برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «محمدرضا فروتن» پائیز منتشر می‌شود
با همکاری «بابک زرین» و «افشین یداللهی» ؛
آلبوم «محمدرضا فروتن» پائیز منتشر می‌شود
موسیقی ما - بهمن بابازاده: هجوم اهالی پرده نقره‌ای و سوپر استار سینما به وادی خوانندگی ادامه دارد و پس از امین حیایی و محمدرضا گلزار و بهرام رادان، این بار نوبت محمدرضا فروتن است که شانساش را در این عرصه امتحان کند.

این بازیگر که از هفته آینده با فیلم «شبانه روز» به کارگردانی «امید بنکدار» و «کیوان علی محمدی»، باز هم بروی پرده نقره‌ای می‌رود، در سکوت کامل خبری کارهای ضبط و تولید آلبوماش را در حال انجام دادن است و تا به امروز سه قطعه از هفت قطعه آلبوم‌اش را نهاییکرده است.

بابک زرین، آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم در این باره گفت: «ماجرای این آلبوم با کارهایی که پیش از این از سوی بازیگران دیگر ارائه شده کاملا فرق دارد و محمدرضا فروتن برای خواندن این آلبوم بیش از دو سال کلاس آواز رفته و به صورت کاملا جدی روی صدای او کار شده است. کار‌ها و قطعات به شدت حسی و عاشقانه است و در عین حال چند قطعه تند و ریتمیک هم در آلبوم گنجانده شده است. ملودی‌ها عمدتا بصورت آکوستیک (زنده) جمع شده و این هم یکی دیگر از نکات مثبت آلبوم است. یکی از ویژگی‌های خوب فروتن این ست که یا کارری را انجام نمی‌دهد ولی اگر قرار باشد آنرا انجام دهد دوست دارد بهترین خروجی را داشته باشد. این خصوصیت اخلاقی را در همین مدت زمانی که با ایشان کار کردم توانستم بفهمم.»

محمدرضا فروتن علیرغم پیگیریهای  ما چندان راغب نیست که در مورد آلبوم و حضورش در عرصه خوانندگی اظهار نظر کند و در مورد دلایلاش و کلیت ماجرا صحبت کند. او اعتقاد دارد زمانی که کار برای انتشار آماده شد وتمام فعالیتهای مقدماتی آن به پایان رسید در موردش صحبت خواهد کرد.

نکته جالب دیگر این آلبوم، حضور «افشین یداللهی» به عنوان ترانه سرای ثابت این آلبوم است که اشعار هر هفت قطعه را سروده است. این ترانه سرا در مورد فضای کارهای این آلبوم می‌گوید: «عمده کار‌ها در فضای حسی و عاشقانه سیر می‌کند و با توجه به جنس صدای آقای فروتن، به نظرم می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.»

کمپانی‌های بزرگ موسیقی به شدت در پی کسب امتیاز مالکیت برای این آلبوم هستند و از قرار تیم سازنده آلبوم نزدیک به هشت پیشنهاد برای عقد قرارداد آلبوم را دریافت کرده ولی هنوز با توجه به نصفه کاره بودن کارهای ضبط و تولید، با هیچ کدام از آن‌ها پای میز قرارداد ننشسته است. از سوی دیگر خود فروتن کلیه هزینه‌های تولید را بر عهده گرفته و پیش بینی می‌شود نام خود این هنرمند در مقابل عنوان «تهیه کننده آلبوم» درج شود. اتفاقی که در بیشتر همکاری‌هایی از این قبیل معمولا صورت می‌گیرد و خود چهره‌های شناخته شده، تهیه کنندگی آثارشان را به عهده می‌گیرند.

زرین از انتشار این آلبوم در پائیز امسال خبر داد و با توجه به پروژه‌های سنگینی که فروتن این روز‌ها درگیر آنهاست گفت: «کارهای آلبوم تا پائیز امسال قطعا تمام خواهد شد و امیدوارم که در همین فصل بتوانیم آلبوم را در بازار موسیقی منتشر کنیم. همه سعی ما برای این تاریخ است و در صورتی که بتوانیم مجوز آثار را کسب کنیم، بالافاصله آلبوم را در بازار محصولات فرهنگی منتشر خواهیم خواهیم کرد.»
منبع: 
تماشا
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

سال گذشته بود که خبرش رو خوندم
از همون موقع هم حدس میزدم کار خوبی از آب در بیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

عشق صداشم دیگه
(البته تو فیلماش) حالا چه برسه بخونه :x

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «محمدرضا فروتن» پائیز منتشر می‌شود | موسیقی ما