برنامه یاد بعضی نفرات
 
در تدارک گروه‌های موسیقی برای جشنواره کار هستم
هوشنگ جاوید در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
در تدارک گروه‌های موسیقی برای جشنواره کار هستم
موسیقی ما- لی لا رضایی: هوشنگ جاوید از برگزاری جشنواره موسیقی کار در نیمه دوم سال خبر داد و باب بیان این خبر افزود: در حال حاضر نیز مشغول تدارک و انتخاب گروه‌های موسیقی از استانهای مختلف برای شرکت در این جشنواره هستم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این جشنواره که طی سه روز در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می‌شود، تعدادی از گروه‌های موسیقی را پوشش می‌دهد و با موضوعیت و محوریت کار، مخاطبان خود را خواهد شناخت.

محقق و پژوهشگر موسیقی ایرانی همچنین گفت: قرار است امسال گروه‌های بسیاری تحت پوشش قرار بگیرند چرا که در سال گذشته تنها تعدادی از گروه‌ها به این جشنواره راه یافتند. امسال ۱۶ گروه در جشنواره کار حضور خواهند داشت و از گروه‌هایی که سال گذشته در جشنواره بودند تنها سه گروه منتخب به جشنواره راه می‌یابند.

جاوید یادآور شد: این دوره در واقع دومین دوره جشنواره موسیقی کار است و از میان گروه‌های مختلف استان‌ها انتخاب می‌شود. شاید به همین دلیل خیلی‌ها فکر کنند که این جشنواره شبیه جشنواره موسیقی نواحی است. اما این دو شباهتی با هم ندارند و تنها شباهت آن‌ها در استانی بودن موسیقی اشان است. ضمن اینکه این جشنواره صرفا به موسیقی کار اختصاص دارد.

وی در حال حاضر مشغول جمع اوری گروه‌ها و انتخاب آنهاست. به گفته جاوید، جشنواره دوم آوا‌ها و آیین‌های موسیقی کار در ایران به موسیقی‌هایی می‌پردازد که هنگام انجام کار توسط پیشه وران اجرا می‌شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در تدارک گروه‌های موسیقی برای جشنواره کار هستم | موسیقی ما