برنامه یاد بعضی نفرات
 
با نا‌خواننده کار نمی‌کنم
تورج شعبانخانی در گفت و گو با سایت موسیقی ما:
با نا‌خواننده کار نمی‌کنم
موسیقی ما- لی‌‌لا رضایی: قرار است چند آلبوم با فاصله های کمی از هم با آهنگسازی تورج شعبانخانی وارد بازار موسیقی شود.این آهنگساز در مورد جزییات این آلبوم ها و نیز در مورد خواننده هایشان اظهار داشت: در آلبوم هایی از خوندگان جدید که صداهی جدید هستند، آهنگسازی کرده و قرار است همراه با آنها وارد دنیای جدیدی از موسیقی شوم.

از میان این خواننده ها می توان به دو خواننده خوش صدا اشاره کرد که بعداز کلی آزمایش و تست گرفتن از آنها ، مشغول همکاری شدم.

به گفته این آهنگساز نام یکی از این خواننده ها آریا آهنچی و نام دیگری روزبه میرزاده است که آلبوم هر دوی این ها مرحله پایانی خود را سپری کرده و وارد بازار موسیقی می شوند. البته در حال حاضر در مرحله دریافت مجوز به سر می برند و به محض این که موفق به دریافت مجوز شدند، منتشر خواهند شد.

وی ادامه داد: نام هیچ یک از این آلبوم ها هنوز مشخص نشده است . همچنین با دو خواننده دیگر همکاری دارم که یکی از آن ها مائد علی پور است. آلبوم این خوننده نیز به پایان رسیده و به زودی منتشر خواهد شد.
یک خواننده دیگر دارم که هنوز آلبومش نیمه کاره است و در حال ساخت آن هستم.

این آهنگساز که از معدود آهنگسازانی است که برای همکاری با خواننده ها از آنها تست خوانندگی می گیرد، در این باره گفت: صدای خوب یک خواننده برای من بسیار مهم است. یک خواننده باید صدای خوبی داشته باشد اگر نه مثل همه افراد است و فرقی با آنها نخواهد داشت. من ترجیح می دهم بیکار بمانم تا این که برای کسی آهنگ بسازم که حتی بلد نیست یک بیت را روی ملودی بخواند و درست از کار در آورد.

وی ادامه داد: من قبل از هر چیزی تست می گیرم و اگر صدای خواننده صدای خوبی نبود، به هیچ وجه با او همکاری نکرده و آهنگی برای او نخواهم ساخت.

به گفته شعبانخانی همه قطعات آلوم های این خواننده را خود ساخته و تنظیمشان کرده است. ضمن این که در بخشی از تنظیم ها ناصر چشم آذر من را همراهی می کند.

وی ادامه داد: آلبوم های فوق همگی در سبک پاپ بوده و بسته به نوع جنسی که دارند به صورت آکوستیک و یا الکترونیک کار می کنم. چون تنظیم کننده ها متفاوتند و هر سبکی را به تنظیم کننده ای می دهم که با آن آشنا باشد و بتواند از پس آن برآید. متاسفانه همه خواننده ها و آهنگسازها به چنین چیزهایی اهمیت نمی دهند و اصلا برایشان مهم نیست که دارند با چه کسی کار می کنند و اگر با کسی کار می کنند آیا درخور شانشان هست یا نه؟

وی خاطر نشان کرد: بابک صحرایی، پیام پولاد و گلناز عالیان ترانه های عاشقانه این آلبوم ها را سروده اند . چون توانستم با ترانه هایشان ارتباط برقرار کنم، ضمن این که با فضای ذهنی خواننده ها نیز همخوانی دارد.ما با همفکری و. مشورت با هم به نتیجه های خوبی رسیده ایم که ماحصل آن،آلبوم هایی است به زودی وارد بازار می شوند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

به امید اینکه آلبوم خوبی باشه
قطعا هم همینطور هست ، از فردی مثل تورج شعبانخانی چیزی غیر از این انتظار نداریم
MAS

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

یه سوال
منظور از صدای خوب صدای 6 دانگه. یا نه صدای لوس و به اصطلاح خیلیا احساسی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

bahar baHar

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با نا‌خواننده کار نمی‌کنم | موسیقی ما