برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالهای سکوت ...
با مجید اخشابی به بهانه دوری ۵ ساله‌اش از بازار موسیقی؛
سالهای سکوت ...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: مجید اخشابی با تیتراژ سریال «گمگشته» به همه علاقمندان به موسیقی معرفی شد. کارش مورد توجه قرار گرفت هرچند که خیلی سال قبل از «می‌گن فرشته روزه شو / با گریه افطار می‌کنه...» موسیقیرا به صورت جدی دنبال می‌کرد. او پس از ۵ سال قرار است به زودی آلبوم جدیدش را وارد بازار موسیقی کند. ولی او چه دلایلی برای این دوری بلند مدت دارد؟


  • ۵ سال از آخرین آلبوم شما که در بازار موسیقی کشور منتشر شده می‌گذرد. دلیل این دوری بلند مدت چه چیزی می‌تواند باشد؟
مشغله زیاد من اصلیترین دلیلی ست که می‌توانم برای این موضوع به آن اشاره کنم. من در این ۵ سال فوق لیسلنس موسقی‌ام را از دانشگاه هنر گرفتم. یکی دیگر از اهداف بلند مدت خود را نیز در این ۵ سال عملی کردم و که آن فعال کردن آموزشگاه موسیقی «همراز» بود که در آن دیپلم رسمی موسیقی را به هنرجویان اعطا می‌کنیم. این‌ها همه و همه از کارهای بزرگی بود که من در این سال‌ها توانستم آن‌ها را محقق کنم. در مورد آلبوم شاید نکته دیگری که باعث این تاخیر شد وسواس بیش از حد خود من بود. چون به شدت دنبال بهترین کیفیت بودم و اینکه حتما چیز ویژه‌ای در آلبوم داشته باشم.

  • این دوری به نوعی با چند ترانه تیتراژ که در این چند سال اخیر خواندید به نوعی جبران شد و باعث شد فاصله بیش از این نشود.
البته من در همه این سال‌ها هرگز از مردم دور نبوده‌ام. با فاصله‌های کوتاهی من اجراهای مختلفی را داشته‌ام. کارهای جدید و تک تراک را هم معمولا از طریق رسانه‌های مختلف اعم از تلویزیون و رادیو و وب سایت شخصی‌ام در اختیار مخاطبان‌ام قرار داده‌ام. پس در واقع هرگز ار مردم دور نبوده‌ام. هر طور که شده این ارتباط را به غیر از آلبوم، از طریق رسانه‌های مختلف سعی کرده‌ام حفظ کنم.

  •  از آلبوم جدیدتان چه خبر؟
تراک‌های زیادی را آماده کرده‌ام و در مرحله انتخاب هستم. مجموعه‌ای متنوع را باید تهیه و انتخاب کنم که با حفظ استایل خود، بتوانم همه سلیقه را در نظر داشته باشم. فکرهای جدیدتری را وارد کار کرده‌ام و تنظیم‌ها را هم متفاوت‌تر و مدرن‌تر انجام داده‌ام. نام آلبوم «آئینه رو» است و چیزی که قطعا در آن به چشم خواهد امد، تلاش جدی من برای ارائه کاری قوی خواهد بود. آلبوم هم قطعا بعد از محرم و صفر وارد بازار موسیقی خواهد شد.

  • در این چند سال ماجرای کنسرت برگزار نکردن شما کاملا ملموس بوده با اینکه اجراهای ارگانی فراوانی را داشته‌اید.
همیشه علاقمند بودم که اجراهای متفاوتی داشته باشم که به هوعی قابل توجه باشد. دوست دارم همه چیزهایی که در ذهن‌ام هست را بتوانم در کنسرت‌ام پیاده کنم. ولی تعدد برنامه‌های ارگانی همه تمرکز‌ام را گرفته و همین باعث شده هنوز کنسرتی نداشته باشم.

  • آموزشگاه موسیقی شما هم که با قدرت پیش می‌رود.
بله من وقت زیادی را برای این آموزشگاه می‌گذارم. دوست دارم حالت مرکزیت را در آموزشگاه‌های موسیقی داشته باشد. تا استعدادهای جوان با امنیت خاطر به تحصیل موسیقی بپردازن و بتوانند به چیزی که دوست دارند، برسند. برای تبدیل این مرکز به محلی قابل اتکا تلاشی شبانه روزی دارم.

  • در بین آلبوم‌های یکی دو سال اخیر، اتفاقی بوده که شما را ذوق زده کند؟ آلبومی که همه مولفه‌های یک آلبوم کامل را داشته باشد؟
قطعا اتفاقی در سالهای اخیر موسیقی نبوده. نه اینکه هیچ خبری نباشد. کارهای جذابی بوده که در کوتاه مدت مورد توجه بوده. ولی چیزی که در ژانر سلیقه من به عنوان اتفاق به حساب بیاید را قطعا نداشته‌ایم.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

این آقا 5سال آلبوم نداشته ولی در عوض تلویزیون اجاره کرده بودن تو این 5 سال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

موزیک ما جون
تاریخ ریلیز البوم بهنام صفوی علی لهراسبی اعلام کنید ما بی صبرانه منتظریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

اگه رو زنده خوانندن خودش کارکنه خواننده بدی نیست هر جا وبرنامه ای که دعوتش می کنند همش لب میزنه واگه خواننده زنده خوانی بود کنسرت برگزار میکرد خواننده بدی نیست ولی اونقدر خوب هم نیست متوسط آلبوم عصار سهم من قشنگ بود شعرازافشین مقدم به امیدانتشارآلبوم حامی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آقای اخشابی تمام وقتشون تو تلویزیون می گذره وقت آلبوم دادن ندارن که !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آقای اخشابی هیچ وقت تلویزیون اجاره نکردن و هیچ برنامه ای را مجبور نکردن که دعوتشون کنند برای خواننده ........آقای اخشابی بی صبرانه منتظر آلبوم شما هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آقای اخشابی بی صبرانه منتظر آلبوم شما هستم

شنبه 1 تیر 1392 - 16:40

ایشون به رنگ آسمونن، هم خودشون و هم صداشون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالهای سکوت ... | موسیقی ما