برنامه یاد بعضی نفرات
 
کامکار‌ها تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی می‌کنند
در گفت‌و‌گوی اختصاصی با موسیقی مامطرح شد:
کامکار‌ها تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی می‌کنند
موسیقی ما- لی لا رضایی: اردشیر کامکار از تمرینات گروه جهت برگزاری کنسرت خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: در حال حاضر مشغول یک سری کار‌ها هستیم که در قالب تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی برای آلبوم و کنسرت خواهد بود. این کار‌ها فعلا در مراحل مقدماتی هستنند و ما در حال تمرین قطعات هستیم.

وی ادامه داد: قرار است این قطعات در قالب سی دی منتشر شده و پس از آن درکنسرت‌های آینده به اجرا در خواهند آورد. ‌‌نهایت سعی ما بر این است که قطعات حتما در کنسرت اجرا شوند چرا که عمده بخش فعالیت‌های ما در زمینه اجرایی است. در این کنسرت‌ها نیز تمامی تکنوازی‌ها، دونوازی‌ها و گروه نوازی‌ها برای علاقه مندان به اجرا در خواهیم آورد.

به گفته این نوازنده آلبوم قطعات یاد شده تا اواخر تابستان منتشر خواهند شد.

کامکار در ادامه در خصوص جو و فضای کنونی موسیقی یادآور شد: مهم نیست که جو بازار موسیقی چگونه جوی است و خلوت است یا شلوغ بلکه به اعتقاد من مهم این است که هر کس در این میان کار خود را می‌کند. من معتقدم موسیقی ما موسیقی ملی است و همین طور سنتی! تخصص ما در این رشته از موسیقی است. در واقع برداشتی از موسیقی سنتی داریم و‌‌ همان را اجرا می‌کنیم همراه با تکنیک خودمان! ولی هر گونه موسیقی که در ایران هست، مخاطب خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان کسی که موسیقی ملی-سنتی کار می‌کند اعلام می‌کنم که هر گونه موسیقی که در ایران وجود دارد باید باشد تا مخاطب خود را جذب کند و مخالف هیچ گونه از موسیقی نیستم. اگر آگاهانه برخورد کنیم و منصفانه نگاه کنیم، هر کس در هر زمینه‌ای کارش را به صورت علمی دنبال کند موفقیت با خود دارد اما اگر هر کس از راه رسید و با یک ارگ و به کمک سینته سایزر و... و یک شبه بخواهد کاری کند؛ نمی‌تواند ره صد ساله را برود. کار هنری اینگونه نیست. ممکن است مردم از شنیدنشان لذت ببرند ول ماندگار نخواهد بود.

وی همچنین گفت: از آنجا که اهالی موسیقی رسانه در اختیار ندارند ممکن است مردم آگاهی زیاد و لازم را در این زمنیه نداشته باشند و هرموسیقی که به خوردشان بدهی را بپذیرند. اما آن موسیقی ماندگار است که علاوه بر اینکه از دل برآمده، با علم و دانش موسیقی همراه بوده باشد. من تعصبی بر روی انواع موسیقی ندارم ولی رسانه‌ای باید باشد که موسیقی خوب را به مردم معرفی کند تا در انتخاب خود دچار مشکل نشوند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کامکار‌ها تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی می‌کنند | موسیقی ما