برنامه یاد بعضی نفرات
 
«هر لحظه» مجوز گرفت
سعید امیر اصلانی خبر داد:
«هر لحظه» مجوز گرفت
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: سعید امیر اصلانی از دریافت مجوز آلبوم «هر لحظه» خبر داد و دررابطه با جزییات آن گفت: به تازگی کار ساخت آلبوم «هر لحظه» به پایان رسیده و توانست مجوز خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار دریافت کند. این آهنگساز ادامه داد: خواننده این آلبوم فرزاد فراهانی است و ترانه‌های آن توسط من، محمد مختاری، هاله مشتاقی نیا و دکتر علی حسینی سروده شده و تا دوماه آینده منتشر و وارد بازار موسیقی خواهد شد.

وی ادامه داد: این آلبوم شامل ۱۱ قطعه است که از میان آن‌ها می‌توان به قطعاتی همچون «استخاره»، «شک»، «تقاص»، «هراس»، «تبعید»، «میعاد»، «حس خوب»، «صدای پای آب» و «هر لحظه» اشاره کرد.
به گفته این ترانه سرا، موسیقی و تنظیم این آلبوم را خود وی انجام داده و در تنظیم پوریا نیک‌پور نیز با وی همکاری داشته است.

وی که به تازگی موسیقی مجموعه تلویزیونی «ساعت فراموشی» را انجام داده است، در مورد این مجموعه گفت: کارگردانی این مجموعه را عباس رنجبر به عهده دارد و شامل ۱۷ قسمت است که قرار است از شبکه ۳ سیما پخش شود. تیتراژهای آغازین و انتهایی این مجومعه را من ترانه سرایی و آهنگسازی کرده‌ام.

وی در مورد کارهای دیگر خود گفت: یک سری کار با نیما مسیحا در دست انجام دارم که برای یک کمپانی خارجی است و به زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود. همچنین در جدیدتری آلبوم حمید حامی با یک ترانه حضور دارم که بابک امینی آن را ساخته و همراه با رضا تاجبخش تنظیمش کرده است.

از دیگر سعید امیر اصلانی می‌توان به شب یلدا (آلبوم قلب طلائی از شهرام زندی)، کوچ (لبوم آخرین برگ منوچهر طاهرزاده)، زندگی (آلبوم آخرین برگ منوچهر طاهرزاده)، کودکی‌ها (آلبوم آخرین برگ منوچهر طاهرزاده)، توحید (از آلبوم غریبه از امیر کریمی)، تهران (از آلبوم غریبه امیر کریمی)، غریبه (آلبوم غریبه امیر کریمی)، زندگی (آلبوم غریبه امیر کریمی)، فردا (آلبوم غریبه امیر کریمی) مرد خورشید (آلبوم غریبه امیر کریمی)، پلاک (آلبوم غریبه امیر کریمی)، ابرمرد (لبوم غریبه امیر کریمی)، جوونی، تازه‌تر، فصل رسیدن، بی‌بی بارونی، سایه به سایه، تن پوش، وارث، قبیله بی‌مست، مقصد و... اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هر لحظه» مجوز گرفت | موسیقی ما