برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیر کریمی: این آلبوم یکی از بهترین آلبوم‌هایم است
آلبوم جدید امیر کریمی با ترانه‌های بابک صحرایی و موسیقی پوریا حیدری، امین قباد، میلاد اکبری، ‌امیرعباس حسن‌زاده و نیــــکان
امیر کریمی: این آلبوم یکی از بهترین آلبوم‌هایم است
موسیقی ما - امیرکریمی از اوایل بهار ۹۰ تولید آلبوم جدیدی را آغاز کرده که قرار است تا اواسط تابستان آماده انتشار بشود. این آلبوم از فضایی مدرن و امروزی برخوردار است و شکل و شمایل تازه و جدیدی از این خواننده مطرح وتوانا را به نمایش می‌گذارد. امیر کریمی با توجه به توانایی‌هایش درعرصه خوانندگی در این آلبوم وارد عرصه و فضاهای تازه‌ای شده که تا پیش از این به سمتشان نرفته بوده است.

آلبومی که در کنار امروزی و مدرن بودن، از مولفه‌های هنری خوبی هم برخوردار است و امیر کریمی با حفظ سبک و استایل همیشگی‌اش، پا در این فضاهای تازه گذاشته است. امیر کریمی تا کنون ۴ آلبوم مستقل به نام‌های غریبه، تا همیشه، جوونی و دوباره مهتاب را روانه بازار کرده و این آلبوم پنجمین آلبوم این خواننده دوست داشتنی است.

ترانه‌های آلبوم جدید امیرکریمی سروده بابک صحرایی است و موسیقی آن نیز توسط پوریا حیدری، امین قباد، میلاد اکبری، امیرعباس حسن‌زاده و نیکان ساخته شده است. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است که اکثر قطعات آن نیز اکتیو و دارای ریتم‌های امروزی هستند. چندین قطعه از آلبوم هم از حال و هوای آهنگ‌های آرام و اسلویی برخوردارند که امیر کریمی کارهای شاخصی در این زمینه دارد واین بار با تنظیم‌هایی امروزی و مدرن همراه شده‌اند.

 امیر کریمی درباره این آلبوم می‌گوید: «همیشه بخشی از علاقه و سلیقه من در موسیقی به سمت فضاهای مدرن ومبتنی بر ریتم و اکت بوده است. فضاهایی که درکنار برخورداری از مولفه‌های موسیقی روز از انسجام قابل اعتنایی هم برخوردارند و در موسیقی غربی نمونه‌های موفق بسیاری دارند. با این وجود در طی سال‌های حضورم در عرصه موسیقی پاپ آنچنان پیش نیامده که چنین موسیقی‌هایی را به اجرا و انتشار برسانم. در این آلبوم اما نگرش اصلی من در دوستانم کاملا مبتنی بر حرکت در چنین مسیر و فضایی است و خوشبختانه تا به اینجای کار که حدود دو سوم قطعات آماده شده‌اند می‌توانم بگویم که به شکل بسیار مناسبی توانسته‌ایم به این تفکر جامه عمل بپوشانیم». امیر کریمی در ادامه عنوان می‌دارد: «دراین آلبوم با دوستانی همکاری می‌کنم که پیش از این سابقه همکاری با هم نداشته‌ایم منتها در طی مدت زمان کوتاهی به تعامل فکری و اجرایی بسیار خوبی رسیدیم و معتقدم این آلبوم یکی از بهترین‌ آلبوم‌های کارنامه کاری‌ام باشد».

 لازم به ذکر است که امیر کریمی آلبوم دیگری را نیز در دست تهیه داردکه به فاصله چندین ماه از انتشار این آلبوم به بازار خواهد آمد. آلبومی که بار اصلی موسیقی‌اش برعهده مهرداد نصرتی است و با توجه به سابقه موفقیت‌هایی که این موزیسین در همکاری با خواننده‌هایی مثل ناصر عبدالهی و احسان خواجه‌امیری داشته، قطع به یقین این مجموعه هم از زیبایی خاصی برخوردار خواهد بود.
منبع: 
هفت نگاه
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای امیر کریمی صدایی یا وسعت بالا دارن . اگه با
آهنگ سازهای خوبی کار کنن موفق تر خواهند بود. امیدوارم آلبوم جدید ایشون کار خوبی بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من از اولین آلبوم امیر کریمی کارهاش رو دنبال کردم. صدای پرحجم و استایل خوبی داره فقط اگه از صدای  ...دور بشه خیلی بهتره... منتظر شنیدن کارهای بهتری ازش هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من بی صبرانه منتظر کارهای امیر کریمی هستم، واقعا امیر کریمی به آهنگسازها و تنظیم کننده های خوب نیاز داره.در این صورت با صدای فوق العاده اش اثرات ماندگاری رو ارائه خواهد داد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

salam be hame, chand shab pish az barname radio 7 shabake amoozesh ejraye amirkarimi ro nehsoon dad, va zir nevis nevehst, eshgho adat.. harchi donbale sher va matnehs gashtam peid anakrdam, keis mitoone komakam kone?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

عالی فدات بشم بیست بیسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام من چند سالی میشه که امیر کریمی رو میشناسم صداش معرکه است حرف نداره صدای قوی ودلنشینی داره.ولی موفق نشدم کنسرتاشو برم خیلی دوست دارم برم.ولی نمیدونم چه جوری وکجاوکی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با سلام و احترام با تشکر از آقای امیر کریمی صدای دلنشینی دارند خیلی دوست دارم اهنگهای شادی با صدای آقای کریمی بشنوم مطمئن هستم کارهای خوبی میشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

صدای فوق العاده ای دارید. از زمان دبیرستانم تا حالا که کم کم فارغ التحصیل کارشناسی ارشدم صدای شما رو دوست داشتم ، دارم و می شنوم. آرامش خاصی رو در شخصیتتان دارید. و این قابل تحسینه. موفق باشید.................

چهارشنبه 16 اسفند 1391 - 20:56

بدون شک آقای امیر کریمی با صدای بسیار تاثیر گذار و زیباشون و البته سلیقه ی تحسین برانگیزشون در انتخاب ترانه یکی از بهترین خوانندگان ایران زمین هستند که حضور فعالشون در زمینه ی موسیقی می تونه به راحتی بازار موسیقی های وارداتی رو کساد کنه و حتی مردم رو از اون بی نیاز کنه. امیدوارم از برنامه های الاع رسانی و تبلیغی خوبی برای معرفی کارهای جدیدشون بهره بگیرن تا ما هم از ورود آلبوم هاشون به بازار آگاه بشیم و بدونیم که می تونیم اون رو تهیه کنیم.
پایدار باشید

جمعه 18 اسفند 1391 - 10:19

سلام.خواهشن اگه کسی محل وتاریخ کنسرتاشو میدونه به ما هم بگه.با تشکر

شنبه 27 مهر 1392 - 14:18

فکر میکنم وقتش رسیده آقای کریمی یه مدت نخونن این پیشنهاد منه ....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر کریمی: این آلبوم یکی از بهترین آلبوم‌هایم است | موسیقی ما