برنامه یاد بعضی نفرات
 
محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون!
عیدی ویژه آقای خاص به هوادارانش در آستانه انتشار «پرچم سفید»
محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: آلبوم جدید محسن چاوشی در حالی امروز صبح در بازار موسیقی کشور منتشر شد که در روزهای گذشته اتفاقات و حاشیه‌های فراوانی در حول و حوش «پرچم سفید» بوجود آمده و هواداران این خواننده برای شنیدن دستپخت جدید چاوشی لحظه شماری می‌کنند. این آلبوم در سکوت کامل تهیه و تولید شد و بدون کوچک‌ترین تبلیغاتی به یک باره از اوایل هفته جاری پوستر چهار رنگ‌اش در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی نصب شد تا اهالی موسیقی در غافلگیری  انتشار «پرچم سفید» گیر بیفتند. در اوج این جار و جنجال‌ها، محسن چاوشی در گفتگو با خبرنگار ما از حضورش در تلویزیون برای اجرای ویژه برنامه سال تحویل برای شبکه دو سیما خبر داد تا در فاصله کمی پس از خبر انتشار بی‌سر و صدای آلبوم‌اش، دومین غافلگیری او جامعه موسیقی پاپ را تحت الشعاع قرار دهد.


 «پرچم سفید» پنج امین آلبوم چاوشی پس از، یه شاخه نیلوفر، حریص، ژاکت و سنتوری است که چاوشی آنرا این بار با تیمی جدید تهیه و تولید کرده و بر خلاف همیشه این بار هیچ دمویی از این آلبوم قبل از انتشار منتشر نشد تا هیچ کس از محتوای کلی آن تا لحظه انتشار خبری نداشته باشد.

  • آلبوم قبلی؟
خبر‌ها و گزارش‌ها حاکی از آن بود که چاوشی آلبوم پرچم سفید را از ادغام آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» با چند قطعه جدید، تولید کرده است و قرار است در اختیار طرفدارانش قرار دهد. اما خود چاوشی با قاطعیت این خبر را تکذیب و از انتشار آلبوم «من خود آن سیزده‌ام» در شهریور سال بعد خبر داد.

  • خبر ویژه
در حالی که پیش بینی می‌شد چاوشی با انتشار آلبوم‌اش مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و باز هم از دسترس خارج شود، این خواننده با رو کردن یک آس دیگر برای هوادارانش نشان داد که چقدر در جلب توجه بازار مهارت دارد و می‌تواند نبض آنرا در دست بگیرد. چاوشی گفت: «احسان علیخانی شخصیت جالبی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام امسال در ویژه برنامه سال تحویلی که از شبکه دو با اجرای این مجری پخش می‌شود حضور داشته باشم. تیتراژ اول و آخر این برنامه به عهده من است و می‌خواهم با دستی پر، هواداران‌ام را برای عید غافلگیر کنم.»

  • تلویزیون؟
در سالهای گذشته و در مراسم و برنامه‌های ویژه سال تحویل همه ساله شاهد حضور چهره‌های سر‌شناس پر طرفداری در تلویزیون بوده‌ایم که در برخی اوقات حتی به اجرا‌های زنده ستاره‌های پاپ (مثل اجرای زنده فرزاد فرزین و بهنام صفوی و علی اصحابی یا اجرای زنده بنیامین) نیز ختم می‌شد که با استقبال گسترده اهالی موسیقی رو به رو می‌شد. باید نشست و منتظر ماند که حضور محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون و در تیتراژ برنامه سال تحویل چقدر می‌تواند مخاطبان‌اش را پای شبکه دو سیما بنشاند.

توضیح: در تماس مجدد خبرنگار ما با محسن چاوشی وی ضمن تائید دوباره خبر توضیح داد که هیچ کجا متن مطلب منتشر شده در سایت موسیقی ما را تکذیب نکرده است و این مطلب با تائید خودش منتشر شده است. (اطلاعات تکمیلی درباره قطعات تیتراژ این برنامه نیز به زودی در موسیقی ما منتشر خواهد شد. فقط تا این حد بدانید که عنوان یکی از قطعات «نه لباس نو می خوام» است.)
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چرا شبکه دو؟!!!!

سال تحویل همه شبکه سه نگاه میکنن
که مجریش احتمالا امسال هم فرزاد حسنی هست

خیلی حیف شد که شبکه دو میاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خوشحالم که بلاخره محسن خان چاووشی می خواد خودی نشون بده ولی کاش اولین حضورش تو تلویزیون نباشه که همه بگن بخاطر پول اومده...فکر کنم دیگه همه بدونن که برای برنامه ی سال تحویل چه رقم هایی به مهمانها پیشنهاد میشه....ولی ما همه جوره دوستت داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

معلومه خبر کذبه.محسن تا حالا چندین بار اعلام کرده(حتی تومصاحبه با موسیقی ما) که اولا دیدارم با مخاطبانم در کنسرت خواهد بود
اما تیتراژ برنامه اقای علیخانی و چاوشی خونده
البومش هم که اومد و اینسری در حال و هوایی جدید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خداییش تا فردا بگید محسن به عنوان مهمان در برنامه شبکه 2 حضور داره یا نه؟ منتظرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اینقدر دروغ ننویسید محسن چاوشی قرار نیست بیاد تلوزیون ،توی سایت هوادارا این خبر تکذیب شد.دروغ ننویسید زشته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

از طرف هواداران محسن یگانه به دوستداران محسن چاوشی تبریک میگم.....امیدوارم توی سال جدید این کدورتهای بین دو محسن از بین بره....به امید ان روز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عالی میشه محسن چاوشی آخرشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به عنوان یه هوادار فرزادی صمیمانه به همه عزیزان و طرفداران آقای چاووشی این مسئله رو تبریک میگم.
به خود خواننده با اخلاق و بی حاشیه ممکلت مون آقای چاووشی یه خسته نباشی حسابی میگم.
امیدوارم که با این عیدی که میگیرید سال خوب و پرباری رو آغاز کنید.
در ضمن قول میدم که این آلبوم رو اورجینال بخرم.
به پاس لطفی که هوادارای چاووشی در مورد خرید آلبوم شلیک انجام دادن
مبارکههههههههههههههههههههههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن نرو... نرو که رفتنت صلاح ما نیست....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

امیدوارم تلویزیون احترام محسن رو نگه داره و برای این برنامه برنامه ریزی ویژه ای بکنه یعنی سنگ تموم باید براش بزارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بیاد یا نیاد
قرضای وامونده ما چی میشه؟ این همه جریمه دیرکرد بانکی چی میشه؟
بیاد یا نیاد؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه عیدی بشه عید امسال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کاش احسان خواجه امیریم بیارن!! صداش خیلی نازههههههههههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به عنوان یه هوادار سیروانی به هواداران محسن چاوشی عزیز تبریک میگم و امیدوارم خواننده محبوبشون همیشه در تمامی صحنه ها خوش بدرخشه.
به امید همکاری سیروان و محسن چاوشی

omt
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

برای این لحظه ،لحظه شماری میکنم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با صدات داریم زندگی میکنیم محسن جون با اون صدای خسته و غمگینت عاشقتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ایول چه شود امسال عید با محسن چاوشی میترکونه به خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقعا محسن میاد نلویزیون؟؟؟

امیدوارم نیاد. میترسم چشمش بزن سلطان رو ... عاشقتم.

واسه آلبوم بهت تبریک میگم. گل کاشتی ... دارم گوش میدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تیتر و جلد جالب هفته نامه یکشنبه :

سلطان محسن چاوشی

عکس جلد :

http://s1.picofile.com/file/7324778595/10032012007901.jpg

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ایده خیلی عالی هست

فکر کنم بعد از اومدن در تلویزیون هم کم کم کنسرتهاش رو شروع کنه

چه شود سال تحویل

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یعنی امکان داره؟

!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به قرآن مجید اگه بیاد تلویزیون منفجر میشه.به خدا اگه بخنده محسن مردم گریشون می گیره(مردم با شعور)
سالی که بخواد با صدای سلطان شروع بشه یعنی بهترین سال زندگی بشریت بعد از 1390سال...........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دارم سکته می کنم یعنی واقعا میاد !!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فعلا چیزی نمیتونم بگم جز اینکه دارم پس می افتم ... عید با صدای چاوشی میخواد سال تحویل بشه ...

f
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من مطمئن همستم نمیاد و مثل همیشه بد قولی می کنه.آخه این که خواننده نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ایول سلطان چاوشی کارت درسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وای چقد خوشحالم از حضور محسن تو تلویزون خیلی می خواستم ببینم می خواد چه بگه دلم می خواد نشون بده خودشو من طرفدار رضا صادقیم ولی عاشق صدای چاوشیم خیلی صدای خسته داره خدا کنه البوم بشه مثل البوم سنتوری که ادمو دیونه می کنه تبریک به همه طرفدارای محسن جون اخه یه عید هم با محسن هستم خدا کنه صادقی هم باشه ولی به نظر بخاطر ازدواج امسال عید رضا کنار نیمه خودش باشه چون همیشه برای ما سوپرایز زیاد داشته باید امسال پیش شیرین خودش باشه
اخه شیرین فرهاد دیگر در زمان ما به وجود اومده
مشکی رنگه عشقه
یا علی 121

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

از این بهتر نمیشه!!!

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

از طرف اقا سعید اکبری باید کسای دیگه هم بدونن که چه طرفدارای با احساسی داره مرد مشکی پوش ایران :
سلام رضای عزیز !!!

با چه کلماتی شروع به نوشتن بکنم تا بتوانند خوشحالیم را ادا کنند . کلمات حقیرند برای ابراز خوشحالی!!!

سلطان گویا همسفری از جنس عشق پیدا کردی و قصد داری جاده ی زندگی را با تمام فراز ونشیبهایش لمس کنی!

رضاجان این روزهای بی تکرار این ساعتهای مملوء از عشق این لحظات ناب را بهت تبریک می گویم و از خدایی که وجودت را به ما هدیه داد بهترین هارو برایتان آرزو میکنم …….

سال 90 سالی از جنس طغیان سلطان مشکی سالی که با تمام کارهایت مارا بیشتر از قبل شرمنده ی خود کردی وباعث شدی از اینکه در زمانی زندگی میکنیم که نام (رضاصادقی) را یدک میکشد به خود ببالیم…..

سلطان قطره قطره به ما خوشحالی هدیه دادی حالا با دریایی از شادی پیشواز عید میرویم . نمیخواهم دوباره از قدیم بگویم چون حتی یادآوری از خبرهای رفتنت گریه را مهمان کلبه ی چشمانمان میکند . به وسعت آسمان شبها که یکرنگی را در خود جا داده ممنوت هستیم که ماندی و اجازه دادی با تو زندگی.. عاشقی … گریه … خنده و… کنیم .

به راستی اگر ما در دوره ای زندگی میکردیم که نامت و وجودت نبود چه میشد؟ چه کسی میتوانست جای افسوس های ما را بگیرد ؟ چه کسی ما را آرام میکرد ؟ چه کسی میتوانست به راحتیه خواب یک کودک مارا خوشحال کند و به راحتی بیدار شدن از خواب اشک را در چشمان ما بیاورد ؟؟؟ پس اگر خدارو به خاطره هدیه دادن وجودت به ما شکر گذار نباشیم بی انصافیست!

بابای بارون همانند جنس باران پاک و لطیفی حالا دیگر مادر گلها هم در کنارت آرام میگیرد . درست است مسئولییت سخت تر شده ولی خوب برامدن از پس این همه دشواری برای مردی از جنس مشکی فکر نمیکنم سخت باشد البته سلطان این را هم بدان که دعاهای ما عاشقان و هواداران بی شمارت لحظه ای شمارا تنها نخواهد گذاشت …

مشکی یعنی سادگی !!

سادگی را در تمام مراحل زندگیت خواهان بودی و در داشتن این واژه همیشه موفق بودی . نیازی به گفتن ندارد سادگی در ترانه هایت .. حرفهایت و حالا در برگذاری مراسمت به رخ تمامه کسانی کشیدی که رمز مشکی را نفهمیدن …. خوب میدانستی و برای همین خواندی ( رنگ ما رنگه عشقه عشقمونم یه رنگه … ساده بگم تا زنده ام مشکی برام قشنگه بعضیا میگن حرفه بعضیا میگن وهمه … اونی که مبتلا نیست نمی تونه بفمه)

خدارو چه دیدی شاید سالها بعد در تمام نوشته ها عشقه بابای بارون و مادر گلها زبان زده خاص و عام شد . از اینکه عشق را توصیفی خواهی کرد ماندگار شکی نیست و به این ایمان دارم که در این زمان دنیا لیلی و مجنونی از جنس حال را در خود میبیند…..

قسمت نشد در روزی که لباسی از سادگی بر تن کردی و منت بر سر واژه ی داماد گذاشتی در خدمتت باشم و با تمام وجود بگویم رضا جان ممنونم اجازه دادی که ما با تو عاشقی کنیم و دستانت را بفشارم و بگویم همین که لبخند خدارو روی لب داری بهترین عیدی را به ما هدیه دادی….

رضا جان سخن را کوتاه میکنم …..

باز هم از ماندنت از خواندنت از بودنت در کناره و برای ما خدارا شاکریم . و بازهم از اینکه بابای باران شدی و مادر گلها رو در کنارت میبینی خوشحالیم و تبریکی پیش کش میکنیم در یک کلمه اما از صدای بی شمار عاشق و هوادارت …. بهترین هارو برایتان آرزو میکنیم …

رضای عزیز امیدوارم این ترانه رو که به خاطر این روز زیبا برایت نوشتم از من قبول کنی :

عشقت و پیدا کردی عشق و زدی تو فریاد … این دفعه شیرین رسید تو قصه ها به فرهاد

دیدی دنیا ایستادو 2 همسفر شدید باز … چه رویایه قشنگی درست مثل خواب ناز

حالا دیگه میتونی چترو ببندی آروم … عاشقه عشقه پاکی آهای بابای بارون

به حرمت عشقتون دنیا دیگه ایستاده … خدا به این عشقه پاک یه نمره ی بیست داده

مبارکت باشه و صد سال با هم بمونید… کناره هم تا ابد ( تو با منی) بخونید

تقدیم به بابای بارون و مادر گلها ….

از طرف یکی از هواداران بی شمارت ( سعید اکبری)

همین ……

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من این روزا با محسن دارم زندگی میکنم... عشق است محسن چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بابا محسن جون دیگه خیلی ترکوندی حال کردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دمش جیز...
شبکه دو امسال پربیننده تر از هر سال. ملت رو پای تلویزیون میخکوب می کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به جون خودم اگه بیاد

اگه اومد منو صدا کنید بلقیس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فکر کنید که چاووشی بیاد توی تلویزیون به جان خودم می ترکونه خودم اولین نفرم که غش می کنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ایشون فقط قراره تیتراژ برنامه سال تحویل رو بخونه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تا از سایت رسمی به صورت قطعی اعلام نشه باورم نمیشه
مگخ اتون دفعه سز کنسرت آقای لهراسبی نبود کخ موسیقی ما تیتر زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ghorboonet beram mohsen jan....

لحظه سال تحویل ایران میره هوا....

هورااااااااااااااااااااااااااااا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

از بنیامین تقلید کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آره بنیامین هم از چنگیز حبیبیان تقلید کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کاشکی چاووشی و یگانه با هم میومدن تلویزیون و نشکن دلمو با هم می خوندند. این می تونست بهترین عیدی برای طرفدارای بیشمارشون باشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فقط قراره تیتراژ بخونه!!!!؟؟
حضوری در کار نیست!!!!؟؟
منم به عنوان یکی از طرفدارای محسن یگانه به هودارش به خاطر البوم پرچم سفید تبریک میگم امیدوارم روزای خوبی داشته باشند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن چاوشی به تلویزیون *** نمی آید ***

رسما حضور ایشون در تلویزیون تکذیب شد

*******************************

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

فقط یک آهنگ با شعری از حسین صفا در برنامه تحویل سال 91 پخش خواهد شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

با سلام
من هم اهنگهای اقای چاوشی
رو گوش دادم و خیلی هم دوستشون دارم
, اما بعضی از هواداران ایشون کم لطف
هستن و در پیج های دیگه کمی مشکل
ساز هستن. اما همه کسای که البوم اماده
میکنن همون تلاش و زحمتی رو که اقای
چاوشی کشیده رو تجربه کردن. پس لطفا
با کمی دقت و اینکه بدونیم ما انسانیم و ایرانی و هم وطن ., پس کوبیدن و بی احترامی در شان ما نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

حالا یعنی ما ساعت چند دقیقا باید برویم پای تی وی؟؟!!........*
.
.
.
من طرفدارش نیستم(یعنی نه ازش خوشم میاد نه بدم میاد) ولی خیلی خیلـــــــــی ذوق مرگم الان!!!!!!!!!!!!!!@@@@#$%$.....

*برنامه سال تحویل ممکنه 14-15 ساعت باشه....حالا خوبه چاوشی اومد ما خواب بمونیم.. مثلا ممکنه اون 2:45 بامداد بیاد و ما خواب باشیم و یا ممکنه ما 2:45 بامداد خواب نباشیم فقط به خاطر اون ولی اون خواب باشه و نیاد و یا شاید ما تا خود صبح بیدار باشیم ولی اون یهویی نیاد و...

در هر صورت اگه از آهنگشم خوشم نیاد ولی خیلی ذوق مرگ میشم که بیاد تی وی ملی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن واقعا دیگه وقتشه.... دیگه وقتشه خودتو نشون بدی و دهن خیلی ها رو ببندی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کاشکی محسن یگانه رضا صادقی حمید عسگری بیارن امسال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خبرتون خیلی زود تکذیب شد(این. من توی سایت هواداران اقای چاووشی دیدم)
اقای چاووشی به تلویزیون نمیاد ولی برای همون شبکه ای که شما گفتید 1 اهنگ اماده کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

قراره فقط آهنگی از محسن پخش بشه.. با شعری از حسین صفا

چرا بیخودی شایعه درست می کنین .. محسن اهل این کارا نیست و جایی حضور پیدا نمی کنه من مطمئنم........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به همه هوادارای آقای چاوشی تبریک میگم امبدوارم بالاخره بیاد تی وی و شما رو خوشحال کنه
دعا کنید احسان جان ماهم بیاد شبکه سه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یه فرزاد فرزینی

تبریک به محسن عزیز... خیلی خوشحال شدم... هرچند با گوش کردن به آهنگش آدم غمگین می شه و این روزا نمی تونم غمگین باشم ولی حتما ارجینال می خرم و گوش می دم... مطمئنم کاراش قوی هست... تبریک به هواداراش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

از سایت اصلی چاووشی خبر رسیده که این خبر شایعه س.
موسیقی ما علاقه ی خاصی به پخش شایعه داره نمیدونم چرا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

امیدوارم خبرتون مثل خبر حضور محسن تو کنسرت لهراسبی نباشه . . . !
تیتراژ ، شاید واقعیت داشته باشه ولی حضور محسن رو . . . چی بگم؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

baba damesh garm mohsen chavoshi biad tv.age biad behtarin eidiro be man hadaghal dade .faghagt aghaye khas .. mohsen chavoshi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

جونه هر کی دوست داری نیا تلویزیون
نیا
نیا
نیا
نیا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باورم نمیشه...مو به تنم سیخ شده...واقعا میخواد برامون بترکونه...دمش گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عالییییییییییییییییییییییییییییییی فقط شبکه 2 با محسن

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

همین الان سایت خبری چاوشی این خبرو تکذیب کرده.
بعدشم هیچوقت باسه ی تیتراژ از آهنگ خود خواننده استفاده نمیشه عزیز.
همیشه کار سفارشیه و خواننده فقط میخونه.
آهنگ غمگیمن نمیذارن مثلا شب عیده ها !اونم به (اسم لباس نو نمیخوام!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وای صدای چاوشیو تو پرچم سفید شنیدم اشکام دارن بی اختیار میریزن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستان شایعه هستش خوده چاووشی گفته که حضور ندارند فقط یه تراک میخواد هدیه کنه اونم تو صدا و سیما پخش نمیشه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وای از این آلبوم, ای وای از این آلبوم :((((((((((((( خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از محسن چاووشی محافظت بفرما :((((

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

امروز با انتشار آلبوم محسن چاووشی عزیز یه خونه تکونی کامل واسه موسیقی ایران بود عاشقتممممممممممممممم محسن جاننننننننننن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خیلی عیدی خوبی بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

هرچه قدر بیشتر گوش میدم حالم بدترمیشه
حاضرم جونمو واسه صدات بدم
سلطانی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

این پاسخ قاطعی به عطش دنیای اشفته موسیقی داخل بود.
محسن ها /سیروان ها/ بهروز ها/حسین صفا ها،،،نباشن
موسیقی در جا می مونه و باید به دو سه تا سرفه ای که اینو اون میکنن بگیم اهنگو موسیقی وبا هاشون سر کنیم.
تا امروز میگفتم شادمهرو محسن ولی امروز برا همیشه لقب بهترین خواننده رو محسن ازانه خودش کرد(وبهترین خواننده بعدش شادمهره) ،،
این احساس از رو جو گیری نیست.
به نظرم دیگه وقتشه همه خواننده ها و دنیای موسیقی به محسن در کنار سیروان وبهروز صفاریان احترام خاصی بذارن.
راستی موسیقی دوستان طوفان توفنده موسیقیه داخلی نخوابیده موج بعدیش اواخر فروردین با البوم بهنام صفوی وشاهکارای سیروان خسروی میرسه...
همه چیز تواین موسیقی درست شه،،،این شرکتای پخش درست نمیشن...
از موسیقیه ما هم تشکر میکنم چون سایت فعالیه وسعی داره اخرین اخبار دنیای موسیقی رو لحظه به لحظه اطلاع زسانی کنه.
(واسه ی عشق بمون ( چاوشی))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ینجور که تو خبر گفته شده قراره بهترین عید عمرمون رو داشته باشیم
امیدوارم مثل همیشه محسن بدرخشه

آلبوم پرچم سفیدم خیلی خوب بود ....ممنون محسن جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خیلی ضعیفه نسبت به البوم قبلیش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستان عزیز شایعه است...خوده سلطان گفته من تو هیچ برنامه ی نوروزی نیستم...

امروز چند تا مجله هم شایعه کرده بودند.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بخدا نباید بیاد ، نباید تا بعد کنسرت بیاد ، اگه بیاد طرفداراش یه خورده ناراحت میشن ، نباید تا کنسرت نداده بیاد همین و میدونم

من ایشون رو قبلا دیدم و باهاشون حرف زدم امیدوارم که نیاد خدا کنه که نیاد

من دوست دارم کنسرت بذاره بعد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به نظر من تلویزیون رسانه ای که محسن باید واردش بشه چون مخاطب میخوادش حتی حضور در برنامه هایی مثل رادیو 7 رو پیشنهاد میکنم ولی اگه قراره مثل حضور محسن یگانه باشه اگه نباشه بهتره چون من اون روز خیلی حرص خوردم همش در و دیوارو نشون میداد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عمراً محسن ما پاشو تو تلویزین بزاره اینو مطمئن آقای خاص نیا تلویزیون

Ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

eshghami MOHSEN be khoda, az hamun sale 82.....eshghi bekhoda

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اول از همه به عنوان یکی از هوادارای 2 آتیشه ی محسن یگانه که برای محسن چاووشی خیلی احترام قائله اومدن آلبوم پرچم سفید رو به هوادارای ایشون تبریک میگم!
دوما خوشحالم که بالاخره محسن چاووشی تصمیم گرفته از پشت پرده بیاد بیرون !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تو سایت هواداراش تکذیب کرده و فقط گفته تیتراژ رو خونده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خواهشأ سریعا خبر رو اصلاح کنید، چون محسن همچین کاری نمیکنه فقط تیتراژ میخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وای خدا یعنی میشه
این بزرگ ترین عیدیه امساله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دیگه حسودا نمیتونن بگن صداش افکته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

واقعا عالی بود من از طرف همه طرفدارای فرزاد فرزین به محسن جان تبریک میگم خیلی زیبا بود امیدوارم تی وی هم باید!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کووووووووووووووووووووووووووووووولاکه آقا کولاک.
واسه اولین بار... چه شود ............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وای خدای من ، چه برنامه سال تحویلی بشه ...
هم تیتراژ خونده ، هم خودش هست . واقعا این خبر رو خوندم موهای تنم سیخ شد ...
از روز اول موقعی که معروف نبود تا الان که جزو مشهور ترین آدمای ایرانی باهاتیم چاوشی عزیز ...
تمام موفقیت هات حقته چون با لیاقت و تلاش بدستشون آوردی :X

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

وااااااااااااااااااااای بالاخره به آرزومون رسیدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مردیم از بس انتظار کشیدیم ولی باز این صدا آرومم کرد
تو بی نظیری محسن جان
به همه تبریک میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چرا امسال قسمت برتربن های سال نمیگذارید من به استقبال میرم
البوم
1- تصمیم لهراسبی
2- کولاک اصحابی
3-پرجم سفید چاوشی

قطغه
1- هر روز پاییزه چاوشی
2- چشمامو میبندم لهراسبی
3- دوریت فرزاد فرزین

ترانه سرا
1- حسین صفا
2- مونا برزویی

تنظیم
1- شهاب اکبری
2-شادمهر غقیلی
3- کوشان حداد
به همه اینها خسته نباشید میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

هر چند خودم طرفدار محسن یگانه هستم ولی دوست دارم ببینم چه جوریه و صد البته یه اجرای زنده که شاید به شایعه ها خاتمه بده و شایدم بیشترش کنه!ببینیم چاووشی چه میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به جون خودم این سیاستشه
شرط میبندم که نمیاد
حالا میبینید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تو اجراهای زنده چرا نام احسان خواجه امیری ذکر نشده

در برنامه 2 سال پیش فرزاد حسنی با اجرای 3 قطعه زنده با موسیقی زنده

همه هواداراشو خوشحال کرد

موسیقی ما سایت بی دقت و کم لطفی شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

کولاک بعد از کولاک داش علی ماس.
اولیش آلبوم بود
دومین کولاک امسال حضور چاووشی در تلویزیون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

!!!!!!!!!!!!!!! اینجا جاش بود آیا؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خیلی خوب میشه اگه بیاد.

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اگه امکان داره خبری موثق و تایید شده از حضور محسن تو تی وی بگذارید.
ممنونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام من یکی از طرفداران سر سخت محسن چاوشی هستم . از یه شاخه نیلوفر تا پرچم سفید همه را خوب گوش کرده ام ولی بنظرم به طور کلی پرچم سفید اصلا شبیه به حریص و بقیه نبود چون اون ریتم و اهنگ رو نداشت و این البوم ضعیفی بود و از محسن بعید با این همه موفقیت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن چاوشی عزیز نه میره و نه صداش پخش میشه.
مطمئنم.
از ته قلبم آرزو میکنم این خبر دروغ باشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلامی
از موسیقی ما خواهش میکنم خبر قطعیه اومدن یا نیومدن محسن به تلویزون رو بده آخه اینجا میام می بینم نوشتید با محسن تماس گرفتید و اومدنش حتمیه و از این چیزا ، میرم تو کلوپ چاوشی می بینم نوشته اومدن چاوشی به تلویزون تکذیبه !
حالا کدوم یکیش رو ما باور کنیم نمی دونم شما موسیقی ما شما می تونی بگی ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چاوشیییییییییی.تلویزیون؟؟؟؟بی خیااااااااااااااال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بچها امروز دمو اهنگ سال نو محسن رو تو تلویزیون پخش کرد ترکونده خداییش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

حضورش تو تلویزیون کنسل شد.فقط 1ترک ازش پخش میشه ک احتمالا تیتراژ برنامس.هم دیدنی بودی "هم خواستنی بودی"هم چیدنی بودی"هم باغچمون گل داشت...

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

تیتراز برنامه شبکه سه با احسان خواجه امیری هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

همین الان پخش شد خیلی خوب بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی برای اولین بار در تلویزیون! | موسیقی ما