برنامه یاد بعضی نفرات
 
حكمي مبني بر ممنوعيت فعاليت هنري «يگانه» صادر نشده است
وكيل مدافع «محسن يگانه»:
حكمي مبني بر ممنوعيت فعاليت هنري «يگانه» صادر نشده است
موسیقی ما - وكيل مدافع «محسن يگانه» خواننده موسيقي پاپ ايران گفت: ممنوعيت موكلم از فعاليت هنري به خاطر روابط فيما بين «يگانه» و دفتر موسيقي وزارت ارشاد است و ارتباطي به دعاوي مطروحه بين موكل و مدير برنامه‌هاي سابقش ندارد.

دكتر محمد سعيدي درباره‌ي موضوع صدور حكمي مبني بر ممنوعيت «يگانه» از فعالت‌هاي هنري، افزود: «يگانه» براي ايجاد هماهنگي‌ها جهت ايجاد كنسرت اوراق سفيد امضايي را به مدير برنامه‌هاي سابقش داده بود كه اين فرد بعضي از اوراق را به دفتر موسيقي تحويل داده و نسخه‌اي را نزد خودش نگه داشته است.

وي ادامه داد: اين فرد در يكي از اين موارد قراردادي را جعل كرده و از سفيد امضاي موكلم سوءاستفاده كرده است و يك دعواي حقوقي را عليه محسن يگانه در دادگاه عمومي تهران مطرح كرده كه ما در آن دادگاه ادعاي جعل كرديم ولي متاسفانه رسيدگي نشد.

وكيل مدافع «يگانه» تصريح كرد: البته ما در خصوص سوءاستفاده مدير برنامه‌هاي سابق موكلم شكايت كيفري مطرح كرده‌ايم كه حتي براي آن فرد قرار هم صادر شد ولي به واسطه طرح دعواي كيفري از سوي موكلم رسيدگي به دعواي حقوقي مطرح شده عليه «يگانه» متوقف شده است.

سعيدي اظهار كرد: متاسفانه مدير برنامه‌هاي سابق موكلم دعواي حقوقي را كه عليه او مطرح شده بود را رسانه‌اي كرده است كه به نظر مي‌رسد براي كسب شهرت دست به اين كار زده باشد، هرچند اين امر از سوي موكلم به عنوان نشر اكاذيب قابل پيگيري است.

وي ادامه داد: دعوايي كه مدير برنامه‌هاي سابق محسن يگانه عليه موكلم اقامه كرده دعواي حقوقي است اما اين فرد در گفت‌وگو با برخي رسانه ها از واژه شكايت استفاده كرده در حالي كه شكايت در دعواي كيفري است نه حقوقي، لذا اين فرد از اين طريق مي‌خواهد به نوعي با حيثيت هنري موكلم بازي كرده و آن را خدشه‌دار كند. براي همين هم درصدد هستيم شكايت جديدي را عليه شخص مورد نظر با عنوان نشر اكاذيب مطرح كنيم.

سعيدي با بيان اينكه ممنوعيت محسن يگانه از فعاليت هنري به طور رسمي به من يا موكلم ابلاغ نشده است، گفت: مدير برنامه‌هاي سابق موكلم در گفت‌وگو‌هايي عنوان كرده، با شكايتي كه از سوي او مطرح شده محسن يگانه از ادامه فعاليت هنري منع شده است، در حالي كه اين خلاف واقع است و حكمي مبني بر ممنوعيت موكلم از كار توسط هيچ دادگاهي صادر نشده است.

وكيل مدافع محسن يگانه در پايان گفت: در امور داخلي وزارت ارشاد ممكن است هنرمندان به دلايلي از انجام فعاليت هنري ممنوع شوند كه ممنوعيت محسن يگانه از فعاليت هنري از اين موارد است كه به زودي مرتفع خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

زندگی بی صدای محسن مث زهر ماره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

mohsen hameye zendegim toi toooooooo

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssssst
YEGaAAAaAAAAAAAAAAAAAAAAAANEH

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آهنگ فوق العاده زیبا از رضا صادقی به نام «عادت» به صورت تک اهنگ منتشر شده است.ترانه این آهنگ از خانوم ترانه مکرم می باشد و با تنظیم زیبای معین راهبر بر روی آهنگ سازی شایان ناب منتشر شده است.همی اینک اهنگ را دانلود کنید و لذت ببرید

http://www.kingofblack.net/ARCHIVE/90/6/12/Reza%20Sadeghi%20-%20Adat%20-...

king of black

king of black

king of black

king of black

king of black

.

.

king of blac

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

باتغییر بعضی از تحریرها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

آقای وکیل تورو خدا سریع تر پیگیری کنید چون ما عاشقان محسن یگانه شدید منتظر آلبوم حباب هستیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

از اون اولشم من داشتم بال بال میزدم که بگم ممنوع الکارشدن یگانه هیچ ربطی به چراغعلی نداره اما نظر منو تایید نکردین! دوستان عزیز یه چیز خیلی مهم دیگه هم هست:اینکه چرا هر صفحه ای که توی سایتاووبلاگای موسیقی مربوطبه محسن یگانه است به جای اینکه در مورد یگانه صحبت بشه میشه محل مناظره ی این موضوع که چاووشی سلطان موسیقی ایرانه؟! تو ایران وبرای موسیقی پاپ هنوز کسی پیدا نشده که شایسته لقب سلطان باشه نه یگانه و نه چاووشی سلطان پاپ ایران نیستن بلکه اونی که یه روزی تو ایران بود و منو شما هم به خوبی میشناسیمش سلطان پاپ ایران بودو هست! نمیگم یگانه وچاووشی نمیتونن به این مقام برسن میگم فرصت میخوان! هوادارای عزیز چاووشی همونطور که برای محسن خودتون ارزش قایلین برای محسن ما یعنی یگانه هم ارزش قایل بشین! نمیگم محسن یگانه استاده اما اون ثابت کرده پتانسیل استاد شدنو داره!کی میتونه تیتراژ اولین ماه عسلو فراموش کنه؟ کمی نزدیکتر قطعه 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

خدا رو شکر
باور کنید این چند روز دیگه داشتم سکته می کردم
تقدیم به محسن یگانه:
وقتی رفتی همه دنیا رو سرم انگاری خراب شد و دلم شکست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

salam omid varam masale zod hal she toro khoda pigiri konid mamnoon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

امیدوارم مشکل محسن هر چه زودتر حل بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

رضا صادقی سلطان موسیقی
بهترین خواننده و بهترین ترانه سرا واهنگساز
و خاکی و افتاده و انسان به تمام معنا

و من عاشقه روزبه بمانی هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

قصد توهین به هیچ کس رو ندارم ولی رفقایی که فکر می کنین این دوستان ته هنر هستن یه نگاهی به بقیه دنیا بندازین ببینین چه خبره؟ببینین چند درصد خواننده های کوچه بازاری غرب تحصیلات موسیقی دارن و از زیر زمینی بودن به شهرت نرسیدن.البته مملکت ما رو حس آدما می گرده.بحثی هم نداریم با هم.ولی داستان حس و سواد فرق می کنن با هم.الان همه طرفدارای این خواننده ها میان منو تکفییر می کنن ولی باور کنیی» ما جو گیریم ۵ تا فیلم از ... می سازن.یه هنرمند ۲۵ ساله میشه سلطان موسیقی اون یکی با شباهت با صدای یه خواننده دیگه معروف میشه میره میگه من ذاتا اینجوری بودم و اصلیه رو هم قبول نداره. کدومشون می تونن فرق ۲ تا سبک موسیقی رو درست توضیح بدن؟کدومشون تکنیکای آوازی رو استاندارد کار کردن؟همه آهنگسازا ساز اجباریشون پیانوه.کدومشون که همه آلبوم هاشون رو هم خودشون می سازن می تونن یه قطعه دو خطی از باخ برای پیانو بزنن؟سال ۵۶ واروژان رو داشتیم با اون هارمونی ها الان بعد سی و خورده ای سالکه گذشته بجای اینکه پیشرفت کنیم کلی از این رفقا گوششون فرق آکورد درست و غلط رو هم دیگه تشخیص نمی ده.البته من به شدت معتقدم که استثنا هم وجود داره و کسایی هم هستن که قابل تقدیر هستن. ایشالله که درست شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

هر کی طرفدار چاوشیه یگانه گزینه دومشه تو ایران خیالتون راحت . دلیلشم واضحه . نشکن دلمو و وقتی رفتی و ... خیلی کارهای مشترک و جاودانه دیگه .

دوست عزیز
منم با سلطان مخالفم .حتی برای همونی که گفتی رفته خارج . ولی برای چاوشی آقای خاص رو میپسندم چون واقعا همه چیش خاصه برای یگانه هم یه چیزی میشه پیدا کرد . این همه جای دنیا ترویج داره مثلا آقای صدا . اصلا هم بد نیست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

یگانه ، یگانه می ماند ... همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ان شالله به زودی مشکل محسن یگانه حل میشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

از موسیقی ما یه درخواستی دارم اونم اینه که لطفا نظرهایی که ربطی به موضوع نداره و اصلا تبلیغ یه خواننده دیگه هست رو تایید نکنه.اینطوری هم جو به هم نمیریزه هم بحث ها منحرف نمیشه مثلا الان آقای "م" اومدن لینک یکی از آهنگای رضا صادقی رو گذاشتن و بیست بار هم زیرش از خواننده خودشون تعریف کردن.این کارا فقط توهین به شعور مردمه.اگر کسی رضا صادقی رو دوست داشته باشه (که کم هم نیستن) خودش میره دنبال ترکش در پست های مربوط به اون نیازی به فعالیت در پستهای سایر خواننده ها نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

Only Yeganeh

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

محسن جان بدون تو موسیقی ایران ارزشی ندارد فقط زودتر با حباب بیا که همه طرفدارانت منتظرتن........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

محسن عزیز ما بی صبرانه منتظر طوفان در راهت(حباب) هستیم.ایشالله این مشکلم به زودی حل بشه و خودت رو اثبات کنی.امیدوارم همیشه موفق باشی و مثل همیشه سربلند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حكمي مبني بر ممنوعيت فعاليت هنري «يگانه» صادر نشده است | موسیقی ما