برنامه یاد بعضی نفرات
 
وقتی کافه نادری تعطیل شد!
کنسرت رضا یزدانی در میان استقبال مخاطبانش برگزار شد
وقتی کافه نادری تعطیل شد!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: شب گذشته رضا یزدانی در شبی با شکوه پذیرای مخاطبان‌اش بود که باز هم مثل همیشه با استقبال چشمگیر مخاطبان راک برگزار شد. این کنسرت که به همت شرکت «آوای فروهر» برگزار می‌شد باز هم شب شلوغی را برای سالن همایش‌های برج میلاد رقم زد. در ردیف اول سالن چهره‌های شاخص و سر‌شناسی چون رامبد جوان، سروش صحت، ‌ ملیکا شریفی نیا، مازیار فلاحی و سام درخشانی حضور داشتند که یزدانی در طول برنامه حضور آن‌ها را به جمع حاضرین در سالن اعلام کرد تا با تشویق شدید حضار رو به رو شود.

اجرای یزدانی با قطعه «آمده‌ام که سر دهم» آغاز شد و در ادامه قطعاتی چون شمال، و قطعاتی برگزیده از آلبوم ساعت ۲۵ شب ادامه پیدا کرد و با همخوانی حضار توام شد. در اوایل برنامه یزدانی مازیار فلاحی را به حاضرین در جمع معرفی و این خواننده هم به نشانه تقدیر از یزدانی شال گردن‌اش را به او تقدیم کرد. این واکنش مازیار در ادامه باعث شد که مهمانان دیگر برنامه هم با حالتی طنز از یزدانی تقدیر نمایند و مثلا رامید جوان عینک‌اش را به یزدانی تقدیم کرد و سام درخشانی هم کاپشن‌اش را! یزدانی هم که به شدت می‌خندید رو به مازیار گفت: «ببین چه بلایی سرم آوردی!»

یکی از قطعاتی که به شدت با استقبال در سالن رو به رو شد قطعه «تهران تهران» بود که با نماهنگ این فیلم توام شد و همه در اجرای آن با یزدانی همکاری کردند. جلوه‌های ویژه تصویری از جمله نکات مثبت برنامه بودند که یزدانی به خوبی روی آن‌ها زمان صرف کرده بود و مثلا در دو قطعه «پیکان» و «بوم نقاشی» این استفاده تصویری به خوبی به چشم می‌آمد و مشخص بود. زمانی هم که قطعه شمال اجرا شد یزدانی با خوش سلیقگی تمام تصاویری از ساحل شمال را تدارک دیده بود که فضای دل انگیزی را به سالن بخشید.

در آنتراکت برنامه علی اوجی (مدیر برنامه‌های یزدانی) بروی صحنه رفت و با جملاتی از همه کسانی که برای اجرایی شدن این برنامه تلاش کرده بودند تشکر و تقدیر کرد. در بخش دوم که دکور برنامه هم بت توجه به آن تغییر کرده بود یزدانی ابتدا «کافه رویا» را اجرا کرد و سپس کل گر ه در جلوی سن به صورت نشسته به اجرای قطعاتی چون «سینما» و «باغ بهشت» را اجرا کردند.

در این بخش ریمکسی از برخی قطعات آلبوم «ساعت فراموشی» نیز اجرا شد و «داغ» هم در انتهای برنامه به همه شهدا و اهالی جنگ تقدیم شد. انتهای برنامه هم با قطعه پر طرفدار و محبوب «خلیج فارس» توام شد تا حاضرین در سالن با انرژی تمام میلاد را ترک کنند.

تنها نکته‌ای که در این برنامه باعث تعجب بسیاری از حاضرین در سالن شد، عدم اجرای قطعات پر طرفداری چون «کافه نادری» و «دنیای وارونه» بود که از‌‌ همان دقایق ابتدایی برنامه از سوی حاضرین در سالن درخواست می‌شد ولی در کنداکتور قطعات قرار نگرفته بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عشق است رضایزدانی ...فقط همین
اینو بدون که کسایی هستن که عاشقتن ...بدجور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من اون شب رفتم
سانس اول
سه تا از آهنگهایی که سانس دوم اجرا کرد رو سانس اول اجرا نکرد
صداش هم افتضاح شده بود
انگار مریض بود
دفعه پیش خیلی بهتر بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

رضا یزدانی و گروهش واقعا عالی بودن(مثله همیشه)
فکر کنم اینم باید به گزارشتون اضافه کنید که در انتهای کلیپ آهنگ «سینما» صحنه هایی از فیم جدایی نادر از سیمین پخش شد و در ادامه وقتی رضا یزدانی از اصغر فرهادی نام برد همه حاضرین ایستادند و به افتخارش دست زدند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عاااااااااااااااشقتم رضا جمعه شب بهترین شب زندگیم بود . به ویژه با حرکتی که برای اصغر فرهادی انجام دادی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وقتی کافه نادری تعطیل شد! | موسیقی ما