برنامه یاد بعضی نفرات
 
به هنرمندمان به چشم یک دلال نگاه نمی‌کنیم
محسن رجب‌پور از آخرین فعالیت‌ها و اخبار گروه آریان و بنیامین گفت:
به هنرمندمان به چشم یک دلال نگاه نمی‌کنیم
موسیقی ما - بهمن بابازاده: تنها مدیر برنامه‌ای که در موسیقی ایران توانسته به معنای واقعی کلمه، هنرمندان طرف قراردادش را مدیریت کند بدون شک محسن رجپ‌پور است. مدیری که در همه این سال‌ها توانسته بزرگ‌ترین غافلگیری‌ها را برای دوستداران موسیقی داشته باشد و در آستانه انتشار آلبوم‌های جدید آریان و بنیامین بهادری، بهترین گزینه برای خبر گرفتن از آخرین وضعیت آن‌ها بود. گفتگوی ما با او را از دست ندهید:

رجب‌پور در ابتدای صحبت‌هایش از آخرین وضعیت آثار هنرمندان طرف قرار دادش گفت: «آلبوم آریان و بنیامین هر دو در یک راستا در حال گذراندن آخرین مراحل ضبط و تولید هستند. هر دو مراحل ساخت و آهنگسازی و تنظیمشان تقریبا تمام شده. اینکه به شما می‌گویم تقریبا یعنی اینکه بالای نود درصد کار‌ها به اتمام رسیده و تا آخر این هفته همه چیز آماده می‌شود. هر دو آلبوم در این هفته به دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای اخذ مجوز‌های لازم ارائه می‌شوند. از آنجایی هم که ما به هر دوی این آثار نگاهی یکسان داشته و داریم، هر کدام که زود‌تر مجوزشان صادر شود به انتشار آن در بازار اقدام خواهیم کرد. اگر هم هر دو آلبوم در یک زمان موفق به اخذ مجوزشان شوند، با مشورت هر دو طرف یکی از آلبوم‌ها را وارد بازار خواهیم کرد و سپس با ۱۰ الی ۱۵ روز فاصله آلبوم دیگرمان را نیز در شرایط تبلیغاتی مساوی و برابر در بازار منتشر خواهیم کرد. ولی در هر صورت برداشت من از زمان انتشار این آلبوم‌ها این است که هفته‌های اول تابستان امسال (که دامنه بزرگی از مخاطبان ما که امتحاناتشان تمام شده و کنکورشان را هم رد کرده‌اند)، بهترین زمان برای انتشار باشد و دوستداران این دو گروه و خواننده می‌توانند آلبوم‌های جدید هنرمندانشان را به صورت مجزا تهیه کنند و از آن‌ها لذت ببرند».

  • اسم آلبوم‌ها
همیشه و در همه سالهایی که آریان و بنیامین آلبوم‌هایشان به بازار آمده است، تا قبل از انتشار، هیچ اسمی برای آلبوم در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته. ظاهرا امسال هم همین رویه قرار است ادامه داشته باشد. رجب‌پور در این زمینه می‌گوید: «ما همیشه آلبوم‌هایمان از اسم‌های واحدی پیروی می‌کنند. بنیامین آلبوم سومش است و مثل آلبوم‌های قبلی‌اش قطعا یک پسوند «سال» را خواهد داشت. آریان هم همین طور. در راستای اعدادی که در آلبوم‌های اریان تا به حال بوده این بار هم همینطور است ولی در کنار این اسامی یک اسم را هم برای فروش آلبوم و نامگذاری آن انتخاب می‌کنیم که همیشه تا لحظه آخر آن را پیش خودمان نگه می‌داریم. این بار هم همین طور خواهد بود. همیشه هم این اسامی با مشورت هر دو طرف صورت می‌گیرد که ما به بهترین انتخاب همیشه رای داده‌ایم و آن اسم برای آلبوم انتخاب شده است».

  • چهره جدید؟
در گفتگویی که یک ماه قبل محسن رجب‌پور با یکی از رسانه‌ها داشت، از چهره جدیدی سخن گفت که قرار است امسال آلبوم‌اش در بازار موسیقی منتشر شود. ولی هنوز هم تمایلی برای نام بردن از او ندارد: ‌ «در کنار بنیامین و آریان امسال چهره جوان و جدیدی را هم به بازار موسیقی کشور معرفی خواهیم کرد که قطعا کار و‌آثارش مورد توجه قرار خواهد گرفت. فعلا تمایلی برای رسانه‌ای کردن نام این خواننده نداریم. ولی این خواننده کارش جوری است که قطعا می‌تواند جریان ساز باشد. به موقع در مورد این چهره بیشتر صحبت خواهیم کرد».

  • کم کنسرتی؟
اجرای کم تعداد برنامه‌های زنده برای هنرمندان طرف قرارداد با این مدیر، سوال بعدی ما بود که رجب‌پور در این باره گفت: «دلیل این اتفاق این است که ما به هنرمندمان به چشم یک دلال نگاه نمی‌کنیم. چند نفر ار هنرمندان داخلی ما هستند که برنامه ریزانشان برای ده سال آینده برنامه ریزی می‌کنند؟ همه هنرمندان ما این اجازه را دارند که به محض انتشار آلبومشان بروند و برای خودشان اجرا بگیرند. من برای خواننده‌هایی که با من کار می‌کنند، برنامه ریزی بلند مدت می‌کنم. اعتقادم این است که اگر یک هنرمند طرفداران زیادی دارد، نباید زیاد کنسرت بدهد. این اعتقاد من است. به خاطر همین هم هست که کمتر اجرا می‌گذاریم. آریان امسال ۱۳ ساله شده. کدام یک از همکلاسی‌های آریان، که در سال ۷۶ به بعد با این گروه بالا آمده‌اند، هنوز باقی مانده‌اند؟ کدامشان جایگاه آریان را دارند؟ الان حتی یک اجرا هم برای خیلی از آن‌ها نمی‌توان گذاشت. ولی ما الان برای آریان چهار اجرا می‌گذاریم و در کمترین زمان ممکن بلیت‌ها تمام می‌شود. برای خودمان هم عجیب است».

  • اجرای خارج کشور
مدیر عامل شرکت «ترانه شرقی» درباره آخرین اخبار از اجراهای خارجی‌اش نیز در انتهای صحبت‌هایش گفت: ‌ «دو تور خیلی بزرگ خواهیم داشت. ولی متاسفانه تاریخ آن‌ها پس از انتشار آلبوم‌های جدیدمان مشخص خواهد شد. شش ماهه دوم سال را برای برنامه‌های خارج از کشورمان گذاشته‌ایم. ولی در کل با بنیامین یک تور اروپا خواهیم داشت. ونکوور هم برنامه داریم و برای اجرا در امریکا هم برنامه ریزی کرده‌ایم. برای آریان هم قطعا اجرای استرالیا را خواهیم داشت و برای اجرای اروپا هم در حال مذاکره هستیم. ولی همه این اتفاقات به شدت به آلبوم جدید و انتشار آن بستگی دارد که پس از انتشار خیلی راحت‌تر می‌شود درباره آن‌ها صحبت کرد».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زنده باد گروه آریان و آریانی ... .
همچنان منتطر ... .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

هر دو البوم قبلی بنیامین معرکه بود و 20
و ایده ترکه کوتاه خیلی زیبا و عالی بود
ولی البوم بنیامین اول منتشر بشه چون طرفدارای بیشتری داره و جز 3 خواننده برتر ایران از دیدگاه من

و کاشکی میگفت چند قطعه داره البوم بنیامین وتراکه تولد کاشکی تو البوم جدید باشه

البوم خشایار ک منشر میشه و البوم یگانه فلاحی وصادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

امیدوارم البوم بنیامین مثل البوم قبلیش نباشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

امیدوارم آلبوم گروه آریان زودتر مجوز بگیرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

به نظر من آلبوم بنیامین تابستان هم منتشر نخواهد شد !!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

این آلبوم 9 یا 10 قطعه داره و مثل آلبوم 88 قطعات کوتاه نداره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آلبوم بنیامین 11 قطعه داره و با نام 91من منتشر خواهد شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بنظر من اگه بنیامین از رجب پور جدا میشد خیلی بهتر بود - هم آلبوم زودتر میداد هم کنسرت -خودش آقای خودش بود ماهم بیشتر حال میکردیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بنیامین بهترین آهنگساز و خواننده تو ایرانه
بی نظیر بود آهنگی که واسه ناصر عبدالهی ساخت .
تعریف آهنگسازیشو تو آلبوم مسعود مرادی شنیدم.
بنیامین = no.1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بی صبرانه منتظر انفجار آریانی هستیم. زنده باد آریان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

faghat arian band

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

منتظریم بنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

پس این آلبوم آریان کی میاددددد؟؟
قرار بود آبان 90 منتشر بشه !!!
الان هم توی شهریور هستیم و هنوز خبری نیست !!
سایتشون هم که مشکل داره

آخه واقعا این درسته؟؟؟؟
تورو خدا یک پیگیری بکنین و از آرین خبر بدین
الان چند ساله که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده
هیچ کدوم از سایت ها هم نرفتن پیگیری کنن ببینم موفق ترین گروه پاپ ایرانی چرا ساکتن!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به هنرمندمان به چشم یک دلال نگاه نمی‌کنیم | موسیقی ما