برنامه یاد بعضی نفرات
 
«قصه زندگی» ایرج، اوایل اسفند در بازار
با استقبال ۴۳ هزار نفری از فراخوان استاد حسین خواجه امیری برای انتخاب نام آلبوم‌اش
«قصه زندگی» ایرج، اوایل اسفند در بازار
موسیقی ما - بهمن بابازاده: حدود بیست روز قبل فراخوان بزرگ استاد حسین خواجه امیری «ایرج» برای انتخاب نام آلبوم‌اش در سایت موسیقی ما منتشر شد. در این فراخوان ایرج از دوستدارانش و اهالی موسیقی خواسته بود که نام آلبوم‌اش را از بین نام قطعات آلبوم انتخاب نمایند و بیشترین تعداد رای مردم برای یک اسم، به عنوان انتخاب نهایی او برای نام آلبوم خواهد بود. استقبال گسترده اهالی موسیقی و دوستداران استاد از این فراخوان به حدی بود که در هفته سوم این فراخوان‌، تهیه کنندگان آلبوم مجبور شدند که تیمی۸ نفره را برای رسیدگی و دسته بندی حجم بالای پیامک‌های ارسالی تعیین کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن انتخاب نهایی را انجام دهند.

طبق اعلام تهیه کننده آلبوم بیش از ۴۳ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که در پایان‌‌ همان طور که از روزهای اول هم می‌شد پیش بینی کرد، «قصه زندگی» با بیش از ۳۷ درصد بیشترین رای را در این نظرسنجی به خود اختصاص داد تا بالاخره به عنوان اسم نهایی آلبوم این استاد آواز انتخاب شود. «دلخون» و «غصه نخور عزیزم» هم به ترتیب با ۲۲ و ۱۷ درصد آرا در مقام‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

  • جزئیات آلبوم
 «قصه زندگی» ۸ قطعه دارد که که ۵ قطعه از آن در فضایی کاملا پاپ ساخته شده است. سه قطعه دیگر این البوم را هم ایرج در‌‌‌ همان فضاهای کوچه بازاری قدیمی خوانده که پیش بینی می‌شود مخاطبان نسل‌های قدیمی موسیقی ایرانی ارتباط خوبی بتوانند با آن برقرار کنند. همه قطعات این آلبوم بر خلاف صحبت‌هایی درباره بازخوانی قطعات قدیمی در این آلبوم شده بود، آثار جدیدی هستند که برای اولین بار است که آن‌ها را با صدای ایرج می‌شنویم.

آهنگساز و تنظیم کننده همه قطعات این آلبوم «بهنام خدارحمی» است. تهیه کننده آلبوم اعتقاد دارد تلاشهایی که این موزیسین برای آلبوم انجام داده واقعا ستودنی است و سهم بزرگی از این آلبوم را باید به حساب او گذاشت. ترانه سرای این آلبوم هم «نسرین سیفی» است.

  • انتشار در دو نوع
تهیه کننده این آلبوم از انتشار «قصه زندگی» در دو نوع خاص خبر داد که به صورت قاب‌های وی‍ژه شیشه‌ای و قاب‌های معمولی (سوپر مارکتی) و در تیرا‍ژ بالا ارائه خواهد شد.

  • عجیب اما واقعی
 «کنسرت ایرج در نیمه اول سال بعد برگزار می‌شود.»
این خبر کوتاه و قاطع را تهیه کننده آلبوم با خونسردی تمام می‌گوید و در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق در این شرایط ممکن و امکان پذیر هست، می‌گوید: «در صورت موافقت مسئولین اوایل سال بعد قطعا این برنامه را بروی سن خواهیم برد تا هوادارن استاد پس از سال‌ها بتوانند ایشان را از نزدیک ملاقات کنند.»

بصیرت نیا افزود: «خود استاد هم به شدت برای اجرای زنده لحظه شماری می‌کند و علاقه زیادی به آن دارد. امیدواریم با همکاری مسئولین که تا این لحظه هم ‌‌نهایت همکاری رابا ما داشته‌اند این امر نیز محقق گردد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

خیلی عالیه!! بی صبرانه منتظر انتشار آلبوم هستم!!!
به عنوان یک طرفدار قدیمی و دوآتشه احسان ، از انتشار این آلبوم خیلی خوشحالم!!
کنسرتم که دیگه فوق العادست!! فکر کنم اینبار آهنگ جان بابا رو استاد می خونن و پشت صفحه عکس احسانو پخش می کنن!! :دی
اینبار می تونیم آهنگ پرنده رو تو کنسرت با صدای خود استاد بشنویم نه احسان!!:دی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی شک آلبومه فوق العاده ای . بیصبرانه منتظر البوم و کنسرت هستیم . استاد ایرج انشاا... همیشه سلامت و پاینده باشید .
ممنون از گزارش خوبتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

بی‌صبرانه منتظریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

استاد ایرج(حسین)خواجه امیری منتظر شاهکار و کنسرتتون هستیم بهترین عیدی امسال رو شما با اثر زیباترین خیلی زودتر از سال نو به ما می دین خدا حفظتون کنه برای ما ممنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

درودبرشما.امیدوارم که سایه ی استادایدج عزیزبرموسیقی اصیل ایرانی همیشه مستدام باد وبه شما عزیزان انتخاب شایسه تان به عنوان یکی ازبهترین وبهای موسیقایی ایران تبریک عرض مینمایم.باسپاس اززحمات بی بدیلتان،عندلیب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

man ke lahze shomari mikonam sada ostad ra beshnavammmmm

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «قصه زندگی» ایرج، اوایل اسفند در بازار | موسیقی ما