برنامه یاد بعضی نفرات
 
«رویای روزهای بارانی» روزبه نعمت الهی
اردیبهشت ماه منتشر می‌شود؛
«رویای روزهای بارانی» روزبه نعمت الهی
موسیقی ما – لی لا رضایی: روزبه نعمت الهی جدید‌ترین آلبوم خود را راهی بازار موسیقی می‌کند. این خواننده در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما ضمن اعلام این خبر افزود: «قرار بود این آلبوم پیش از این‌ها منتشر شود اما به دلیل وسواسی که داشتم انتشار آن را به اوائل سال ۹۱ موکول کردم. »

به گفته خواننده آلبوم «رویای روزهای بارانی» ممکن است نام این آلبوم در آخرین لحظات تغییر یابد. نعمت الهی ادامه داد: «تعداد قطعات این آلبوم ۱۲ تا ۱۳ قطعه است که ممکن است از این تعداد کم و یا زیاد شود اما فعلا دست به تغییر در خصوص تعداد این قطعات نزده‌ایم و هنوز قطعیت نیافته‌اند. »

در این آلبوم از اشعار شاعرانی همچون حضرت مولانا، مهدی اخوان ثالث، نیما یوشیج، مسرور نعمت الهی، شاهکار بینش پژوه، حسین قیاسی، لی‌لا رضایی و میثم یوسفی استفاده شده است.

این خواننده ضمن اعلام نام این شاعران ادامه داد: «عنوان قطعات این آلبوم «زخم»، «من مست و تو دیوانه»، «خدانگهدار»، «او» و.... نام دارد که برخی از قطعات تا آخرین لحظات به عنوان سورپرایز باقی مانده و معرفی نخواهند شد.»

وی در خصوص آلبوم جدید خود و تغییرات اساسی آن گفت: «این آلبوم صد در صد متفاوت از همه آلبوم‌های دیگرم بوده، چون علاوه بر زمانی که برای آن گذاشتم، برای انتشارش حساسیت داشتم و می‌خواستم محموعه‌ای از تجربه‌های خوب را در اختیار مخاطبانم قرار دهم. »

وی خاطر نشان کرد: «زمان زیادی صرف ساخت و تولید این آلبوم کردم اما نکته دیگری که در مورد آن رعایت کردم دقت و فکری بود که بر روی تک تک قطعات می‌کردم. برای این آلبوم مثل آلبوم‌های دیگرم زحمت زیاد کشیده‌ام ولی عمده تفاوت آن در طرز تفکری است که در آن پیش گرفته‌ام. ملودی‌های آن نیز ملودی‌هایی تازه و به روز است و کلا تغییر کرده است. همین موجب شده تا سطخ این آلبوم از آلبوم‌های قبلی بالا‌تر برود و این یک امر طبیعی است. »

وی در پایان متذکر شد: «قاعدتا باید سطح این آلبوم از دیگر آلبوم‌هایم بالا‌تر باشد، چرا که اگر غیر از این بود نیازی با ساخت و تولید آن نبود و هیچ وقت به انتشار آن اقدام نمی‌کردیم. سعی کردیم اتفاقات خوب و تازه‌ای در آلبوم جدیدم بیافتد و سبک خودم را در آن پر رنگ‌تر کنم. این آلبوم در واقع جدی‌ترین آلبوم سبک من است که خود را در آن بیشتر از پیش بروز داده‌ام. »

گفتنی است؛ این آلبوم در اردیبهشت ماه وارد بازار موسیقی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

عالیهه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ممنون
روزبه خواننده خوبیه ارزوی موفقیت براش دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سایت موسیقی ما هیچ تصویر دیگه ای از روزبه نداره ؟ ؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خیلی خوش صدا هستش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

صداش خیلی دل نشینه .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رویای روزهای بارانی» روزبه نعمت الهی | موسیقی ما