برنامه یاد بعضی نفرات
 
خوب خودتو نشون دادی...
کنسرتی به یادماندنی از چهره محبوب این روزهای موسیقی؛ محسن یگانه
خوب خودتو نشون دادی...
موسیقی ما - مستانه راد: کنسرت ۱۹ اسفند محسن یگانه از یک جهت خیلی مهم بود و آن این بود که در طول این مدت محسن یگانه زیر فشار انواع واقسام شایعات و اتهامات پیرامون آهنگسازی‌اش مواجه بود . جمعه با هجوم هواداران و علاقه مندان این خواننده به برج میلاد شاید یک جور لشگرکشی طرفداران این خواننده محبوب را شاهد بودیم که البته با یک اجرای به یادماندنی و کم نقص به پایان رسید. با هم گزارشی از این کنسرت را مرور می‌کنیم:

*از آنجایی که ما عادت داریم که مراسممان همیشه با تاخیری طولانی شروع شود کنسرت جمعه شب محسن یگانه هم از این قاعده مستثنی نبود و مراسم با تاخیری تقریباً ۳۰ دقیقه‌ای کار خود را شروع کرد. در سالن اصلی برج میلاد جای سوزن انداختن نبود و تقریباً همه صندلی‌های سالن و بالکن پر شده بود. از صدای سوت و جیغ و فریادهای «محسن، محسن» به راحتی می‌شد فهمید که خواننده گرگانی پاپ ایران چقدر میان مردم هوادار دارد و محبوب است. گروه یگانه به سرپرستی «علی ثابت» که او هم طرفداران خاص و انبوه خودش را داشت وارد شدند و نکته‌ای که در‌‌ همان نگاه اول توجه‌مان را جلب می‌کند لباس‌های متحد‌الشکلی بود که برای اولین بار گروه یگانه آن را به تن کرده بودند؛ پیراهن و شلوار مشکی که با سرآستین‌های ساتن قرمز خیلی به چشم آمد. «علی ثابت» هم با کت و شلواری سفید براق پشت پیانو‌اش نشست و برخلاف همیشه اولین قطعه‌ای که نواخته شد ترانه‌ای که مربوط به سال‌ها پیش و از اولین آهنگ‌های محسن یگانه بود که در زمان خودش خیلی ترکاند یعنی ترانه «آخه دل من». با شروع این آهنگ یگانه از میان مردم روی استیج آمد و صدای کرکننده سوت و جیغ مردم باعث شد که یگانه نتواند خیلی خوب صدای موسیقی را بشنود و همان‌طور که یکی از گوش‌هایش را گرفته بود از شدت این همه تشویق متعجب شد و لبخندی رضایت مندانه‌ای روی لبش نقش بسته بود.

* اما نحوه لباس پوشیدن محسن یگانه هم تغییر فاحشی نسبت به گذشته داشت او این بار ظاهری متفاوت و البته جذاب‌تر از همیشه در کنسرت حاضر شد و سعی کرده بود که تناسب رنگ لباس‌هایش را کاملاً رعایت کند. تنها می‌ه‌مان مهم سئانس اول «شاهین آرین» خواننده جوان تیتراژ سریال «سایه روشن» بود که با تاج گلی که گوشه صحنه گذاشته بود به همراه همسر و فرزند کوچکش در این کنسرت حضور داشت. یگانه هم که گویا رفاقتی نزدیک با این خواننده دارد و درآلبومی که قرار است از این خواننده به بازار بیاید با او همکاری و کمک کرده اواسط مراسم او را به مردم معرفی کرد و از گلش بسیار تشکر کرد.

* اما هیچ چیز نمی‌توانست مثل قطعه ریتمیک «آی خدا دلگیرم ازت» سالن میلاد را تکان بدهد. این قطعه که یکی از پرطرفدار‌ترین آهنگ‌های یگانه است با ضرب مخصوص و نفس‌برش خوانده شد و حس جالبی به همه کسانی که عصر جمعه در سالن اصلی حضور داشتند داد. یکی دیگر از اتفاقاتی که در این کنسرت نظر اغلب افرادی را که به دیدن استیج تسلط داشتند جلب کرده بود چهارپایه چوبی کوچکی بود که کنار پای علی ثابت قرار داده شده که روی آن چند بطری آب معدنی بود و بعد از اجرای هر قطعه یگانه به سمت آن می‌رفت و آب می‌خورد. البته متوجه شدیم که گویا یگانه پیش از این کنسرت گلو درد شدیدی داشته که به خاطر آن پایش به بیمارستان هم کشیده شده و و آمپول هم زده. اما نکته اصلی ماجرا در این بود که به واسطه اجرای بی‌نقص یگانه در دوسئانس روز جمعه هیچ کس حتی به ذهنش هم خطور نمی‌کرد خواننده‌ای که اینقدر با نشاط روی استیج بالا و پایین می‌پرد و صدایش را زیر و بم می‌کند ساعتی پیش در بیمارستان بوده، البته خود یگانه هم در فاصله بین دو قطعه رو به هوادارانش گفت: «درسته که من حالم زیاد خوب نیست اما شمارو که می‌بینم خیلی خوشحالم.»

* شاید یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شد آلبوم «رگ خواب» اینقدر مورد توجه قرار بگیرد آهنگسازی‌های متفاوت با روال همیشگی یگانه بود، نمونه واضحش هم ترانه سوم این آلبوم یعنی «آدما کلاً دو دسته‌اند» که کاملاً منفک از سبک این خواننده است و به همین خاطر روز جمعه درست قبل از اینکه این قطعه را اجرا کند گفت: «خیلی‌ها به خاطر این‌ آهنگ من را مورد انتقاد قرار دادن ولی من این ترانه رو دوست دارم و براتون اجرا می‌کنن چون اصولاً آدما دودسته‌اند!» و جالب اینجا بود که یگانه که این روز‌ها دل پری از بعضی از رسانه‌ها به خاطر اکاذیب و اتهاماتی که به او روا داشته‌اند دارد موقع خواندن این جملات: (یکی سادست مثه من همش فکر دیگرون، یکی زرنگه مثه تو، تو نخ کندن از این و اون) مدام به خودش اشاره می‌کرد تا مظلومیتش را اثبات کند!

* یگانه که قبل از اجرای هرترانه‌ نظر هوادارانش را می‌خواست پرسید که: «اونایی که دوست دارند سکوتو بخونم دست بزنند.» همان‌لحظه بود که حتی یک نفر هم در سالن نبود که با تمام قوا دست نزند و همین شد که با اجرای «سکوت» محسن یگانه سالن اصلی برج میلاد روی هوا رفت! از دیگر قطعه‌هایی که خیلی مورد توجه قرار گرفت «نباشی» و «بار وبندیلو ببند» بود. البته یگانه یک سورپرایز ویژه هم داشت: «می‌خوام یه عیدی شایدم بشه گفت یه هدیه بهتون بدم که با خاطره خوبی از این سالن بیرون برید، می‌خوام یکی از قطعه‌های آلبوم «حباب» را براتون اجرا کنم که البته هنوز هیچ نامی براش انتخاب نکردم. احتمال داره که وسطاش شعرو یادم بره ولی براتون اجراش می‌کنم.» و بعد از آن گروه شروع کردند به نواختن و آهنگی که شنیدیم قطعه‌ای شاد بود که شعر قابل توجهی داشت. همزمان با اجرای این قطعه در اقدامی جالب شعر آن هم روی پرده LED نقش بسته بود: «خیلی دلم ازت پره، بدجوری از تو دلخوره، یه روز تلافی می‌کنه، دل از دل تو می‌بره، قلبمو پس فرستادی، خوب خودتو نشون دادی، من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی» مردم هم که گویا هنوز هیچی نشده با این قطعه ارتباط برقرار کرده بودند پس از آن از یگانه خواستند که دوباره آن را اجرا کند که یگانه در پاسخ به ان‌ها سورپرایزی دیگر را رو کرد و گفت: «لینک دانلود این قطعه را از امشب در اینترنت می‌ذاریم که بتونید به صورت رایگان با خیال راحت دانلود کنید؛ این دیگه حق کپی رایت و اینا نداره!»

*در سئانس دوم این کنسرت هم یکی از چهره‌های شاخص موسیقی پاپ یعنی «بهنام صفوی» به سالن آمد و به همراهش شهاب رمضان هم وارد شد. کنسرت یگانه در سئانس دوم چندبرابر پرشور‌تر از سئانس اول برگزار شد و خیلی از میهمانان ویژه این مراسم از این همه استقبال متعجب شده بودند و همین باعث شد که سئانس دوم هم مثل سئانس اول ۱۰ دقیقه بیشتر طول بکشد و قطعه «سکوت» هم دوبار خوانده شود. در بک استیج هم عکس‌های اصلی علی ثابت و محسن یگانه به همراه گروه‌شان برای آلبومی که قرار است اردیبهشت ماه وارد بازار شود گرفته شد و جمعه شب برج میلاد بدون هیچ اتفاق بدی با خوبی و خوشی تمام شد.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

حیف شد قطعه بی نظیری بود کاشکی تو البوم حباب قرار میگرفت و محسن تک تراک منتشر نکنه چون اگه تو البوم بود کلی سوپرایز میشدیم

خیلی حال کردم با این تراک دلم از تو پره عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن یگانه خیلی کاراش تکراری شده

محسن جان کی میخوای از این تکرار بیای بیرون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن دیوونتم
بهترینی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

mohsen ashegetam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست گل تا بوده همین بوده

طرفدارای یگانه هم همیشه با صدای چاوشی حال میکنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منتظر آلبومشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مرسی سعید عبدالهی عزیز و مرسی محسن یگانه

اجرات که مثل همیشه فوق العاده بود ولی خودمونیما خیلی خوشتیپ شدی

من عاشقتم پسر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن یگانه گرگانی نیست متولد گنبد کابوسه

و البوم حباب ک منتشر میشه ؟؟؟؟؟؟

و منتظره البوم بهنام صفوی بنیامین خشایار اعتمادی هستیم

و البوم فرزاد فرزین البوم خیلی خوبی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یعنی محسن فقط اقدام کنی دیگه حرفی واسه هیچ احدی باقی نمیزاری

عجیب بودنت همینه تو هر لحظه تو هر شرایط بازم قدرتت رو ثابت میکنی

با حال مریض بهترین اجرای ممکن رو داشتی

با اون همه حاشیه ای که واست ساختن بچه ها هوادارت همه نشون دادن محسن یگانه همیشه تا ابد واسه ما محسن یگانس حالا که دشمنات با همین دو سانس کنسرت به درجه تبخیر رسیدن دگه فرض کن آلبوم حباب هم بیاد

محسن تو بازم مثه همیشه موفق شدی و نشون دادی

که چقدر قدرت داری و با هوشی و هر روز پیش رفته تر از قبلی

به عنوان یه هواداره دو آتیشت بهت میگم تا تهش پشتت ایستادیم محسن

مرسی دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

عکس ها که عالی بودن
امااااا
آهنگ جدیدی که اجرا کرد گفت نمیخوام دیگه آهنگام خاک بخورن بعد منتشر بشن
این آهنگ مال آلبوم حباب نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

میشه اسم اینو دلجویی موسیقی ما از محسن یگانه گذاشت؟شاید!
به هر حال محسن حدود 6 تک ترک تا انتشار حباب بیرون میده و این هم تک ترک بوده نه یک قطعه از حباب
و همونطوری که گفت امشب منتشر میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اهنگ خیلی دلم ازت پره محسن یگانه فوق العاده بود
دمش گرم با این اهنگ
دستش درد نکنه که خوش قولی کرد

ALi
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

این عکسارو که میبینیم (ما ایکه نرفتیم ) انقدر حال میکنیم که انگار اونجا بودیم همه ی اینا از زحمت های سعید عبداللهی عزیز که با عکساش اوون حس و به ما منتقل میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

جناب موسیقی ما بفرما بازم تعریف از آقای یگانه

یگانه هم از هنرمندای خوب کشورمونه ، ولی فکر نمیکنم این همه تعریف و بزرگ نمایی کار درستی باشه
شان خود یگانه رو میاره پایین این همه بزرگ نمایی

تا حالا خیلی کنسرتای قشنگ تر از این کنسرت بوده از خواننده های دیگه
ولی انقدر تعریف و تمجید نکرده بودید ازشون و مثل همه کنسرتای دیگه یه گزارش ساده نوشتید
خوب نیست انقدر سمت و سو داشته باشه حرفاتون !
برای اعتبار موسیقی ما خوب نیست !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن یگانه دیگه تعریف و تمجید نمیخواد... محسن یگانه تا ابد و قیامت یگانست و یگانه خواهد ماند ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوست عزیز حباب به اندازه کافی سوپرایز داره (;

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یکی از بهترین کنسرت هایی که تو زندگیم رفتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

موافقم
مشک آنست که خود ببوید
نه آنکه عطار بگوید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

درود بر سعید عبدالهی عزیز که با این عکسهای هنری و زیباش حس زیبایی به مخاطبین القا میکنه.....
دوستت داریم سعید
دوستت داریم موسیقی ما
دوستت داریم موسیقی پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ممنون از موسیقی ما به خاطر گزارش و عکس ها... متن گزارش بسیار خوب و کامل بود ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ممنون از گزارشتون ولی با اجازتون یه اصلاح کوچولو اینکه محسن تو کنسرتش گفت : درسته که حالم خیلی خوب نیست ولی چون خیلی خوشحالم احتمالا معلوم نیست!
بقول یکی از هوادارات تو کنسرتت:
محسن جان یه دونه باشی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

پسر دیوونتم! حالیته؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

شما بد نیست به گزارش کنسرت آقای بابک جهانبخش نگاهی بندازید..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

محسن دوست دارم شدید به مدت مدید آخرشی  ...کسائی که حواشی درست می کنن براش اما یه نکته : آهنگ خیلی دلم ازت پره از آلبوم حباب نیست و به عنوان عیدی به هوادارا اجرا شده و قراره 3 ترک دیگه برای دانلود توو سایت رسمی محسن بیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مرسی از موزیک ما بابت گزارش کامل...

کنسرت عالیییی بود آهنگ جدید هم خیلی قشنگ بود.....

یک بار دیگه ثابت شد..هنر محسن یگانه قابل انکار نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چرا اشتباه مینویسین موسیقی ما .ایشون بچه گنبد کاووسه اصلاح کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

سلام.گزارش تصویریتون از کنسرت آقای یگانه عالی بود.خسته نباشید

می دونم اینجا جاش نیست ولی 25 و 26 اسفند احسان خواجه امیری تو شیراز کنسرت داره.میشه گزارش تصویری از اون کنسرت هم بذارین؟
مامنتظریمممممممممممماااا...ممرررسیی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

جای البوم احسان خواجه امیری ومحسن یگانه تو این روزا بس ناجوانمردانه خالیه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

مرسی

021
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

پس کی البوم پرچم سفید میاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به عنوان یک دیوانه چاوشی دارم این آهنگو گوش می کنم و کیف می کنم. درود بر این دو محسنِ عزیز و نازنین. خضوضا محسن جان چاوشی خودمان. :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

داداش کاش یه نفس میگرفتی ...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقا جان وقتی از موسیقی چیزی نمیدونی بهتره نظر ندی.کدوم کار محسن تکراری بوده که اینیکی دومیش باشه.محسن جان کار بسیار بسیار زیبایی بود. حال کردم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بستگی داره تعریف شما از کلمه ی تکراری چی باشه دوست عزیز.
وقتی یه خواننده سبک خودشو پیدا میکنه دیگه پابه پای اون سبک کار کردن اسمش تکراری کار کردن نیست.
امید وارم کمی با دقت بیشتری به آهنگای آقای یگانه گوش بدین و کمی سنجیده تر درباره ی آهنگای ایشون نظر بدید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اگه از نظر شما این قطعه بینظیر بود پی ببینید حباب دیگه چیه...
اگه با این قطعه غافلگیر شدین با حباب.... دیگر بماند!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ارتش یگانه ای وارد عمل بشه همینه دیگه ... محسن یگانه محبوب قلب میلیونها ایرانیه

اهنگ جدیدشم که کولاک کرده هنوز چیزی نشده مردم دارن باهاش فاز میگیرن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

درودبر یگانه موسیقی ایران که با ترانه هایش زندگی کردم
درود بر محسن یگانه
درود بر محسن یگانه
درود بر محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

جو کنسرت 19 ام خیلی عالی بوده
اما در کل موسیقی ما هم یه کسی رو خراب میکنه بعد یهو میاردش بالا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

درود بر طرفدارای مشترک ;)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

من یکی از طرفداران همیشگی حمید عسکری هستم تبریک می گم آهنگ های محسن یگانه حرف ناره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

قطعا" همینطوره...هر دوشون عالی ترین های ایرانن...
به امید موفقیت هر دو محسن ی عزیز:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

یه دنیا ویک محسن یگانه .بدون شک محسن بهترین خواننده ایرانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

albume eftezahe farzin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ma ham doosesh darim ama to konsertaye kish inghadr khodesho migire ke tamam mardoom besh migan az khod RAZI ama ma bahatim mohsen midoonam nemikhuni ama bazam to mal mardomi pas ba ma bash

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خوب خودتو نشون دادی... | موسیقی ما