برنامه یاد بعضی نفرات
 
امير فخرالدين اين بار با«عطر تو» آفتابي مي‌شود
بعداز آلبوم برج؛
امير فخرالدين اين بار با«عطر تو» آفتابي مي‌شود
موسيقي ما- محمد عبدالهي: آلبوم موسيقي«عطرتو» با صداي امير فخرالدين تا چندي ديگر وارد بازار موسيقي خواهد شد.

 امير فخرالدين با اعلام اين خبر گفت: «عطر تو» يك آلبوم پاپ بوده كه در حال حاضر در مرحله ضبط به سر مي برد و قرار است تا پايان سال جاري منتشر و به بازار موسيقي عرضه شود. اين خواننده در ادامه گفت: ترانه هاي اين آلبوم را ترانه مكرم، مهديه عرب، علي استيري، علي مهرگان،مرجان نوري ن‍‍‍ژاد و سارا مزارعي سروده اند و آهنگهاي آن را جز خودم فرزاد فتاحي و فرهاد نيكزاد ساخته و تنظيم كرده اند كه قرار است به اين تيم كاري دوستان ديگري همچون شهاب اكبري نيز اضافه شود.

وي در ادامه يادآور شد: قطعات آلبوم به صورت آكوستيك و الكترونيك ضبط و منتشر مي شود و سعي شده تا در آن هيچ قطعه اي شبيه به قطعه ديگر نباشد. در واقع هر قطعه سبك و خصوصيات و ويژگي منحصر به خود را دارد كه همين موجب شده تا آلبوم محموعه يكنواختي از كار در نيايد. كارهاي مربوط به مجوز اين آلبوم را شركت باروك(عيسي زاده) به عهده داشته است.

فخرالدين افزود: حتي در شكل خوانش ترانه ها نيز سعي كرده ام تا تفاوتها را لحاظ كرده باشم كه فكر مي كنم موفق شده ام. تراك به تراك اين آلبوم با هم متفاوت است و با يك بار گوش كردن مي توانيد تفاوتها را ببينيد. از اين خواننده تا كنون قطعاتي همچون تيتراژ برنامه «صبح آمد» را كه يك سال و نيم از تلويزيون پخش شد را شنيده ايم كه ترانه آن را ترانه مكرم سروده و آهنگسازي آن را فرزاد فتاحي انجام داده است.

همچنين قطعه ايران كه هميشه از راديوهاي پيام و جوان پخش مي شود از آهنگهاي اين خواننده جوان است. اين قطعه را امير فخرالدين ساخته و فرهاد نيكزاد آن را تنظيم كرده است. همكاري اين دو نقطه عطفي در كارهاي هر دوي آنها به وجود آورده است كه ماحصل آن به زودي منتشر و راهي بازار موسيقي مي شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

نباید یه مصاحبه با صادق دری داشته باشید!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امير فخرالدين اين بار با«عطر تو» آفتابي مي‌شود | موسیقی ما