برنامه یاد بعضی نفرات
 
هژیــر مهـــر افروز، و اجــرای قطعات جدید در اریکه ایرانیان
کنسرت گروه آیان نزدیک است
هژیر مهر افروز و اجرای قطعات جدید در اریکه ایرانیان
موسیقی ما - محسن هردان: گروه آیان به خوانندگی و سرپرستی هژیر مهرافروز در روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه جاری در سالن مجموعه فرهنگی اریکهٔ ایرانیان طی دو سانس باجرای کنسرت خواهد پرداخت.  «رضا کریمی» مدیر برنامهٔ گروه «آیان» با اعلام این مطلب گفت: گروه «آیـــــان» و هژیر مهرافروز برای این اجرا تفاوت‌ها و ویژگی‌های خاصی را در نظــردارند وهواداران آیان اجرای متفاوتی را در روز ۲۱ اسفند شاهد خواهند بود.

کریمی ادامه داد: بــــــا احترام به همهٔ اهالی موسیقی پاپ باید بگویم که سبک موسیقایی این گروه بر خلاف عناوین مرسوم فعلی «پاپ» نیست و اجـــرای آن تابع بهره گیری درست از موســـیقی عرفانی و تازه هــای موسیقی تلفیقی است که تاکنون به ندرت شــاهد اجرای دقیق و اصــــلی آن بوده‌ایم.

 «کریمی» در پاسخ به سوال خبرنگار سایت موسیقی ما دربارهٔ فعالیت مجدد خود وچرایی حضورش به عنوان یک مدیر برنامه بعد از رحلت هنرمند فقید ناصر عبداللهی، اظهار داشت: بی‌شک نام «ناصریــا» برای همیشه جاودان است و هیچگاه قصد آن را ندارم که او و یا هنرمندان دیگر را با هم مقایسه کنم اما می‌توانم به صراحت بگویم که «ناصرعبــداللهی» نــــام خود را نه تنها در مسیرهنرمعنوی‌اش بلکه درابعاد اخلاقی نیز به ثبت رساند. اما هژیـــــــر مهرافـــــــروز به یقین موسیقی و هنر خود را برگرفته از عصاره‌ای به نام «عشق» بنا نهاده وتلفیق این مهم با تحصیلات عالیه‌اش درموســیقی است که توانسته صلابت هنری بی‌نظیری را در سبک خودش خلق کند. پیشینهٔ هنری خاندان وی نیز می‌تواندمهر تاییدی برهویت و پایبندی او به سبکش باشد. من از همین جا از همهٔ عزیزان طرفدار موسیقی خصوصا موسیقی سالم و عاری از هرگونه آلودگی دعوت می‌کنم که ۲۱ اسفند را برای خود مغتنم شمارند تا شاهدحلول اندیشهٔ والای هنری در قالب کلام و موسیقی باشند.

شرایط اجرای کنسرت و ذکر جزییات بیشتر آن آخرین سوالمان از رضا کریمی مدیر برنامهٔ اسبق گروه ناصریا و فعلی گروه آیان بود که وی اینگونه پاسخ داد: بر اساس وعده‌ای که به هواداران هژیر مهر افروز داده شده بود حتما برگزاری یک کنسرت پیش از پایان سال ضروری به نظر می‌رسید از این رو درتلاش بودیم تا این اجرا را درسالن‌ها ی بزرگ‌تر پیش بینی کنیم اما تقارن روزهای پایانی سال با جشنوارهٔ موسیقی پاپ و ایام انتخابات مجلس عملا فرصت را از ما گرفت و لاجرم به این دو اجرادر یک روز بسنده کردیم تا انشاالله در اردیبهشت سال آتی در فضای بزرگتری کنسرت‌های آیان را دنبال کنیم. هر چند ویژگی‌ها و شرایط ویژه‌ای برای این کنسرت و جلب رضایت همهٔ هواداران پیش بینی گردیده تا از ابعاد کیفی همچنان نسبت به پیش جلو‌تر باشیم. هژیر مهر افروز خود قابلیت هاو ویژگی‌هایی داردکه می‌تواند او و موسیقی‌اش را ناب‌ترین و منحصر‌ترین معرفی کند. شاید این حرف آخر من تبعات زیادی داشته باشد ولی به جرات می‌توانم ادعا کنم در آینده نه چندان دور و در صورت ادامهٔ حیات هنری به نام موسیقی در ایران... «آیان» و هژیر بیشترین و شلوغ‌ترین اجرا‌ها را از آن خود خواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دیشب کلیپ ایران من مهرافروزو از تلویزیون دیدم کارش درسته صدای خوبی هم داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

هژیر یه پدیده است.!
فقط چرا یجواریی با این صدا و تکنیک کم کاره نمیدونم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هژیر مهر افروز و اجرای قطعات جدید در اریکه ایرانیان | موسیقی ما