برنامه یاد بعضی نفرات
 
سهم عاشقی کارن همایونفر از سینما
آلبوم «سرانجام» شامل موسیقی فیلم‌های ساخته کارن همایونفر منتشر شد
سهم عاشقی کارن همایونفر از سینما
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «سرانجام» که شامل 12 قطعه موسیقی فیلم‌های ایرانی ساخته کارن همایونفر است توسط موسسه آوای خورشید (بتهوون) منتشر شد.

این آلبوم شامل موسیقی فیلم‌های جرم (مسعود کیمیایی)، خاک آشنا (بهمن فرمان‌ارا)، گزارش یک جشن (ابراهیم حاتمی‌کیا)، یکی از ما دو نفر (تهمینه میلانی)، قصه پریا (فریدون جیرانی)، شب واقعه (شهرام اسدی)، زادبوم (ابوالحسن داوودی)، سوت پایان (نیکی کریمی)، ژانی گه‌ل (جمیل رستمی)، از دور دست (رامین محسنی)، مرگ کسب و کار من است (امیر لطفی) و اسب حیوان نجیبی است (عبدالرضا کاهانی) است.

لازم به ذکر است همایونفر برای موسیقی فیلم‌های جرم و زادبوم موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر و برای فیلم‌های خاک آشنا و ژانی گه ل تندیس بهترین موسیقی فیلم جشن خانه سینما را کسب کرده است.

کارن همایونفر در توضیح این آلبوم گفته است: «کودکی ام به فیلم های وسترن قد نمی دهد که عاشقانه دوستشان داشته باشم.اما کوچک که بودم سینمایی بود به اسم سینما دیاموند ،کنار کمپانی بی ام و روبروی امجدیه سابق.و آن دوران سینما چه چیز خوبی بود.جنگ ستارگان ،کینگ کنگ،قصه عشق وبانی و کلاید، لویی دو فونس، جاده،و... آلن دلون هنوز جوان بود.از سینما که بیرون می آمدم سست بود این زانوها پایم انگار روی زمین نبود.و چه شبهایی بود شبهایی که سینما رفته بودم تا صبح رویا ،شمشیرهای لیزری،نجات دادن دوچرخه دخترهمسایه از دست بچه ها ی مزاحم به روش کلینت ایستوود. از این خیال بافی ها با موتیف جاودانه برخورد نزدیک از نوع سوم که میشد با پیانوی خانه زد.بعدها سینما سینه موند و همسایه اش پارامونت که چه والت دیسنی هایی داشت و عجب بوی پاپ کورن و بلالی آنجاها بود. صدای انقلاب هم می آمد .سینما بولوار و گوزن ها،پولیدور و از نفس افتاده،حباب با عینک سه بعدی و پدرخوانده که هنوز یک بود.و خبر رکس آبادان بود و فیلم های بعدی را که با ترس دیدم و گاهی تجربه چسبیدن به درسالن تاریک سینما اما ترس از آتش هم نمیتواند چشمت را از این پرده بگیرد. آتش ،آتش است حتی در سینمای فضای باز کانون یا درایو این سینمای متل قو. سینمایی دیگر نسوخت فقط چیزی درون ما میسوخت.چقدر زشت بود رفتار من .ناسلامتی عاشقانه ی داشتم به نام پیانو که با زندگی،کودکی،رویا وعاشقانه هایم گره خورده بود.انصاف نبود خیانت کردن به موسیقی .عاشق چیز دیگر شدن که از جنس نور است و صدا نیست.دو عاشقانه که در یک دل جا نمی شود.سالها کنار پنجره ایستادن و فوتبال بازی کردن سرخوشانه ی هم محلی هارابا لذت تمرین پیانو عوض نکردم گویا بیماری اختصاصی من بود که کشید تا غربت سرزمین های دیگر . شکر میکنم که موسیقی سر انجام مرا با خود برد اما دلم را نشکست و مرا دوباره رساند به سینما تا شاید بخشی از خاطره تصویری و صدایی شما باشم نزدیک به بیست سال و شاید بعضی هایتان با ترانه هایم عاشق شوید شریک یکدیگربشویم جایی ،لحظه ی . این دوازده کار موسیقی فیلم ۲ سال اخیر سهم عاشقی من است به سینما ،موسیقی و شما که نازنین هستید»

این آلبوم را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر موسیقی خریداری کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این بهترین خبری بود که میتونستم بشنوم امروز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی خیلی خوشحالم که موسیقی کارهای جدیدشون رو تو آلبوم قرار دادن.
مخصوصا موسیقی فیلم های «مرگ کسب و کار من است» و «قصه پریا».

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

be omide dashtane amsale karen dar sakhte musice ba tafakkor

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

هزار تا سیمرغ بلورین تقدیم به این آلبوم بشه کمه :d
امروز عصر میرم شهرکتاب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

man zang zadam markaz mosighi bethoven gofatn 3shanbe pakhsh mishe!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

منم الآن زنگ زدم مرکز موسیقی بتهوون ( 88313868 - 021 ) گفتن دیروز سه شنبه منتشر شده و امروز هم به طور کامل تو کل کشور پخش شده. فقط من نمی دونم چرا چهارشنبه هفته قبل در حالیکه آلبوم منتشر نشده بود اطلاعاتش تو موسیقی ما قرار گرفت و همین خبر انتشار هم برای پنجشنبه هفته گذشته هستش.
یه عکس جدید دیگه از آلبوم هم که تازه گذاشتین، انشاالله که امروز و یا فردا دیگه آلبوم رو گیر میارم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من 19 مرداد آلبوم «سرانجام» رو از نمایندگی "مرکز موسیفی بتهوون" خریدم و قیمتش 95000 RLS هست و برای 48 قطعه شاهکار اصلا گرون نیست!
کیفیت آلبوم از هر نظر با آلبوم های دی جی پک دیگه که معمولا 5000 RLS قیمیت دارن بالاتره. هم اینکه دارای دو سی دی که مجموعا 48 قطعه هستش و هم اینکه شیشه پلاستیک روش به شدت با کیفیت تر از بقیه هست و هم توضیحات داخل پکِ آلبوم. در مجموع همه چیزش شاهکار بود و به قیمتش هم می ارزید.

Eventually 1 (CD 1:
1 * یکی از ما دو نفر (تهمینه میلانی)
2-10 * خاک آشنا (بهمن فرمان آرا) (تندیس زرین)
11-12 * مرگ کسب و کار من است (امیر ثقفی)
13-20 * قصه پریا (فریدون جیرانی)
21-27 * شب واقعه (شهرام اسدی)

Eventually 2 (CD 2:
1-4 * جرم (مسعود کیمیایی) (سیمرغ بلورین)
5 * سوت پایان (نیکی کریمی)
6-10 * ژانی گه ل (جمیل رستمی) (تندیس زرین)
11-14 * زادبوم (ابوالحسن داودی) (سیمرغ بلورین)
15 * اسب حیوان نجیبی است (عبدالرضا کاهانی)
16 * از دور دست (رامین محسنی)
17-21 * گزارش یک جشن (ابراهیم حاتمی کیا)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهم عاشقی کارن همایونفر از سینما | موسیقی ما