برنامه یاد بعضی نفرات
 
«دارکوب»‌ها قطعات جدید اجرا می‌کنند
همایون نصیری در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما اعلام کرد:
«دارکوب»‌ها قطعات جدید اجرا می‌کنند
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: گروه موسیقی همیشه متفاوت «دارکوب» با وجود مخاطبان زیادی که دارد به دلایلی کنسرت خود را به جای سالن همایش‌های برج میلاد در اریکه ایرانیان برگزار می‌کند.

رهبر این گروه با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ادامه داد: «این کنسرت در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود. علت اینکه این کنسرت را در میلاد برگزار نمی‌کنیم، هزینه‌های بالاو بی‌منطق است که یک شب اجرا در این سالن دارد. به قدری هزینه‌های کنسرت در این سالن بالا رفته که ترجیح دادیم به جای برج میلاد در سالن اریکه ایرانیان اجرای برنامه کنیم.»

وی ادامه داد: «برای اجرا در اریکه مجبور شدیم در هر شب دو سانس داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگوی مخاطبان خود باشیم.»

در این اجرا گروه «دارکوب» را اعضای همیشگی همراهی می‌کنند که عبارتند از: همایون نصیری (سازهای ضربی و سرپرست گروه)، دارا دارایی (گیتار باس)، پویا نیک‌پور (پیانو، کیبورد)، امید حاجیلی (ترومپت و سازهای ضربی)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، آرش مقدم (درامز)، پی‌تر سلیمانی‌پور (ساکسیفون)، کورش بابایی (کمانچه)، محسن شریفیان (نی انبان، خواننده)، پیام رونق (دی جی ری دو) و حمید اکبری (دمام).

گفتنی است که برای نواختن سازهای ضربی در این اجرا مانند همیشه احسان شفیعی، سعید صارمی، میلاد سعیدی، و کیوان ملک حضور دارند.

نصیری در ادامه یادآور شد: «میلاد درخشانی به تازگی به گروه اضافه شده و در این اجرا همراه ما خواهد بود. همچنین حامد بهداد نیز به عنوان خواننده با ما روی سن اریکه خواهد آمد. اما مهران مدیری به دلیل مشغله‌هایی که دارد و نیز به دلیل حضور در مجموعه «قهوه تلخ»، نمی‌تواند در این کنسرت همراهیمان کند.»

نصیری با اشاره به اینکه در هر سانس در اریکه ایرانیان پذیرای ۸۰۰ نفر از مخاطبان خود خواهند بود، گفت: «برای این دوستان قطعاتی اجرا می‌کنیم که در هیچ یک از آلبوم‌هایمان نیست. اما به اجرای صرف آن‌ها بسنده نکرده و قطعاتی نیز از آلبوم گروه دارکوب را اجرا خواهیم کرد.»

باید دید بعداز پایان کنسرت آیا مخاطبانی که از موسیقی این گروه حمایت می‌کنند، توانسته‌اند از اجرای آن‌ها دیدن کنند یا اینکه فضای کم این امکان را به آن‌ها نداده و مسولان باید به فکر چاره‌ای برای حل این مشکل باشند تا هنرمندان بتوانند از امکانات موجود بیشتری بهره را ببرند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دارکوب»‌ها قطعات جدید اجرا می‌کنند | موسیقی ما