برنامه یاد بعضی نفرات
 
نذار این فاصله بیشتر از این شه!
محسن رجب‌پور از پشت پرده آشتی و اجرای دونفره محسن یگانه و بنیامین پرده برداشت
نذار این فاصله بیشتر از این شه!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: کنسرت خیریه‌ای که با هنرمندی سه خواننده تراز اول کشور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، سوای اتفاقات خوب و قابل توجهی که در پی داشت، حاشیه‌های خوب و بد فراوانی را هم باعث شد.

همه کسانی که در جریان اتفاقات پیش آمده بین بنیامین و محسن یگانه در چند سال اخیر بودند، از کدورت و جنجالهای رسانه‌ای این دو نفر به خوبی اطلاع داشتند و تقریبا تمام عکاسان و خبرنگاران این برنامه، اعتقاد داشتند که حتی با وجود خیریه بودن این برنامه، امکان ندارد که این دو هنرمند حاضر شوند در کنار هم بنشینند یا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند. اما برخلاف تمام این فرضیات از‌‌ همان شب اول برنامه و سانس دوم کنسرت محسن یگانه، بنیامین در ردیف اول VIP سالن میلاد نشست و محسن یگانه هم با معرفی او به حاضران در سالن باعث شد بنیامین از روی صندلی‌اش بلند شود و یگانه را در آغوش بگیرد. عکاسان حاضر در برنامه با بهت ویژه‌ای به شکار این صحنه پرداختند. ماجرا وقتی جالب‌تر شد که در کنسرت بنیامین هم محسن یگانه در سالن حضور یافت و قطعه پرطرفدارش «سکوت» را به صورت دو صدائه با بنیامین اجرا کرد.

ولی این اتفاق و آشتی کنان بزرگ چطور شکل گرفت و از کجا نشات گرفته بود؟ چه کسی برای این اتفاق پیش-قدم شده بود و اصلا پشت پرده آن کجا و چگونه بود؟

  •  قصه از کجا شروع شد؟
جرقه اول این درگیری لفظی را محسن یگانه زد و در گفتگو با «همشهری ماه» در اظهاراتی جنجالی به بنیامین بهادری تاخت. بنیامینی که چند هفته قبل از این گفتگو، با سخنانی بحث برانگیز در یکی از مجلات خانوادگی، به هنرمندانی چون حامد بهداد یورش برده بود و یغما گلرویی را هنرمندی تقلیدی و فاقد کاراکتری مستقل معرفی کرده بود.

یگانه هم بدون کوچک‌ترین مقدمه‌ای به این سخنان بنیامین تاخت و با جملاتی پر سر و صدا جواب کوبنده‌ای به این خواننده داد: «نمونه عینی این جور آدم‌ها که از خود بی‌خود شدند و راه را در میانه گم کردند، کسی نیست جز بنیامین بهادری. او که حتی درک درستی از هفت نت موسیقی هم ندارد، به راحتی کل جامعه هنری ایران را زیر سوال می‌برد و به آن‌ها بی‌احترامی می‌کند. چرا ما باید لنگ یک سری افراد بی‌هنر باشیم که سر یک‌سری اتفاقات خاص رو آمده‌اند و فکر می‌کنند که موجشان ماندگار است؟ بفرمایید، این هم آلبوم جدید بنیامین! چرا ما باید اجازه بدهیم که یک «بچه»، یک بچه از لحاظ هنری، بیاید و در صحبت‌هایش این همه هنرمند را زیر سوال ببرد؟ آلبوم دوم همین آقا همه انسجام بازار موسیقی ما را بعد از عید از بین برد. او به شعور مردم ما توهین کرد و تازه دو قورت ونیم‌اش هم باقی است.»

  • سکوت عجیب بنیامین
در حالی که پیش بینی می‌شد بنیامین پس از این صحبت‌های یگانه در مقام پاسخگویی به این خواننده بر آید، ولی در کمال تعجب او سکوتی مرموز را در پیش گرفت و هیچ پاسخی از سوی او منتشر نشد. عده‌ای اعتقاد دارند «محسن رجب‌پور» باعث انتخاب این موضع از سوی این خواننده شده و عده‌ای هم ترس از آسیب دیدن آلبوم «بنیامین ۸۸» را باعث اتخاذ این تصمیم دانستند. ولی در هر حال بنیامین در تمام گفتگو‌هایش پس از این اتفاق کمتر در مورد اشخاص دیگر حاضر به صحبت شد تا به نوعی جنگ‌های رسانه ای‌اش بخوابد و ماجرا وخیم‌تر نشود.

  •  کنسرت خیریه
اولین شب کنسرت‌های خیریه در تهران تاریخ اجرای یگانه بود و در سانس دوم این برنامه بنیامین پس از دقایقی از شروع برنامه با همراهی محسن رجب‌پور وارد سالن شد و در ردیف اول VIP نشست. اتفاقی که دهان به دهان در سالن پیچید و به شدت مورد توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت. پس از دقایقی یگانه از روی سن جملاتی را گفت که تقریبا برای تمام کسانی که در سالن حضور داشتند غافلگیر کننده بود: ««خواننده‌ای در سالن است که شاید جزو پرطرفدار‌ترین و بهترین هنرمندان موسیقی در کشور است. البته ما در گذشته و در بحث‌های رسانه‌ای اتفاقات ناخوشایندی را تجربه کرده‌ایم ولی من این جسارت را دارم که غرور را کنار بگذارم و پیش قدم شوم برای ادامه دوستی‌ها. خوشحالم که این اتفاق امشب و در یک چنین برنامه معنوی‌ای می‌افتد. بنیامین بهادری....» آشتی کنان این دو به جایی رسید که آن‌ها در پشت صحنه برنامه هم حاضر شدند در کنار هم عکس بگیرند تا ظاهرا هیچ کدورتی بین آن‌ها باقی نمانده باشد. شبی هم که بنیامین اجرا داشت، یگانه در سالن حاضر شد و با او به اجرای دو نفره «سکوت» یگانه پرداختند تا یگانه «سکوت قلبتو بشکن و برگرد» را فریاد بزند و بنیامین در جواب «نذار این فاصله بیشتر از این شه...» را تقدیم کند!

  • چه خبر از پشت پرده؟
قطعا همه این اتفاقات لحظه‌ای و به صورت کاملا خودجوش اتفاق نیفتاده. هیچ شکی نیست که مقدمه چینی‌هایی برای این اتفاقا بوده و بدون هماهنگی قبلی امکان نداشت آن اختلافات عمیق، به همین راحتی حل و فصل شود.
محسن رجب‌پور در این زمینه می‌گوید: «۷۰، ۸۰ درصد از این اتفاق حاصل صحبت‌ها و بحث‌هایی بود که من به به هر دوی این دوستان گفتم. اینکه حیف است که این ۸، ۹ ستاره موسیقی کشور رابطه خوبی با هم نداشته باشند. ما واقعا در این عرصه مگر چند هنرمند تراز اول داریم که نصف آن‌ها هم با هم خوب نباشند؟ من به ان‌ها گفتم که باید در این قبیل موارد با الگوبرداری از کشورهای توسعه یافته پیش بروند. اینکه برای اوج گرفتن باید دوستی‌هایشان را با بقیه آرتیست‌ها تداوم دهند. این جبر زمانه است.»

  •  تمایل دو طرف
رجب‌پور از مراحل پیش بردن این اتفاق و پیش زمینه‌های آن نیز می‌گوید: «هر دو طرف با صحبت‌های من به نوعی قانع شدند و این ماجرا با تواضع بنیامین شروع شد که در کنسرت یگانه حضور یافت. یگانه هم به گرمی از این حضور استقبال کرد تا همه چیز به خوبی پیش برود. باور کنید برای این اتفاق من بیشتر از یک سال وقت صرف کردم. به هر حال هم بنیامین و هم محسن یگانه با این کار نشان دادند که تفکرات حرفه‌ای و بزرگی را در سر دارند و بعضی وقت‌ها برای اهداف بزرگ و رسیدن به اوج حاضر به فراموش کردن گذشته‌های دور هستند. هر دوی این هنرمندان به نظر من آینده‌ای بسیار روشن و قدرتمند را پیش رو دارند.»

  • آینده
صحبت‌های رجب‌پور به جایی ختم شد که باید با تمرکز و نگاهی تیزبینانه به آن نگریست. او همیشه نشان داده که هیچ حرفی را بدون منظور به زبان نمی‌آورد: «رفاقت این دو هنرمند قرار نیست به همین جا ختم شود. در آینده خبرهای بزرگی از این دو خواهید شنید. اتفاقاتی که باز هم همه مخاطبان موسیقی و هنر را ذوق زده و غافلگیر خواهد کرد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

دوستان عزیز بی خیال همه ما می دونیم که بنیامین چه کرده وکارش برای ما خیلی با ارزش پس به نظرم این بحث وکش ندیم فعلا همین کاره بنیامین خبر ساز شده حتی خبررسانی خارج از ایران اون ها فهمیدن کی برای این کار پیش قدم شده چه کار کرده ولی حالا بعضی ها ...... ولی بعضی واقعا انصاف ندارن ولی بنیامین با البوم سومش نشون میده که موزیک یعنی چی همین جور که تو کنسرت هاش نشون داده بهرتین خواننده از هر نظر هست چه اکت رو صحنه چه اجرا وچه انرژی که تو کنسرت هاش وجود داره بنیامین تک اینو همه می دونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

همیشه می گفتم این رج پور کارش درسته. مدیر کا بلدیه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

جا داشت از بیان مطالبی که بنیامین راجع به دیگران و محسن یگانه راجع به بنیامین گفته بود خودداری میکردید.
بیان مجدد این توهینها جز اینکه این دو نفر رو خراب کنه چیزی نداره.
وقتی دو نفر کدورتهاشونو کنار میذارن صحیح نیست که شما باز به بیان کدورتشون بپردازین.
در کل حرکت زیبایی انجام ندادین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

سلام !

یکی از دوستان پرسیده بودن چرا محسن کنسرت رضا صادقی رو نرفته بود
محسن همون شب توی کرج اجرا داشت و نمیتونست شرکت کنه کنسرت رو
از طرفی توی مصاحبه ای که چند روز پیش انجام داده بود خیلی از رضا صادقی و بنیامین تعریف کرده بود ، مطمئنآ کدورت و مشکلی با هم ندارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

کار خیلی قشنگی کردن !

اگه میتونید فیلم اجرای زنده ی محسن و بنیامین رو بزارید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

به این هنرمندان تبریک میگم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اووف میخوان فیت بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

استاد کاور باز حاشیه ساز شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

وقتی حامی ، سعید شهروز ، حسین زمان ، حمیدرضا گلشن ، کاوه رفیعیان و ..... درباره باند بازی توی موسیقی پاپ حرف میزنن یعنی همین !
با تشکر از موسیقی ما که بدون هیچ هراسی هر گونه نظری با هر گونه دیدی رو تایید می کنه ... !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

مهم اینه که الان با هم خوبن و طرفدارانشون رو خوشحال کردند! گذشته ها گذشته! دم جفتشون گرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

mohsen yeganehye azizam harkari bokoni ma poshtetim hichvagh tanha nemizarimet

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خدا رو شکر همه باید با هم مهربان باشیم
درسته محسن یگانه مقصر بود و رباره مساله ای ک ربطی نداشته دخالت واضهار نظر کرده و لی خوب شد بنیامین بزرگواری کرد
دم بنیامین گرم و همچنین یگانه

امیدوارم تراک دو صدایی با هم بخونن
و دوستان چرا محسن کنسرت رضا صادقی نیومد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

اگه یه نگاه به مصاحبه بنیامین تو همون مجله که به بهداد و..تاخت بندازی میبینی اول اون بود که گفت:محسن یگانه آهنگساز خوبیه اما خوب نیست که از ملودی های خارجی و کاور استفاده میکنه و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

just hamid askari

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

با سلام . امیدوارم هیچ یک از هنرمندان، بهانه به دست این نشریات ندهند و با هم درکمال صلح و آرامش باشند . برای این دو هنرمند موسیقی پاپ ، آرزوی موفقیت و سربلندی میکنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

واقعا جالب بود
جالب تر موقعی میشه که این دو با هم یه کار مشترک بدن بیرون
فکرش رو بکنید ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

درود بر همه ی هنرمندامون
یک کم می تونیم با هم دوست باشیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

میدونم تایید نمیکنید ... ولی چرا میاید یه موضوع قدیمی رو تازه میکنید ؟؟ از شما بعیده .. مهم آشتی کنانه و دلیلش اصلا واسه هیچکس اهمیتی نداره ... این آقای رجب پور هم خیلی خودشو قبول داره و زیادی خودشو تحویل میگیره .. خواهشا این بحث های بچه گانه رو تموم کنید .. با تشکر .. تایید کنید ... چون شما تو تایید نکردن حرفهای درست و به حق سابقه دارین ..ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من صدا و سبک یگانه و بنیامین و دوست دارم و خیلی خوشحال شدم از این حاشیه ها دور شدن و دوباره با هم دوست شدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

دوستای عزیز آقای رجب پور یکم زیادی شلوغش کرده اولا بدونید محسن یگانه با هیچ خواننده ای فیت نمیده به هیچ وجه جز محسن چاوشی.
دوما حرفای آقای رجب پور یک طرفس انگاری یادش نیست اول بنیامین بود که شروع کرد اونم سره اینکه چرا محسن یگانه آهنگ کاور استفاده میکنه اینو یادش نیست؟
واسه همین محسن یگانه توی اون مجله اینجوری جواب داد
همکاری ایشون با محسن یگانه شاید در این حد باشه که محسن یگانه برای آلبوم های بنیامین یه آهنگی یا یک ترانه ای بسازه
وگرنه خوده محسن یگانه از ترانه ها و آهنگهای هیچکس استفاده نمیکنه
به نظره من دوباره یه جنگ اساسی راه انداختن با ایان بیانیه

موزیک ما خواهشن تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

*بنیامین بهادری گذشت کرد.محسن یگانه بالغانه رفتار نکرده و نمی کند:

1-با تشکر از سایت موسیقی ما به خاطر گزارش بیطرفانه از ماوقع
2-من موضع گیری خاصی ندارم ولی پرسشگرانه می پرسم و انتقاد میکنم
3- به (دوست خطاب به موزیک ما) میگم وقتی رجب پور روی این جریانات مرده ،مانور تبلیغاتی میده و با این همه سر و صدا زنده می کنه، پس موزیک ما رو سرزنش نکن !و اگه این کار غلطه مقصر جناب رجب پوره.ولی به عقیده من چون کنسرت مشکلات زیادی داشته ایشون و خواننده هاشون متوسل به شلوغ بازی های تبلیغاتی و مانور شدید روی مجلس اشتی کنان وغیره و ذالک شده اند تا طبق معمول دست جلو رو بگیرن . شنونده باید عاقل باشه!

4- به نظر من شما که سایت هنری هستید باید روی بخش هنری کنسرت صحبت کنید که گویا سبک و کم بار بوده .اگه حرفی برای گفتن نیست چنان که نبوده سکوت اختیار کنید و خودتون را وارد این موضوعات سبک نکنید و این موضوعات را به همان مجله های زرد واگذار کنید.از جناب رجب پور هم می خواهم یکی دو سایت پر بار مثل موسیقی ما را در امان نگه دارند.اخه نمیشه همه زرد!

5-بله!گذشته ها گذشته و ما نمی خواهیم اشتباهات و نقیصه های افراد در گذشته را به رخ شان بکشیم اما از طرفی گذشته چراغ راه آینده هست .باشد با روشن کردن نکاتی در گذشته این افراد در آىنده مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.من به عنوان یک مخاطب حق دارم این نکات را گوشزد کنم چون این هنرمندان(؟!) باید مراقب رفتارشان باشند و با کردار و گفتار خام و مبتنی بر منفعت شخصی، موجب تشویش اذهان ما مخاطبان نشوند .جناب رجب پور هم با ان همه طمطراق باید علاج واقعه قبل از وقوع می کردند.

6-متاسفیم برای دنیای هنر که می باید جولانگاه چنین رفتارهایی باشه وقتی که محسن یگانه شلاق سخن را برداشت و چنان بر پیکر بنیامین بهادری زد که گویی قصد جانش را داشت.ان هم با ادبیاتی سخیف که از یک هنرمند باید بعید باشه!و امروز تقصیر را به گردن مجلات(به مصاحبه با هفته نامه یکشنبه مراجعه کنید) می اندازد که بد از او نقل کرده اند .اخر جان برادر این جملات دقیقا گفته های خودت است (شما سایت محترم هم در گزارش بالا نوشته اید) و نه نقل قول ،نقل قولی که در ان تحریف شده باشد!!!! برادر از این پس مردی بالغ باش و مسوولیت اشتباهات خودت را بپذیر تا برای طرفدارانت الگو شوی نه اینکه نابالغانه گناه را به گردن دیگران بیندازی که ان روز متشکرشان هم بودی که حرفت را به گوش جهانیان رسانده اند!

7- توجه کنید تنها حرفی که بنیامین بهادری در مورد محسن یگانه گفته بود این بود که "چرا وقتی می تواند ملودی های خوبی بسازد از ملودی های خارجی استفاده می کند؟"همین و بس!ایا این نقد سازنده سزاوار این همه بد و بیراه گفتن از سوی جناب یگانه بود؟!از خود بپرسید چرا؟ایا تناسبی بین سخن بنیامین و تیغ جوابیه محسن یگانه وجود دارد؟!این نباید واکنش عاقلانه و بالغانه و سالم و متناسب با کنش باشد؟!
8-من متاسفم برای خودمان که باید شاهد چنین رفتارهایی در دنیای هنر باشیم.از جناب رجب پور می پرسم چرا حالا؟!چرا نوش دارو پس از مرگ سهراب؟!به قول معروف امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟!!!!!!!علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.
از خودمان می پرسم ایا جناب رجب پور هم در انزمان بهره برداری های خاص خودشون را نکردند ؟! اکنون دست به مجلس اشتی کنان اینچنانی می زنند که بوق و کرنایش گوش فلک را کر کرده چون "اکنون" منافع شون ایجاب می کنه؟!
9-به نظر من با توجه به مقصر بودن جناب یگانه در گذشته و سخنان موهن او ،بنیامین نه تنها گذشت کرده بلکه حس می کنم اشتباه هم کرده چون ظاهرا جناب یگانه انگار نه تنها متوجه اشتباهات خود نشده اند بلکه خود را صاحب حق هم پنداشته اند!!!! با توجه به رفتار نابالغانه محسن یگانه در مجلس اشتی کنان فکر می کنم بنیامین نباید این کار را می کرد و جناب رجب پور هم باید محسن یگانه را جلو می انداختند______ هر چند همیشه شنیده ایم که"گذشت از بزرگان ست".بله بنیامین بهادری گذشت کرد!
اصلا لحن طلبکارانه محسن یگانه در محلس اشتی کنان درست نیست.
10-یک سوال هم دارم هنگام مشاجره های لفظی بهادری -یگانه در 2 سال پیش ایا هر دو خواننده تحت شرکت ترانه شرقی ساپورت می شدند و فعالیت می کردند؟؟؟اگر بله چطور و چرا این جریانات از زیر دست این مدیر توانا در رفت تا برسد به اشتی کنان اینچنینی بعد از گذشت 2 سال!!!!؟

11-فکر می کنم جناب رجب پور هنور هم نتوانسته اند محسن یگانه را متوجه اشتباهاتش در گذشته کنند .باشد وقتی که محسن یگانه در مصاحبه باهفته یکشنبه اشتیاق شدیدش را بر احتراز از شایعات و تمرکز روی کار موسیقی ابراز می کنه ،جناب رجب پور هم ایشون را متوجه اشتباهاتش بکنه تا واقعا چنین اتفاقات خوبی برای او بیفته. نه اینکه امروز هم تکرار دیروز باشه و فردا تکرار امروز....بیاد داشته باشیم تا وقتی شجاعانه مسولیت اشتباهات خود را نپذیریم اشتباهات تکرار خواهند شد

12- تشکر از سایت موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ma tarafdaraye sirvan khosravi hanouz yademon narafte ke benyamin harchi khast be oostade tanzim iran goft ye rouzy miad ozr khahie agha sirvan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من صدای یگانه رو بیش ترقبول دارم ولی بنیامین نشون داد اون مرده واقعی-شخصیتی که حالا برای من محبوب تر شد گرچه خیلی با صداش انس ندارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

امروز 28 مهر 90 اینجا ارومیه - کنسرت محمد اصفهانی به دلیل طوفان شدید تو دهنکده ساحلی چیچست لغو شد شانس نداریم که ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

این آقای بابازده که خود جنجاله!
خجالت نمیکشی اینقدر تو موسیقی ایران موش میدوونی؟
حیف که یه جوجه (مثلا) خبرنگاری!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بترکه چشم حسود ... بشمار ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بنیامین دوست داریم
عاشقتیم
بنیامین بهترینی
مرسی آقای رجب پور

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

به نظر من جالب نبود حرف های یگانه دوباره تکرار کنید من یا کامنت یک دوست موافقم اون سال بنیامین چه تو مجله خانواده سبز و چه ایده ال گفت یگانه اهنگ ساز بسیار خوبیه حیف است از کارهای کاور استفاده کنیم من کارهاش خیلی دوست دارم تو مصاحبه با هنر هفتم هم همینو گفت یگانه اهنگساز خوبیه تو کنسرت های خارج از کشور هم اینو گفت تو مجله نسل امروز همینو گفت از البوم رگ خوا ب تعریف کرد دیگه بنیامین باید چه کار می کرد که نکرد بنیامین از همون اول همه اختلافاتو گذاشت کنار ولی حالا انصافا نظر محسن یگانه بخونید چقدر به بنیامین توهین کرد هر خواننده ای جای بنیامین بود می دونست چه جور جواب بده ولی بعضی ها می خوان همه کاسه کوزه ها بشکنن سره بنیامین در مورد سیروان ایشون قبل از البوم 88 یه مصاحبه برعلیه بنیامین کرد بعد از 88 هم با برارد عزیشون هم یه مصاحبه برعلیه بنیامین کرد حالا اون دوست عزیز که می گه بنیامین هر چی دوست داشته گفته چی بود مثلا چون فقط گفت سییروان تنظیم کننده خوبیه کارهاش خاصه فقط این همزمانی البوم به نفع اون شد این توهین ؟؟؟؟؟به نظر من بنیامین با این کارش نشون داد چقدر با شخصیت ومهربون هست حالا بعد از اینکه بنیامین پیش قدم شده باز می خوان براش حاشیه درست کنند متاسفم افرین به بنیامین که مردانگیشو نشون داد بنیامین هم به اهنگسازی کسی نیاز نداره قابل توجه بعضی ها مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

قابل توجه آقای ... که میگن شاید یگانه برای بنیامین آهنگسازی بکنه.میخواهم یه چیزی برات بگم.قصد توهین هم ندارم.خداوکیلی کدام یکی از اینها بدون تقلید میخونه.بر ترنه خط سوم را گوش کن ببین.حتی تو آلبوم های خارجی هم چنین آهنگی وجود نداره.ضمنا باز نظر سیما و YEK DOST خیلی موافقم.بنیامین خیلی گلی.درستس این حرفه رو در آلبوم سوم ایشان بهت ثابت خواهم کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خب بنیامین راست میگه و بله درسته که محسن کارش خوبه ولی اینکه از آهنگهای خارجی داره تقلید می کنه بدون ذکر منبع چقدر درسته آخه؟ آهنگ "یالان" محسن رو گوش کردین خداییش؟ آهنگ همه جوره ماله یه خواننده خانم از ترکیه هستش که چقدر هم زیبا خونده. خب تقلید اینجوریه محسن تو ذوق نمی زنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه مقدار واقع بین باشین تو انتقادهاتون . تو هر کاری اگه کپی برداری صورت بگیره فقط و فقط با ذکر منبع قانونیه .... اینو که دیگه همه می دونن. در اینکه بنیامین همیشه کارش درسته شکی نیست. لطفا تو فاز مقایسه اصلا وارد نشین. به کار آقای رجب پور هم ایراد نگیرین مگه تو ایران خودمون همه دنبال منافع خودشون نیستن ؟؟؟؟؟؟
اونم که مستثنی نیست ، غیر از این باشه غیر حرفه ای می شه.
خوش باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آفرین به سیما عزیز. کاملا درست گفتی دوسته عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بنیامین به هیچ وجه مقصر نبود سلام.مرسی از گزارشتون. شدیدا و به شدت و در اشد حالات با "yek doost" موافقم.بنیامین که چیزی به محسن یگانه نگفته بود.فقط چون ازش در مورد محسن "سوال" کردن،نظر داد که نظرش هم چیز بدی نبوده و واکنش به اون شدیدی که محسن یگانه داشت فقط میتونه نشون دهنده ی ....ولی متاسفانه در کل لحن این آشتی کنان و جوی که نشریات به راه انداختن یه جوری بود که هرکی ندونه فک میکنه بنیامین به شخصیت و فطرت انسانی محسن اهانت کرده و محسن یک همجین جوابی داده. کاش سر کنسرت یگانه یک نفر از محسن یگانه سوال میکرد که : احیانا این "بهترین و پر طرفدارترین" خواننده که میگه همون "بچه" ای نیست که هیچ شناختی از هفت نت موسیقی نداشت و با آلبومش انسجام موسیقی رو به هم زد و به شعور مردم توهین کرد؟؟؟!!!!!؟؟؟؟!!!!!آخه چرا هیشکی نمیخواد قبول کنه که توی مصاحبه ی جنجالی بنیامین،از بنیامین "سوال" شده بود و اون تنها نظرش رو در مورد افراد گفته بود.خب از نظر بنیامین یغما تقلیدیه و حامد بازیگر خوبی نیست..خب این نظر اونه.ایا تنها با یک نظرِ مخاطب،یه هنرمند زیر سوال میره؟؟؟آیا اینقدر راحت شخصیت یه هنرمند زیر سوال میره؟؟؟؟!!!اگه اینطور باشه که واقعا واسه اون هنرمند باید متاسف بود.ولی حامد بهداد و محسن یگانه بدون اینکه کسی ازشون سوال کنه و بی مقدمه بنامینو توپیدن.اصصصصلا قصد توهین ندارم....! منکه به شخصه خیلی از این آشتی کنونِ این شکلی ناراحت شدم.بنیامین نباید اجازه میداد که کسایی که در جریان جزئیات این جنجال نبودن فک کنن که هردوی این هنرمند ها مقصر بودن. """""""""""""""""""""بنیامین کاملا بی تقصیر بود و مقصر فقط محسن یگانه بود که خیلی احساساتی شد""""""""""""""""""""""""" بابا اصلا قبول.گذشت از بزرگانه.ولی دیگه نباید اینقدر پیازداغشو زیاد میکرد و اون به روی سن میاورد.البته اینبارم خودمو این طور متقاعد میکنم که بنیامین خیلییییی بزرگ وبزرگواره و اگه نمیرفت کنسرت محسن یگانه دیگه هیچ فرقی با محسن نداشت. واقعیت اینه که بنیامین خیلی با محسن یگانه فرق داره. در نهایت خیلی خیلی از موسیقی ما تشکر میکنم که با قرار دادن "نقل قول مستقیمِ" بنیامین و محسن یگانه کسانی رو که در جریان جزئیات نبودن روشن تر کرد و بهشون فهموند که بنیامین در این ماحرا هیچ تقصیری نداشت. فقط وفقط بنیامین بهادری................مرد اول پاپ ایران........... (موسیقی ما....لطفا تایید کن)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

تبریک میگم به هردوهنرمند بااستعداد!...آرزوی موفقیت بیشتری برای بنیامین جان دارم...من هم یکی ازطرفداران بنیامین عزیزم که همه کاراشونو دوست دارم وواقعا هنرمند خارق العاده ای هستش...نمیخوام ازخودم تعریف کنم ولی بنده ادم بسیارمشکل پسندی هستم وبنیامین تنها هنرمندی بود که فقط باگوش دادن برای اولین بار به اهنگش من از اون احساس زیبایی که درادای کلمات وصدای زیباش بودخوشم اومد وتنها خواننده مورد علاقه ی من هستش...دوست دارم بنیامین عزیز...وبازهم میگم فقط بنیامین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

khoda vakili reza sadeghi kheili khakio ba marame ba hichkas khosomat nadare akhare honarmande hamine hame vasash mimiran
khoda ro shokr in 2 honarmandam be in davaye kodakane gozashtan honarmand olgoye jamea bayad gozasht dashte bashe

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نذار این فاصله بیشتر از این شه! | موسیقی ما