برنامه یاد بعضی نفرات
 
میثم مروستی «لحظه های بی هوا» را تجربه کرد
با انتشار نخستین آلبومش توسط «آهنگ پارسیان»؛
میثم مروستی «لحظه های بی هوا» را تجربه کرد
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: آلبوم «لحظه های بی هوا» با خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی «میثم مروستی» توسط شرکت «آهنگ پارسیان» منتشر شد.

میثم مروستی موزیسین مشهور و پرکاری که با هنرمندان بزرگ کشور همکاری داشته و مدتها از اعضای اصلی ارکستر احسان خواجه امیری بوده است، پس از چند سال فعالیت موسیقایی و کسب تجربه در زمینه های مختلف، نخستین آلبومش در جایگاه خواننده را روانه ی بازار کرده است. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است. دو قطعه ی بی کلام که یکی سولوی ویولون در تلفیق موسیقی جاز و ارکسترال است و دیگری سولوی سه تار با توجه به معیارهای موسیقی سنتی در تلفیق با موسیقی الکترونیک، در این آلبوم قرار دارد.

مروستی در «لحظه های بی هوا» از ترانه های رمانتیک و عاشقانه ی زهرا عاملی، داود رحمت اللهی، مریم اسدی، امیر شاملو و امین بامشاد استفاده کرده است. آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم توسط خود مروستی انجام شده و امیر شاملو و علی بیرنگ نیز هرکدام به ترتیب در آهنگسازی و تنظیم دو قطعه از این آلبوم با او همکاری نموده اند و زانیار خسروی نیز تنظیم قطعه ی «نیاز» را به عهده داشته است. این قطعه چندی پیش در اینترنت منتشر شد و با استقبال چشمگیر مخاطبین مواجه گردید.

با توجه به کارنامه ی پربار میثم مروستی در عرصه ی موسیقی، باید منتظر ماند و دید که آیا آلبوم «لحظه های بی هوا» انتظارات مخاطبین از او را برآورده خواهد کرد یا خیر.

همچون همیشه سایت «موسیقی ما» از کاربران محترم و هنردوست خود درخواست می نماید برای جلوگیری از پایمال شدن حقوق هنرمندان و فعالین عرصه ی تولید و انتشار آثار هنری، این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی-هنری را به صورت اوریجینال تهیه فرمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میثم مروستی «لحظه های بی هوا» را تجربه کرد | موسیقی ما