برنامه یاد بعضی نفرات
 
قطعه اهدایی استاد ذوالفنون در حضور مسئولان ارشاد برای استاد جلیل شهناز نواخته شد
حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در منزل استاد شهناز؛
قطعه اهدایی استاد ذوالفنون در حضور مسئولان ارشاد برای استاد جلیل شهناز نواخته شد
موسیقی ما – سعید عبداللهی:  جمعی از مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه با حضور در منزل استاد جلیل شهناز از وی عیادت کردند. سید عباس عظیمی مشاور اجرائی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیامی از طرف وزیر محترم ارشاد و معاون هنری وزارت (جناب آقای شاه آبادی) جهت بهبودی استاد و پیگیری امور مرتبط با خدمات درمان وی در منزل استاد حاضر شد و از خانواده وی دلجوئی نمودند. در این دیدار عظیمی به رسم یاد بود هدیه و مبلغی را جهت کمک هزینه درمان تقدیم خانواده استاد کردند و مقرر شد تا از طریق دفترشان پیگیری خدمات درمانی استاد انجام گیرد.

مازیار فلاحی خواننده با احساس موسیقی پاپ کشورمان به همراه خشایار فلاحی نیز با حضور کنار بالین استاد جلیل شهناز پیوند عاطفی و دلگرمی خاصی برای حاظرین ایجاد نمود.

در بخش دیگری از این عیادت اوستا نوازنده سه تار با همراهی تنبک نوه استاد شهناز قطعه اهدائی از طرف استاد ذوالفنون را تقدیم استاد جلیل شهناز کردند که فضای زیبایی را پدید آورد و استاد شهناز نیز از این قطعه منقلب شد.
در این دیدار علاوه بر افراد ذکر شده آقایان شریفی معاون دفتر موسیقی وزارت ارشاد، علی ابراهیمی معاون حوزه اجرائی ارشاد، محمود سراجی مدیریت موسسه حافظ، اسپیت کار از حوزه اجرائی معاونت هنری و عزیزی مدیر سایت موسیقی ما حضور داشتند و از نزدیک از استاد جلیل شهناز عیادت نمودند.

قابل ذکر است آقای محمدرضا علیزاده برای هماهنگی این دیدار صمیمی زحمات زیادی را متحمل شدند که جا دارد از ایشان تشکر و قدردانی کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

Mah
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خدا کنه حالشون زودتر خوب بشه........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

درود بی کران به مازیار عزیز که با این که برای ما نسل امروزی ها ایفای نقش و خوانندگی و آهنگسازی میکنه ولی برای اساتید بزرگی همچون استاد جلیل شهناز احترام زیادی قائله
خدا رو شکر که ما دیدیم یه خواننده پاپ امروزی به پیشکسوتان و استادان بزرگ و قدیمی احترام گذلشت
و امیدواریم که مسئولین تا همچون این استادهایی هستند بیشتر توجه کنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا تحت تاثیر این کار آقای فلاحی قرار گرفتم اشک تو چشمام جمع شد...واقعا کارشون ستودنیه...من دیگه به احساس پاک و قلب مهربونشون ایمان دارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خدا همه مریضا رو شفا بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

آفرین به مازیار عزیز و بااحساس...
واقعا بیاید ازته دل دعا کنیم حال استاد شهناز خوب بشه من واقعا متاثرشدم بادیدن عکسها...کسی میدونه مریضیشون چیه؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

بارِ دیگر، یادی از هنرمندی شده، اما نه به هنگام نبودش و مرگ او بلکه یادی از استادِ موسیقی ایران، در زمان حیات او.
یادی می کنم از استادی که به حق، نام استادی گرفت و لقب خداوندگار تار ایران را صاحب گردید. مردی با پنجه سحر آمیز. تنها کسی که نیم پرده هایش را با انگشت چهارم نیز می تواند بنوازد.
"آن دانیلو" کارشناس فرانسوی موسیقی شرق درباره جلیل شهناز می‌گوید : این هنرمند در نوع خود یکی از برجسته‌ترین نوازندگان جهان است.
بیماری، به جان استاد موسیقی ایران زده است و آرزو دارم که خداوند او را از امان بیماری برهاند تا یک بار دیگر، در کنار خانواده و نوای سازش، ما نیز صدای تارش را با پنجه او بشنویم.
درود بر این هنردوستان و مازیار فلاحی عزیز به خاطر این کار شریف و زیباشون . مازیار فلاحی عزیز برایت آرزوی بهترینهارو دارم .
از همه مهتر سپاس و تشکر فراوان از سعید عبداللهی عزیز بخاطر این گزارش و عکسهای بسیار زیبا و تکاندهنده.موفقیت روزافزونت راآرزومندم .
امیدوارم هرچه زودتر استاد شهناز عزیز سلامتی کامل خود را بازیابند و دوباره با پنجه های طلاییشان تارشان را بنوازند و بنوازند... آمین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

سلام.امیدوارم که اینکارا توسط جوانان موسیقی جهت باحترام به پیشکسوتان ادامه داشته باشه چون آینده همه انهاست.خوب بزر بپاش و خوب درو کن . ممنون از همه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

آخه خدایی زشته و خجالت آوره من نوشتم خدا همه مریضا رو شفا بده دیگه منفی واسه چی میدین؟ واقعا متاسفم واسه طرفدار خواننده که اسم نمیبرم میان هی منفی میدن بهم. منفی بدین نوش جونتون شاید کاپ قهرمانی رو دادن بهتون با منفی دادن. افراد بی سواد فقط این کارا رو میکنند.

M.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خدایا حالشوخوب کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا که!همچین آدمایی زیاد پیدا میشن که تو پستی که به خوانندشون ربطی نداره میان و برای خوانندشون تبلیغ میکنن.حداقل یه بار که یکی یه کار جوانمردانه کرده دست از این کارا بردارین

چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 21:09

با سلام
اون قطعه اهدایی مرحوم استاد ذوالفنون رو قرار نمیدید؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه اهدایی استاد ذوالفنون در حضور مسئولان ارشاد برای استاد جلیل شهناز نواخته شد | موسیقی ما