برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت «دونفره » برگزار می‌شود
بهنام علمشاهی: حیف است محسن یگانه نخواند
کنسرت «دونفره » برگزار می‌شود
موسیقی ما - محمد عبدالهی: بهنام علمشاهی که به زودی برای اجرای کنسرت خود روی سن می‌رود در خصوص این اجرا به موسیقی ما گفت: این کنسرت که در روز ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود، شامل قطعاتی از آلبوم «دونفره» بوده و از قطعات معروفی که مردم دوستشان دارند نیز استفاده خواهم کرد.

از میان این قطعات می‌توان به «نیستی تو»، و «نمی‌خواستم» و... اشاره کرد، اما بیشترین قطعات، از آلبوم «دونفره» خواهد بود.

وی ادامه داد: به این دلیل قطعات معروف را اجرا می‌کنم که مردم آن‌ها را دوست دارند و می‌خواهند در کنسرت با من همراهی کنند. مثلا قطعاتی مثل «نیستی تو» و «نمی‌خواستم» با وجوی که ۴ سال از انتشار آن‌ها گذشته است، قطعاتی هستند که گاهی در کنسرت مجبور می‌شوم دو بار اجرایشان کنم و جالب این است که یک بار خودم و بار دیگر توسط مردم اجرا می‌شود. امیدوارم که در کنسرت روز پنج شنبه نیز این اتفاق بیافتد.

این خواننده در ادامه یادآور شد: مهمانهایی برای اجرای این کنسرت در کنار من حضور خواهند داشت. از این میان می‌توان به دوستان بازیگر و خواننده اشاره کرد. خواننده‌هایی مثل مهدی مقدم، بابک جهانبخش و... قدم رنجه کرده و در کنسرتم شرکت می‌کنند. البته اگر بتوانم با مهدی ارتباط بگیرم و پیدایش کنم.

معمولا به دلیل مشغله زیاد نمی‌توانیم خیلی با هم در ارتباط باشیم. به گفته علمشاهی این کنسرت طی دو سانس برگزار می‌شود که سانس اول آن ساعت ۱۸: ۳۰ و سانس دوم راس ساعت ۲۱: ۳۰ خواهد بود.

نوازندگانی که در این کنسرت بهنام را همراهی می‌کنند، محسن افشار (سرپرست گروه و نوازنده درامز)، مجید کاشانیان (کی بورد)، ایرج همدمی (کی بورد)، سعید علیرضا (گیتار باس)، شایان مجیدی (گیتار)، حمید نصرالهی (پرکاشن)، بهنام حکیم (گیتار) خواهند بود.

وی درباره کمرنگ شدن خود در فضای موسیقی گفت: درست است که قبلا بیشتر فعالیت می‌کردم. اما به یک اصل معتقدم و آن این است که یک هنرمند در هنر زیاد بالا و پایین می‌شود. یک روز بالا و روز دیگر پایین است و من این را می‌دانستم که یک روز ممکن است دیگر بالا نباشم. به همین دلیل خودم را آماده کرده بودم.

وی که آلبوم جدیدی را در دست ساخت دارد درباره آن اظهار داشت: برای آلبوم جدیدم کارهای متفاوتی انجام داده‌ام. حتی برای جلد آن نیزاین متفاوت بودن را لحاظ کرده‌ام. هریک از جلدهای آلبوم من هزینه سه جلد معمولی را برده است. چرا که معتقدم باید به مخاطبی که برای خرید آلبومم هزینه می‌کند، احترام قائل شوم و کار را به بهترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت به دست آن‌ها برسانم. وی با اشاره به اینکه سعی کرده همیشه مخاطب را در نظر داشته باشد و به او احترام بگذارد، گفت: متاسفانه با تمامی این هزینه‌ها، داستان کپی رایت و رعایت نکردن آن، و تهیه نکردن آلبوم به صورت اورژینال، نه به من بلکه به همه خواننده‌ها لطمه می‌زند که اتفاقا در آلبوم قبلی من نیز به من از این نظر لطمه وارد شد.

وی ادامه داد: انتظار دارم مردم از هنرمندان مورد علاقه خود حمایت کنند. در خصوص آلبوم «دونفره»، باید بگویم وقتی این آلبوم منتشر شد همه آن را تحسین کردند اما چون پخش شرکت آوای نکیسا، پخش آن را به عهده نداشت، من لطمه خوردم. بعداز مدتی تصمیم گرفتیم پخش آن را از شرکتی که با آن قرارداد بسته بودیم گرفته و خود به پخش آن اقدام کنیم. امیدورام با تبلیغات جدید بتوانم این آلبوم را به بهترین نحو ممکن به دست مخاطبانم برسانم.

این خواننده در پایان از بابت ممنوع الکاری محسن یگانه اظهار تاسف کرد و گفت: هم محسن یگانه، هم صدایش را و هم ترانه‌ها و ملودی‌هایش را دوست دارم. من نمی‌دانم چه اتفاقی بین او و علی چراغعلی افتاده و حق با چه کسی است؟ اما محسن یگانه را به عنوان یک خواننده و هنرمند خوب قبول دارم و آقای چراغعلی را نیز به عنوان یک تهیه کننده قدیمی وبرنامه گذار خوب می‌شناسم. امیدورام هر چه که هست مشکل هر دوی آن‌ها حل بشود. چون واقعا حیف است محسن یگانه نخواند.

وی برای محسن یگانه و دیگر همکاران خود آرزوی موفقیت کرده و از همه برای تماشای کنسرت خود دعوت به عمل آورد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بابت این تیتری که زدی باید بهت جایزه نوبل بدن...کاملا گول زنندس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آفرین "منتقد" شدیدا باهاتون موافقم!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بهنام جان کسی نمیتونه جلوی خوندن محسن یگانه رو بگیره جز خود خود خود خـــــدا! مشکل ممنوع الکاریش هم حل شد! 15 مهر میبینیمت اگه خدا بخواد. موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

عاشقتم بهنام دوست داریم بخاطر خاطره انگیزترین آهنگهایی که به ما دادی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ماجرای ممنوع الکار شدن محسن داداش هم حل شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

مرسی
اما خدا رو شکر محسن عزیز دیگه ممنوع کار نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «دونفره » برگزار می‌شود | موسیقی ما