5-4 سالی هست که در ارتباطیم و در حال حاضر من در طراحی نرم افزار این شرکت همکاری می کنم. هم اکنون نسخه ی 11 این نرم افزار توسط سی نفر در حال بررسی و آزمون است که یکی از این افراد من هستم. در حال حاضر بر روی کنترل Ram و 64 بیت کردن نرم افزار کار می کنیم. به زودی همFLStudio را بر روی سیستم عاملهایMac خواهیم داشت.

  • در حال حاضر رابطه تان با کوشان حداد چطور است؟
با هم رفت و آمد خانوادگی داریم. کوشان صمیمی ترین دوست من است و حقِ استادی بر گردن من دارد.

  • از تنظیم کننده های حال حاضر شخصاً به کارهای چه کسی علاقه دارید؟ به نظر شما کدامشان در حد و اندازه های بین المللی کار می کنند؟
تنظیم کننده های خیلی خوبی داریم. گزینه اول و کسی که تا به حال خوب پیش رفته، «مسعود فولادی» بوده که در صدر بهترین های سبک الکترونیک دنیا در حال کار است. گزینه ی دوم «محسن مقصودی» از شاگردان خودم، در سطح اول دنیا در حال فعالیت است. «کوشان حداد» گزینه ی سوم من است که میتواند در عرصه بین المللی بهترین باشد. قبلاً هم با هم کارهای زیادی کردیم و موفق هم بودیم. «سیروان خسروی» گزینه ی چهارم است که میتواند در این زمینه موفق باشد. سیروان جزو کسانی است که کارهایش به سلیقه ی من خیلی نزدیک است، اینچنین افرادی در موسیقی کشور کم پیدا میشوند، ولی واقعاً حقش نیست که جایگاهش اینجا باشد.
همه کسانی که نام بردم جزو کسانی هستند که موسیقی ایران باید به داشتنشان افتخار کند و برای رشد و پیشرفت به بهترین نحو به آنها امکانات داده شود. «علی اخلاقی، محمد صادقی و امیر حسین ذوالقدری» هم جزو کسانی هستند که کارهایشان را خیلی دنبال میکنم و حرفه ای هستند. زیاد میتوانم نام ببرم. من کار همه را دوست دارم و تعصبی روی سبک و شخص خاصی ندارم.

  • آیا اطلاع دارید که موزیسین ها و مخاطبین سایر کشورها چه دیدگاهی درباره ی موسیقی و موزیسین های ایران دارند؟
در سطح خاور میانه واقعاً خوب پیش رفته ایم. ولی کم است و اصلاً راضی کننده نیست. موسیقی کشور درآمد زایی برای خود کشور ندارد. استعدادهای عجیبی در هر زمینه در کشور داریم. واقعاً افسوس میخورم که هیچ کدام نمیدانند باید کجا خودشان را نشان بدهند، با چه بودجه ای، چه امکاناتی، چه پشتیبانی و چه رسانه ای...

  • شما بسیار به سراغ ریمیکس رفته اید و چندین قطعه را ریمیکس کرده اید. دلیلش چیست و چه لزومی به انجام این کار هست؟
خوب، چرا نه؟ از آنجایی که دوست داشتم فرهنگ ریمیکس را کمی ترویج بدهم، این کار را می کنم. در تمام دنیا EP یک واژه ی آشناست (Extended Play). یعنی به غیر از نسخه ی اصلی، نسخه های دیگری با "سبک های متفاوت و زمانبندی متفاوت" در CD وجود دارد. ریمیکس حس را در کار عوض میکند. یک کار تخصصی است. همیشه از این غصه خورده ام که هرگاه ریمیکسی منتشر می شود، عده ای میگویند چرا این آهنگ، شعر و ملودی اش تکراری است؟! یا چند بار این کار اجرا شده؟!! در حالی که این آهنگ تکراری نیست، این آهنگ "سبکش" متفاوت است. شنونده ی عزیز شما قدرت انتخاب دارید! اطلاع رسانی در ایران به قدری ضعیف و آموزش به قدری نا امید کننده است که علاقه مندان به موسیقی، راهی دشوار برای پیشرفت در زمینه علایق خود دارند. ما حتی صنف هم نداریم که تنظیم کنندگان و دیگر اهالی موسیقی با هم تصمیمی بگیرند یا به هم کمک کنند. انتظاری بیشتر از این نباید داشته باشیم.

  • فکر می کنید روحیه ی کار گروهی و کمک به یک دیگر در موزیسین های ما وجود دارد؟ یعنی چنین صنفی که می گویید، در صورت وجود، می تواند واقعاً مفید واقع شود؟
به هیچ وجه نیست! حداقل در کسانی که اسم و رسم دارند که این طور نیست. لااقل من ندیده ام. نمیدانم چرا همه برای هم سنگ می اندازند. اگر روزی بخواهیم نماینده ای برای ایران در موسیقی بین الملل انتخاب کنیم، برای داشتن چنین سمتی حتماً یک کشته و چند زخمی به جا می گذاریم! (با خنده) موسیقی ما، پر از«منم» است؛ من اولین بودم... من تنها کسی هستم و... رقابت ناسالم زیاد داریم. این وضعیت طبیعی است، چون هنوز تکلیف موسیقی مشخص نیست که باید باشد یا نباشد. همه چیز در دقیقه ی آخر تصویب میشود، همه چیز به شرایط ها بستگی دارد و پولسازی هم برای آدمهای محدودی امکان پذیر است.

  • در فکر انتشار آلبومی از ریمیکسهایتان به صورت رسمی هستید؟
خیلی دوست دارم این کار را در آینده انجام بدهم. اما به دلیل عدم وجود اخلاق حرفه ای در بسیاری از خواننده ها، این کار امکان پذیر نیست. وقتی درخواست ریمیکس را با التماس کردن برای درخواست کار اشتباه میگیرند و یا مدیر برنامه ریزی امکان صحبت با خواننده را نمی دهد و می گوید حتی برای شما همکار عزیز نمی توان این کار را کرد، یا فلان تنظیم کننده از اینکه من در آلبوم خواننده اش کار داشته باشم ناراحت می شود، چه انگیزه ای برای من می ماند...؟

  • کلام آخر...
از کسانی که این سایت را برای حمایت از موسیقی کشور راه اندازی کردند، تشکر میکنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

با دوستان موافقم یکی از اون افرادی که پر از منم منم هست خوده محسن یگانست!به طور اتفاقی مطالبی کخ درباره البومش بود و خوندم کلا همه رو نابود کرده و بود گفته حتی یه موزیک خوب هم این چند وقته گوش ندادم فقط و فقط از خودش و البومش تعریف می کرد!...البوم خوب باشه خودش میگیره دیگه نیاز به این همه بازی رسانه ای و تبلیق و مصاحبه با عوامل و اینا نیست به خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

گفتگوی جالبی بود !
حرفای جدیدی شنیدیم !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

واقعأ کارهای ریمیکس ایشون رو دوست دارم موفقیتشون رو آرزومندم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اولین باری که ریمیکس سکوت شنیدم واقعآ مجذوب کارش شدم،نباشی هم که اومد دیگه...نگم بهتره
میدونستم مهران حرفه ای کاره اما نه در این حدددددددددد....
پس...چه شود "حباب"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

من زیاد از موسیقی سر رشته ندارم ..
جور دیگه ای به این هنر نگاه میکنم .. شادی و هیجان و شور و زندگی
کارهای جناب عباسی این حس رو به من انتقال میده .. انرژی فوق العاده زیاد کارهای ایشون باعث شده توی زندگی عادیمم اکتیوتر باشم و ... ..
مثلا کار "پیش خودمی" یکی از اون نمونه کارهایی هست که روزی یک بار باید گوش بدم ..
با آرزوی موفقیت برای این هنرمند عزیزم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ایول... مرسی موسیقی ما...
من خیلی دوست داشتم ایشون رو بشناسم که شناختم
خیلی کارش درسته که تو شرکت امیج لاینه باعث افتخاره ماس .
:)

جمعه 21 آبان 1400 - 04:15
یک کاربر سایت موسیقی ما

رفیق منه

2.147.158.204
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

فقط یک بار دیگر ریمیکس "نباشی" رو گوش کنید..
هنوز زنده اید؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

عالی بود
خیلی خیلی از آقای ولی الهی تشکر میکنم بخاطر این مصاحبه ی داغ و جالب
خیلی هم به جا و به موقع بود مرسی
این روزای آخر همه دارن با عوامل سازنده ی حباب مصاحبه میکنن
شهاب اکبری و مهران عباسی و...
فک کنم مصاحبه ی بعدی موسیقی ما مصاحبه با علی ثابت باشه :دی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

کی میاد این حباب مهران جون دلمون رو اب کردی برای اومدن حباب لحظه شماری میکنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام
مهران جان ، به خاطر زحماتت برای ایران و البوم حباب محسن یگانه از تو تشکر می کنیم...

از طرف هواداران محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم آلبوم حباب آلبوم خوبی بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

mohseno mehran kheyli kheyli doseton daraaaaaaaaaaam montazere hobabam midonam hame shoke misham

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آرزو می کنم برای همه کسانی که برای حباب زحمت می کشند و کشیده اند ..
100 در صد این رابطه ها می همکاری ها چیزی میشه که برای مردم موندگار میشه ..
دم همتون گرم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ایول حباب .
دمت گرم محسن.
ایشالا آلبوم میترکونه.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ریمیکس نباشی واقعا فوق العاده است مهران عباسی بهترین تنظیم کننده ایرانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اقای عباسی سه نفر و نام بردی که دوتاش از دوستاتو شاگردت بودن(کاملا بی طرفانه بودااا) در اینکه مسعود فولادی عالیه شکی نیست اما رتبه بندی طبق نظر بزرگان موسیقی به این ترتیب:1-سیروان خسروی 2-مسعود فولادی 3-کوشان حداد که به شخصه با شماره 3 اصلا موافق نیستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

این تبلیغ واسه آلبوم حباب بود ؟؟؟؟ :D

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بابا خیلی کارش درسته دمش گرم
دم محسن یگانه هم گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ممنون موسیقی ما بابت مصاحبه زیبا
واقعاض حیف بود با مهران عباسی یکی از بهترینای تنظیم الکترونیک ایران مصاحبه نشه!
مفید بود
آذرزوی موفقیت برای مهران عباسی و امثال اون که نام ایران رو دارن در زمینه موسیقی بالا می برن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مرسی مهران عزیز ♥♥

منتظر آلبوم "سوم" محسن یگانه باشید (خطاب به بعضیا)

"منتظران حباب"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

محسن یگانه و مهران عباسی واقعا خسته نباشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بهترین تنظیم کننده ایران مهران عباسیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

البوم حباب تا هفت شهریور منتشر میشه

و البوم اعتمادی و خواجه امیری هم تا اوایل مهر منتشر میشن

موزیک ما لطفا با فرزاد فتاحی خواننده و تنظیم کننده هم مصاحبه کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

عشقســــــــــــــــت مهران و محسن ... به زودی میترکونین ...

منتظریم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقا مهران دمت گرم کارت درسته. ایشاتا که موفق باشی داداش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مرسی
واقعا عالی بود
حباب دنیا رو میترکونه

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

موسیقی ما، پر از«منم» است؛ من اولین بودم... من تنها کسی هستم و... رقابت ناسالم زیاد داریم.
------
اتفاقا یکی از این افراد که اتفاقا زیاد هم منم میکنه و میخواد با جنجال و مصاحبه بر علیه بقیه خودشو مطرح کنه همین فردی هست که تو البومش همکاری داری
-----
فیل را هم میکشد !!!
کلا دم انتشار البومش خودش و رفیقاش میخوان با حرفای عجیب غریب تبلیغ کنن براش
در ضمن انتقادی از سایت موزیک ما داشتم که همیشه انتقاد پذیر بوده : این همه تنظیم کننده مطرح و بهتر تو کشورن هستن چرا با این افراد مصاحبه نمیکنید ؟ مثلا کوشان حداد که خود این فرد هم گفت استادمه یه بار هم مصاحبه نکردید یا بقیه ایشون چه کار خاصی انجام دادن به جز تنظیم برای چند خواننده اینترنتی و معمولی ؟
با تشکر از موزیک ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

"فشاری که محسن یگانه به خودش وارد کرده، فیل را درجا می کُشد"
این کارا همش به خاطر هوادار و احترام به اونهاس
دوست دارم محسن
دوست دارم مهران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

حباب فضای راکد موسیقی رو منفجر می کند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران ما درگیرتیم شدید!!
ایشالا حباب به همین زودیا میاد و دیگه چه عشقی بکنیم ما!
مهران عباسی ریمکس!!!

جانم محسن،جانم شهاب،جانم علی،جانم مهران!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

همه چی یگانه است
just yeganeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران ما درگیرتیم شدید!!
ایشالا حباب به همین زودیا میاد و دیگه چه عشقی بکنیم ما!
مهران عباسی ریمکس!!!

جانم محسن،جانم شهاب،جانم علی،جانم مهران!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

تنظیم های بعضاً خوبی از ایشون شنیدم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مرسی مهران کارت درستهههههه،وای خدا مردیم ار انتظار حباب مردیم از بی آهنگی بازم منتظر می مونیم چی از این انتظار قشنگ تر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ممنون ولی سیروان خسروی از نظر شما جایگاه چهارمه آقای عباسی . از نظر خیلی ها در جایگاه اول و حتی فراتر از موسیقی ایران قرار داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ما که چیزی از این تنظیم کننده نشنیدیم

حالا منتظر میمونیم تا حباب بیاد و ببینیم که چی شده این جباب.اما فکر نمیکنم چنگی به دل بزنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

محسن یگانه یگانگی میکنه تو موسیقی پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

من هوادار محسن یگانه هستم و بعد از اینکه آقای عباسی ترک سکوت و نباشی را ریمیکس کردن به کارهای ایشون علاقه مند شدم و روزشماری میکنم تا آلبوم حباب بیاد و ترک هایی که تنظیم ایشون هستند رو گوش کنم.
با آرزوی موفقیت برای مهران عباسی عزیز در آلبوم حباب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

«سیروان خسروی» گزینه ی چهارم است که میتواند در این زمینه موفق باشد.
با "گزینه ی چهارم" و "میتواند" خیلی حال کردم.
کسی که خودش موزیک الکترونیک رو تو سال 2004 به ایرانیا شناسوند میشه گزینه ی چهارم توی این سبک و کسی که تازه میتونه موفق باشه.
موفق باشی دوست من.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

فقط با بهترین ها کار می کنی؟ یعنی فقط با محسن چاوشی و محسن یگانه؟ :دی

خیلی مصاحبه ی امیدوار کننده ای بود. امیدوارم حباب همینقدر که گفته عالی باشه که حدس می زنم شده باشه.

امسال فقط 13 و حباب.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خوش حال شدم.مرسی مهران عباسی..
به موفقیت حباب هیچ شکی ندارم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

پدیده ی سال 91 موسیقی پاپ بدون شک " مهران عباسی " ئه

حباب ، انفجار پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران یکی از نوابغ ایرانه تمام کاراش عالی بوده تا حالا . ما همه دوست داریم استاد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم با ورود کسانی مثل کاوه یغمایی و مهران عباسی و سایر موزیسین های جهانی به بازار ایران روزی بشه که به جایگاهی که میخوایم برسیم.
ما توی هر رشته ای از رشته های ورزشی گرفته تا هنر و... فقط کشور خودمون رو میبینیم و همین که در سطح ایران درآمد خوبی داشته باشیم نهایت آرزوهای ماست.
خیلی خوبه که ایرانی ها هم به فکر جهانی شدن باشن و به همین جایگاه اندک قانع نباشن.

به قول محسن یگانه به امید روزی که جایزه "گرمی" رو بدست بیاریم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

رفیق اولین کسانی که در ایران موزیک الکترونیک کار کردن کوشان حداد و همین مهران عباسی بودن که در قالب گروه نئورین کارهاشون رو منتشر میکردن
فک کنم سال 83 اگه اشتباه نکنم
اون موقع 90 درصد ایرانیا نمیدونستن موسیقی الکترونیک یعنی چی
یکیشون خود من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقای عباسی امیدوارم موفق باشید و همیشه خوب کار کنید . من از ابتدا کارهات رو پیگیری میکردم . امیدوارم مثل مسعود عزیز کار کنید و نامدار بشید .
در ضمن انتظار داشتم در نام تنظیم کننده ها کمی با صبر بیشتری انتخاب کنید . ظاهرا کسی قرار نیست بالاخره به روی خودش بیاره.
ما در کشورمون علاوه بر افراد نامبرده "ماهان بهرام خان" رو داریم که مطمئن باشید به زودی و با آلبومش در رنک ستاره های بی بدیل تنظیم قرار خواهد گرفت.چه در ایران چه در دنیا .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

این رو باید به دشمنای محسن گفت من اسم نمیبرم,ما منتظر انتشار حباب هستیم ایشاالله که سایت موسیقی ما اولین سایتی باشه که خبر انتشار حباب رو میده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خب عزیزم یکم موزیک بین المللی رو دنبال میکردی خیلی چیزا از ایشون میشنیدی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

عزیز دلم این نظر شماس
هرکی یه نظر داره
همونی که شما به شخصه باهاش موافق نیستید با همراهی همین مهران عباسی کلی افتخارات جهانی داره
از اول شدن در چندین مسابقه ی ریمیکس تا انتخاب ریمیکسشون به عنوان بهترین آهنگ چارت ماهانه شبکه Viva لهستان
ولی نهایت افتخار سیروان انتخاب نه نرو بوده بعنوان آهنگ برتر رادیو هلند
مقایسه ای هم حساب کنید کوشان بالاتر از سیروان میشه
چه برسه بخواید توانایی هارو حساب کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

رفیق این همه نظر احساسی و بیخودی دادی خسته نشدی؟
محسن یگانه هیچوقت از خودش تعریف نکرده مگر وقتی که از کارش مطمئن بوده
خب آدم وقتی در یه عرصه ای بهترین یا حداقل جزو بهترین هاس باید بیاد و به همه بفهمونه
نه اینکه هیچ تعریفی نکنه از خودش و منتظر بمونه بقیه حقش رو بخورن
که این حق خوری ها کم در حق محسن یگانه انجام نشده
جدای از اینکه خیلی وقتا کار محسن همه چیز رو ثابت میکنه و نیازی به تعریف نیست
در ضمن اسم محسن یگانه اونقد بزرگه که نیازه به تبلیغ نداره و تجربه ثابت کرده بدون کوچکترین تبلیغات هم فروش آلبوم هاش و تعداد بالای دانلود تک تراکاش تضمین شده است
در ضمن مهران عباسی اونقدر کار خاص انجام داده که در یه صفحه هم نمیشه همش رو گفت چه برسه به چند خط کامنت
میخوای کارای خاصش رو بشنوی باید دستاتو از گوشت دربیاری که بتونی بشنوی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

نه اینکه رگ خواب 89 نشد پرفروشترین اره خیلی ترس داریم که فروش نره :)))

بهترین و پرفروشترین سالو فقط واسه خودش میکنه زیاد نگران نکن خودتو ضرر داره واست ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ممنون از آرتین عزیز به خاطر مصاحبه های جالب و خوندنیش
مهران عباسی یه موزیسین با استعداد و بااخلاق و پر انرِژیه که همکاریش با محسن یگانه میتونه بسیار بسیار جالب و شنیدنی باشه
فکر کنم الان دیگه به همه ثابت شده که حباب آلبومی فراتر از موسیقی ایرانه و به شدت ماندگار میشه
محسن یگانه در اوج پختگیه و در این آلبوم بهترین ترانه هاش رو با بهترین ملودی هاش به بهترین نحو اجرا کرده و با بهترینهای تنظیم هم همکاری کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

البوم بمب و بترکون و استثنایی و موشک حباب در راه است :

خبـــــــــــــــــــــــــــــری در راه استـــــــــــــــــــــــــــــــــــ !

منتظر خبرهای خوب تا چند روز آینده باشید..

به زودی با اعلام تاریخ قطعی انتشار آلبوم حباب در خدمت شما خواهیم بود
از صبوری و درک قابل تحسین شما ممنونیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یعنی کار سیروان و کوشان از شهرام مقصودی ضعیف تره!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

محوای حبابـــــــــ قطعا موسیقی پاپ ایران رو می ترکونه!
کارای مهران عباسی حرف نداره!
محسن یگانه هم که تکه!
این دو نفر کنار هم قرار بگیرن دیگه هیچی!
فوق العاده اس کار هر دوتاشون!
مرسی!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خاکی تر از مهران عباسی وجود نداره ، مهران دمت گرم .
از طرف خودم و جاستی ها بهت یه خسته نباشید حسابی می گم ...
اهالی موسیقی منتظر آلبوم "حباب" باشید ، در همین نزدیکی هاست ...
یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ان شا ا... میشنوید !
حباب همه رو قبضه می کنه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دنیارو بی تو ...
بی نظیره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

100 % ، به دلت شک نده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اقای مهران عباسی کشور ما به داشتن یه همچین موزیسین هایی باید افتخار کنه.شما و کسانی که واقعا استعدادهای خارق العاده ای دارید باعث میشید که جهان بدونه ایران پر از نابغس.من دیونه ی کارای شمام.امیدوارم همیشه موفق باشید و اصلا دلسرد نشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

حیف که موسیقی ما لطف میکنه نظرات من رو تایید نمیکنه
در جواب بعضی ها (ali) و شما
مگه موسیقی ما تشت آب سرده؟ که شما می پرین توش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

رگ خواب پرفروشترین ؟!!!... خوبه دیگه همه میدونن سه سال 87 و 88 و 89 پرفروشترین البوم سال از محسن چاوشی بود حریص هم پرفروشترین البوم سال 89 شد و چند مجله هم گفتن و سایت ها هم همینطور سال 90 هم اعلام نشد ولی تو از اسفند تا تیر پرفروشترین البوم پرچم سفید بود یادمه خود شما هم چند وقت پیش گفتی که تو نظرسنجی موزیک ما هم رگ خواب اول شد !! در حالی که حریص و چاوشی طبق معمول با اختلاف زیاد اول شدند میگی کسی نمیاد ببینه چی بوده بذار یه حرفی بزنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

حباب ، انفجار پاپ ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

من رمیکس نباشی رو خییییییلی دوست داشتم
واقعا خسته نباشید آقای مهران عباسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران به شناسنامه کاری تنظیم کننده ها در لیبیل ها اشاره کرد نه به توانایی های اونا در ایران .

مسعود فولادی که مشخصه

محسن مقصودی هم که مشخصه به نام (mosen( کاراش در دنیا هست و جزو 100 بیت پرتی دنیاست

کوشان هم که مشخیه هم در اشکان کوشان و نئورین و سیروان خوب اون هنوز پزئنده ای نداره ولی میتونه داشته باشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران عباسی به نظر من توی سبک ریتمیک عالیه و حرف نداره اما جدیدا یه کار اسلو ازش شنیدم که اصلا خوشم نیومد
خیلی تنظیمش ضعیف بود
با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام - مهران عباسی واقعا از اولین کسایی بودش که موزیک الکترونیک رو به کشور وارد کرد که واسه این کار سختی زیادی کشید مثلا خوب واقعا کار کمی نیستش که 2 نفر ایرانی در مسابقات vip zone اونم در حظور بهترین دی جی های دنیا مقام اول رو پشت سر هم در 2 سال متوالی کسب کردن جایگاه مهران این نیست که الان هستش بدلیل اینکه خودش دوست نداشته حتی در کاراش که رمیکس میزده امضا نداشته که با اسرار ار ش پاکزاد که خود مهران هم گفت این کارو انجام داده و خوب بازم یه افتخار دیگه ایی واسه ما ایرانی ها اونم حضور مهران در تیم نرم افزاری image line که از بهترین daw های دنیاست و امیدوارم مهران همکاریشو با ایرانی ها بیشتر بشه چون واقعا باید کمک کنه به موسیقی کشور موفق باشی مهران عزیز...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

رتبه بندیت منو کشته!!!
اون موقع که سیروان تو استدیو صدابرداری حرفه ای انجام می داد ، شما تازه داشتی اف ال دانلود می کردی و تو این فرومو تو اون فروم با دوستات دنبال این بودی که موسیقی یعنی چی!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

درود بر محسن یگانه , یگانه ی موسیقی پاپ ایران درود بر مهران عباسی شاهزاده ی موزیک الکترونیک ...وقتی شخصی میاد و نظر "شخصی " رو میده ما نیایم بپریم و سرو صدا کنیم که چرا از فلان تنظیم کننده مورد نظر ما اسم نبرده ... شاید از نظر شخصی خیلی ها فلان تنظیم کننده بهتر باشه ولی هیچوقت نمیتونیم تحمیل نظر کنیم که باید دیگران هم مثل ما فکر کنن ... دقیقا " همین سوژه ها با دیدگاه ... دیگری میان و نظرات تخریبی در مورد محسن انجام میدن و میخوان جو منفی راه بندازن که خودشون باید خوب بدونن این نظرات به جایی نمیرسه در مورد سیل عظیمی که محسن یگانه را دوست دارن ناچیزن و هیچوقت به چشم نخواهند آمد و الکی انرژی خودشان رو هدر ندهند ... چون محسن یگانه دشمن های مهم تری داره که شما پیش آنها اصلا دیده نخواهید شد و حتی آنها هم به دره بسته خوردند دیگه چه برسد به شماها ... امیدوارم محسن یگانه طبق سالهای پیشین و این سنت قدیمی بازار موسیقی رو دگرگون کنه و به همه ثابت کنه این در دست گرفتن بازار و بهترین شدنها دیگه تبدیل به یک سنت قدیمی شده و ماها همیشه پشت محسن یگانه خواهیم بود تا موفقیتهای فراتر از ایران رو هم تجربه کنه ... مرسی موسیقی ما ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقا یکی این تناقض رو حل کنه:

محسن مقصودی شاگرد خودش بوده دومه در ایران

ولی کوشان حق استادی به گردنش داره سومه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم آلبوم حباب هم مثل آلبوم شلیک فرزاد فرزین موفق بشه.

ما ایرانیها به خوانندگانی مثل فرزاد فرزین و محسن چاوشی و محسن یگانه و سیروان خسروی افتخار می کنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خوب ایشون سر پروژه حباب هستن درباره چی حرف بزنن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوست عزیز بقیه این جماعت هم شاید مث شما فک کنن اما صبر کردن تا اگر آلبوم ضعیف بود بعد بیان این حرفا رو بزنن.
لطفا بعد از آلبوم بیاین بگین تبلیغ ها الکی بود و محسن یگانه هیچ زحمتی واسش نکشیده بود.

خدا رو شکر که ایشون توی معتبر ترین شرکت نرم افزاری توی شاخه موزیک کار میکنن جایی که خیلی ها آرزوش رو دارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

شما همیشه نشنیده تز میدی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

و باز هم تبلیغ از حباب :))) بابا چقدر اینا تبلیغ میکنن از حباب؟ :)))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

موافقم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

جناب پویا خان حرفای عجیب می زنی!!!
اصلا سیروان و کوشان رو نمیشه با هم مقایسه کرد.برای اینکه دامنه کاریشون اصلا با هم فرق میکنه.
مطمئن باش سیروان یه سرو گردن همیشه بالاتره.
اینا اصلا یه صداسازی ساده رو بلد نیستن!
چندتا جنس صدا می خوای برات مثال بزنم که سیروان ساخته باشه و در ذهن ماندگار شده باشه؟!!!!
اینا تا حالا چه جنس صدایی ساختن که در ذهن ماندگار بشه؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بازم تبلیغ واسه البوم حباب؟ :))) چقدر تبلیغ میکنین ؟ میترسین فروش نره ؟ :))) 2 سال تبلیغ بسه بابا :)))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سیروان خسروی چهارم ؟!!!!!!!!
برادر گرامی یه چیزی بگو که بگنجه آخه !!!
ولی خدایی حضور مهران تو این آلبوم باعث شده منی که علاقه چندانی به محسن ندارم (البته واسش احترام قائلم) نسبت به این آلبوم راغب بشم و یکی از منتظرای حباب باشم.تصمیم محسن برای همکاری با مهران عالیه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ایشون تو تیم محسن هستند ، ایشون از کارشون گفتند . توقع دارین از چی بگن ؟!
کمی تفکر هم بد نیست ... والا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوستای خوبم، اوج کار 1 ریمیکس کننده اینه که 1 آهنگی که گرفته رو دوباره میکس و مستر کنه یا دوباره تنظیمش کنه که نمیشه بهش گفت تنظیم چون فقط با صداهای مجازی و الکترونیکی کار دارن و برنامه های آهنگسازی. هر وقت ایشون و استادشون تونستن رهبری 1 ارکستر رو قبول کنن و هر وقت تونستن همین آهنگ هایی که میگین فوق العادن و بی نظیرن و کارای خودشون رو تبدیل به آگوستیک کنن و با سازهای زنده روی سن اجرا کنن و هر وقت بتونن آهنگاشون رو 10 نوع و 20 نوع مختلف که هیچ ربطی به کار اول نداره تنظیم کنن اونوقت بیاین و مقایسه راه بندازین. سیروان 1 ریمیکسر نیست، 1 تنظیم کنندست که توانایی ریمیکس کردن رو هم در حد بالایی داره و توجه داشته باشین که فقط کارهای خودش رو ریمیکس میکنه دوستای عزیز نه کارای دیگران رو..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ishon nazare khodeshono goftan eykash yad migereftim ke be nazare adama ehteram bezarim vali afsos

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم آلبوم یگانه همین قدری که دوست دارید خوب باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

به عنوان یکی از هواداران چاوشی ارزو دارم البوم حباب بهترین البوم سال بشه و میدونم میشه. چون محسن تو مراحل ساخت این البوم فشارهای زیادی رو تحمل کرده. بیصبرانه منتظر البوم حبابیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوست خوبم، سیروان اولین آلبومش رو تو سال 82 داده بیرون متعصبانه هم نگاه کنیم 2 سال رو تهیه آلبوم اولش هم وقت گذاشته باشه میشه سال 80.
دیگه خودت حساب کن کی اولین نفر بوده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

fght sirvan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

هر موقع سیروان اومد 2 تا مقام جهانی اورد بعد بیاین باهم صحبت میکنیم ....
بعد نباید اینارو باهم مقایسه کنیم . سبکشون مثه هم نیستن که باهم مقایسه میکنید ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

امیدوارم کار خوبی از آب در بیاد....آهنگ حباب یه چیزی تو مایه های یه آسمون آبی سقف اتاق منه تو آلبوم قبل باید باشه...امیدوارم بازخورد بدی نداشته باشه

عشق است چاوووووشی و یگاااانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مسعود فولادی ... <-8 !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

علی خان به اصطلاح طرفدار چاوشی تو وقتی نمیدونی البوم چاووشی اخر 89 بود و رفت تو سال 90 و شد پرفروشترین البوم 90 اونوقت من چی به شما بگم ؟!

محسن یگانه پرفروشترین در سال 89 شد چاوشی هم پرفروشترین 90 !

تفکر هم بد نیس ! شایدم کلا طرفدار این خواننده نیستی و از اون دور به هم زنایی !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

برای انتشار حباب لحظه شماری می کنم.......
محسن یگانه بی نظیری....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقای پوریا از خودش تعریف نکرده ؟؟
شما بهتره روی وبلاگ جاست یگانه بری و ببینی چجوری از تک تک آهنگا تعریف کرده :
یه جا گفته : اوووووووف این فلان آهنگ ار اوناس !!! اوووووووف !
یعنی چه ؟؟!
اصلا حرفاشون در حد یه خواننده پر طرفدار نیست./.
مردم باید نظر بدن
هر کس کاری میخونه خب میعلومه کار خودش رو دوست اما تعریف اینجوری هم خوب نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

کارای محسن یگانه احتیاجی به تبلیغ نداره، کیفیت کاراشه که فروشش رو تضمین می کنه.

#
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ایشون اول از همه باید اخلاق هنری داشته باشن که...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران عباسی جوان خوش دل و با استعدادیه براش ارزوی موفقیت میکنم.

همچنین برای محسن یگانه و همه هواداران عزیزش ارزوی موفقیت میکنم امیدوارم البوم حباب بترکونه.

من حتما ارجینال میخرم.به همراه البوم خواجه امیری و اعتمادی چون واقعا ارزششو داره.

به نظرم مهران عباسی عزیز نظر شخصی خودشو گفته هر کسی از یه دریچه ای به موسیقی نگاه میکنه.

و باید به نظر همه احترام گذاشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

تا کی دشمنی با محسن چاوشی سایت موسیقی ما؟

بازم که ترانه جدید چاوشی منتاشر شد و شما در خواب؟
شما هم یه سایت هستید دیگه خیلی هم خوبید ولی قرار نیست اول بده به شما حتما که.
تو رو خدا دشمنی با محسن چاوشی و طرفدرانش رو تموم کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

حرف نداره...عالیه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یه آلبوم ضعیف دیگه تو راهه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

مهران اصلا جالب حرف نزده ،نمونش همینه که شما گفتی و این تیکه که "فیل را درجا میکشد"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

رضا شما مشخصه که داری کاملا متعصبانه نظر میدی که میگی کوشان رو قبول نداری ، الان هر خواننده ی خوبی که آلبوم میده بیرون بهترین و هیت ترین ترک های آلبوما رو کوشان زده ، هر کسی نظری داره و نظر شما هم برای خودش محترمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

اگه تنظیم های مهران تو آلبوم حباب مثل رمیکس نباشی استثنائی و با کیفیت و عجیب و غریب باشه شک نکنید ...
شک نکنید...
شک نکنید ... (( حباب بهترین آلبوم تاریخ موسیقی ایران میشه ))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

دوستان تو روخدا اینقد تو سرو کله ی هم نزنید به خاطر طرفداری از
خواننده محبوبتون
من خودم به شخصه محسن یگانه رو بیشتر از همه قبول دارم
ولی اینکه می بینم تو این صفحات میایین و با هم دعوا می کنین
تاسف می خورم....
خداروشکر که اکثر خواننده های ما کارشون خوبه
هم محسن ها هم احسان و.......
هرکدوم کارای خوب زیاد دارن و البته هیچ خواننده ای نیست که
کار ضعیف نداشته باشه ولی این دلیل نمیشه که به خاطر اون
بگیم که دیگه فرد مورد نظر سقوط کرده و تمام.....
امیدوارم فرهنگ احترام متقابل بین ما جا بیفته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

البته مهران عباسی هم یکی از اجزای این آلبومه و اگر حباب موفق بشه همه عوامل در اون سهیم هستند.
علی الخصوص خود محسن یگانه که ترانه سرا - آهنگساز و خواننده کاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یه آلبوم ضعیف دیگه؟
مگه محسن یگانه تا حالا آلبوم ضعیف بیرون داده که شما از لفظ "دیگه" استفاده می کنید؟
آخه حسادت تا کجا؟؟!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

=))))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

فکر نمی کنم این آلبوم چنگی به دل بزنه. باید منتظر ۱۳ بود.مطمئنم خواهد ترکاند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خب خواهشا دیگه از این نظرها نده!
من برای خودش میگم ، چون مایه تمسخر دیگران میشه!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

آقایون مهران عباسی از بهترین های ایرانه ، اگه الکی تعریف کنه و بعدا اینطور که تعریف کرده باشه ، نباشه ، خودشو خراب کرده
پس الکی تعریف نمی کنه
پس منتظر بهترین باشیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

کاش یکم خواننده های ما فروتنی رو از بزرگانشون یاد میگرفتن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

خطاب به موزیک ما بود جملش, نه مهران عباسی!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

(فشاری که محسن یگانه به خودش وارد کرده، فیل را درجا می کُشد )این که میگه دروغه چند تا شعر تقلید وکاورکردن که دیگه این حرفا نداره چند تا شعر از کشورهای دیگه گرفته ویک خورده تغییرش داده و اورده به خورد این هوادارهای تعصبی مثل میثم وعرفان وحالا این دونفر به به وچه چه میزنن که ما خواننده مون 26 سالش است وبهترین خواننده است و ای تعریف های الکی که دوریال تعریف هایشان ارزش نداره مثل این تعریف (درود بر محسن یگانه , یگانه ی موسیقی پاپ ایران درود بر مهران عباسی شاهزاده ی موزیک الکترونیک )خواهشا موسیقی ما که سایت معنبری است این کامنت را حذف نکنه نوکرتم موسیقی ما خواهشا تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

بعضییا میگنن فکر نکنم حباب قوی باشه
اینا اونایی انن که کلا با محسن مشکل دارن
حداقل بزارین بیاد بعدا نقدش کنیم دوست عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

واقعا برای کسانی که میان میگن
" کی گفته سیروان چهارمه ؟ کوشان سومه؟ ، سیروان اوله یا کوشان اوله"
متاسفم و اصلا حرف مهران جان این نبود و نمیشه توی یه گفت و گو به این سرعت اینا رو رده بندی کرد.
واقعا بعضیا فرهنگ ندارن

بعضی ها هم میان میگن "چرا مهران تبلیغ میکنه؟"
خب بد بخت چی بگه ، خوب کارش الان رو حبابه ، خودشون هم اومدن پرسیدن حباب چطوره اینم جواب داد

نمیخام طرفداری محسن رو کنم و اصلا قصد من از نوشتن این نظر این نیست و قصد من اینه که واقعا دو تا آدم علاف اومدن سر اول و دومی بود شخص مورد علاقشون الکی کامنت میدن ، بابا فرهنگ داشته باشید ، زشته بخدا

هر کی موافقه Please Vote it UP!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

paaaarcham balaaas , midoonam ke hobab miterekooooneeee

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

پرچم بالاس

می دونم می ترکونه این آلبوم محسن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام.از البوم حباب خبری نشد .چرا هنوز؟ مردیم اخه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

کلا" واسه بعضیا فرقی نمی کنه... آلبوم رو هم گوش بدن همین حرفا رو دوباره میان میزنن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

موافقم باهات علی اکبر جان ! کاملادرست میگی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

میکس یکی از قطعات دچار ممیزی شده...
اگه مشکلش رفع بشه ، به زودی وارد بازار خواهد شد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

ولی واسه ما یگانه ای ها مهم نیست این دشمنی ها
من یکی که تا همیشه با محسن میمونم و هواشو خواهم داشت.... تنها موزیسینی هست که کاراشو عاشقونه دنبال میکنم ...تموم جمله هایی که میخونه انگار از دل من بیرون میاد
زنده باد ای یگانه جاودانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

یه کم هم به فکر اون دنیاتون باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

سلام اقا مهران من کاراتون خیلی دوس دارم .منم یه 5 سالی هست با fl کار میکنم خداراشگر خوب پیشرفت کردم.منم میخوام مثل شما ریمیکسور بشم.خیلی به موسیقی الکترونیک علاقه دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فشاری که محسن یگانه به خودش وارد کرده، فیل را درجا می کُشد | موسیقی ما