برنامه یاد بعضی نفرات
 
ثبت‌نام۱۸۱ گروه برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر
بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر؛
ثبت‌نام۱۸۱ گروه برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر
موسیقی ما -  با اعلام پایان فراخون بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، ۱۸۱ گروه تقاضای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده یا فرم ثبت‌نام تحویل داده‌اند در حالی که این آمار در سال گذشته ۱۳۰ گروه بوده است. در بخش رقابتی این جشنواره ۷۹ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، در بخش رقابتی کلاسیک ایرانی ۴۹ گروه، بخش رقابتی کلاسیک غیر ایرانی ۱۴ گروه و در بخش رقابتی آواز جمعی ۷۰ گروه بوده است.

بخش آهنگسازی این جشنواره در مجموع ۱۰۲ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که در بخش آهنگسازی کلاسیک غیر ایرانی ۴۰ اثر، پایان‌نامه‌ها ۲۳ اثر، بخش موسیقی ایرانی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ۳۹ اثر از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند.

تعداد گروه‌های متقاضی شرکت در بخش رقابتی بیست وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری دارد. آمار اعلام شده بر اساس ثبت‌نام گروه‌های موسیقی داخلی است و تعداد گروه‌های شرکت کننده از سایر کشورهای جهان به زودی اعلام خواهد شد.

بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری «حسن ریاحی» از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۰ در تهران و چند شهرستان برگزار می‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

په نه په شماکافیه فقط یک ساعت بری کنسرت گروه مشکی پوشان اونوقت میبینی کیاتواناوبهترین ومحبوب ترین هستن به خصوص خودرضاصادقی عزیز شما فقط جلوپای خودتومیبینی انقدرتعصب خوب نیست بزرگانی بیش از آریان هم داریم عزیز...
یاعلی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

با عرض سلام و خسته نباشید به مدیریت سایت موسیقی ما،میخواستم بپرسم که چطوری میتونم در این جشنواره ثبت نام کنم،لطفا آدرس و شماره تماس هم ذکر کنید،متشکرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

به نظر من داوران موسیقی فجر هیچوقت درست انتخاب نمی کنن وگرنه تو این چند سال گذشته آریان باید اول می شد،آخه غیر از گروه آریان هم مگه موسیقی پاپ خوب تو ایران داریم؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ثبت‌نام۱۸۱ گروه برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر | موسیقی ما