برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهروز به کنار هم بودن با دوستانش افتخار می‌کند
مدیر برنامه‌های بهروز صفاریان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
بهروز به کنار هم بودن با دوستانش افتخار می‌کند
موسیقی ما - چندی پیش یادداشتی از یکی از تنظیم کننده‌ها در برخی از سایت‌ها منتشر شد. در این یادداشت، این تنظیم کننده مدعی شده بود که بهروز صفاریان و دوست دیگری تنظیم‌های وی را به نام خود منتشر کرده‌اند. بهنام کریمی که این روز‌ها مدیریت برنامه‌های او را به عهده دارد در خصوص ادعاهای اینچنینی و ادعاهی مشابه افراد فرضی، در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: از این اتفاقات برای بهروز بسیار و بسیار افتاده است. 

روی آهنگی که او ساخته بود خواندند و با افتخار و با نام او در میان سایت‌ها دست به دست چرخاندند و هیچ نگفت! نامش در اینسرت قطعاتی که در خواب هم نشنیده بودشان استفاده شد و فقط افسوس خورد! در نوبت بعد پا را فرا‌تر نهادند و علاوه بر نام و آهنگ، از صدای خود او نیز بهره گرفتند و با عنوان جوابیه آهنگش!!! منتشر کردند، باز هم سکوت کرد!

وی در ادامه با اشاره به ادعاهای اینچنینی گفت: این اواخر می‌شنویم ادعاهای عجیب کسانی را که اگر بهروز صفاریان نبود بعید است که بتوان نقشی جز یک شنونده درجه چندم موسیقی برای آن‌ها متصور شد! کسانی که جایگاه خود را فراموش کرده‌اند و هم چنین نظر همکاران مشترکشان را در خصوص تفاوت‌های فاحش آهنگ‌ها پیش و پس از حضور صفاریان!

 کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: لازم است اشاره کنم که رسالت فرهنگی عنوانی است که نمی‌توان به سادگی به هرکسی اطلاق کرد و کمترین انتظار از کسانی که چنین ادعایی را دارند این است که پیش از انتشار هر مطلب ابتدا از صحت و سقم آن مطلع شوند نه اینکه صرفا به دنبال جذب مخاطب و ایجاد حاشیه باشند.

وی همچنین عنوان کرد: آنچه که امروز مرا وادار به صحبت کرد دلخوری طرفداران بهروز صفاریان از سواستفاده بیش از حد عده‌ای به ظاهر هنرمند، از نام او به اشکال مختلف بود. کسانی که هیچ نامی از آن‌ها نخواهم آورد چرا که حتم دارم هدف آن‌ها همین ذکر نام و شهرت کاذبی است که قصد دارند از این طریق به آن دست یابند. بی‌شک جایگاه صفاریان و تاثیری که او بر موسیقی پاپ پس از انقلاب داشته بر هیچ کس پوشیده نیست، «مسافر» شادمهر، «فاصله» و «نون و دلقک» اصفهانی، «غریبه» ی فریدون، «دو رنگی» و «شبح» بهنام، «مثلث» و «۱۴» لهراسبی، «بی‌خوابی» شهروز و... هم چنین تیتراژهای پرطرفدار تلویزیونی همگی گواه بر هنر منحصر به فرد این هنرمند بی‌همتای موسیقی کشورمان است اما متاسفانه در این سال‌ها و در میان انبوه همکارانش‌گاه دوست نماهایی نیز بوده‌اند که با سیاستی ناپسند پس از نزدیکی به او و دریافت حمایت‌های بی‌دریغش، به جایگاهی موقتی دست یافتند و حال به جای تلاش برای حفظ اینجایگاه، سعی دارند با سواستفاده از نام او، خود را بر سر زبان‌ها بیندازند.

کریمی همچنین خاطر نشان کرد: تنها صحبت من با آن‌ها این است که بهتر نیست به جای وام گرفتن از اسم افرادی که برای موسیقی ایران زحمت کشیده‌اند سعی کنید خود یکی از آن‌ها باشید؟؟ من پیشنهاد می‌کنم که این هنرمندان دو روزه، پیش از هر اظهار نظری، به رزومه کاری خود و بهروز صفاریان نگاهی بیندازند و پس از یک مقایسه هرچند سطحی، ادعاهای خود را مطرح کنند. فراموش نکنند جایگاه‌شان را پیش و پس از آشنایی با بهروز صفاریان... البته ناگفته نماند که به جز این موارد خاص، اکثریت کسانی که با بهروز صفاریان همکاری داشته‌اند، علی رغم اختلاف سلیقه‌های مقطعی در ‌‌نهایت به جایگاهی رسیده‌اند که طرفین به کنار هم بودن افتخار کرده‌اند... و در ‌‌نهایت اینکه بهروز صفاریان همانطور که در تمام این سال‌ها در حمایت از استعدادهای جوان پیش قدم بوده، پس از این نیز اسم و اعتبار خودش را خالصانه تقدیم کسانی خواهد کرد که به درستی و در جهت برداشتن گامهای مثبت در موسیقی ایران از آن استفاده کنند و موجبات سربلندی او را فراهم کنند نه کسانی که می‌خواهند از او به جای نردبان شهرت بهره بگیرند غافل از اینکه خود وارونه ایستاده‌اند!
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

 ...آقایان صاحب قلم موزیک ما مه مثلا بار فرهنگ خبر رسانی اینترنتی هنر موسیقی ما رو بر عهده دارین , شما هم کمی عادل باشین و صحبت های بهزاد رییسی رو منشتر کنید تا مردم با دید باز تر قضاوت کنن و واقعا باز هم متاسفم که همجین ادبیاتی از یک مدیر برنامه ی موزیسین مطرح کشور می شنوم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

مدیر برنامه ها !؟ عجب !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

طبق تحقیقاتی که من کردم (از روی مصاحبه مهدی یراحی با ترانه ماه"در مورد آلبوم بی خوابی"..و یادداشت گله آمیز بهزاد رییسی "در سایت موزیک ایرانیان"...و همین جوابیه)قضاوتم اینه که آقای بهروز کارهای یراحی و رییسی رو به اسم خودش تموم کرده!و انداخته گردن شرکت پخش آلبوم بی خوابی!!!توی این جوابیه هم به جای آوردن دلیل و رفع اتهام و ابهام اومده از طریق این آقای مدیر برنامه!! به آقایان یراحی و بمانی بی احترامیه حرفه ای کرده(غیر مستقیم البته)و بی خودی داستان رو پیچیده تر کرده!!!!!!کاش یا جواب نمی داد یا یک دلیل محکمه پسند می اورد.....به جای اینهمه خود شیفتگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

Kasi ke Karesh khoobe va harfe bad poshtesh nist yani khoobe:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

یه جوری از صفاریان تعریف کرده انگار واروزانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا حال نکردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

بهروز صفاریان عزیز همیشه عزیز و بزرگ بوده و هست.. با این چیزا نمیشه این دیوار رو خراب کرد..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

asheghe behroozim too iran 1 doonasttttttttt

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

hamon khedmati ke varojan be mosighi ghabl az enghelaab kard behrooz saffarian be mosighi baad az enghelab kardeh...va man fekr nakonam chizi joz haghighat to matn bala gofteh shode bashe va tarif ezafi az aghaye saffarian shode bashe....rohe varojan shad

یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 12:40
انوشیروان

دفیفا

151.245.101.88
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

یک طرفه به موضوع نگاه کردن کار درستی نیست. لطفا ادعای طرف مقابل رو هم منتشر کنید.. ضمن اینکه ازین درست اخبار همیشه در مورد صفاریان بوده متاسفانه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

اصلا با حق خوری نمی تونم کنار بیام..،حرفهای کریمی فرار از اتهام بهروز صفاریانه،،،،،منم که فکر می کنم می بینم آدم وقتی حرفی واسه گفتن نداره شروع می کنه به حرفای بی سرو ته زدن.!مث همین آقای مدیر برنامه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

behrouz doset darim...behtarin tanzim konandeh va ahangsaaz irani....shoma khodet ro narahat nakon az iin harfa doro bareh adamaye bozorg ziadeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

من واقعا نمیفهمم این ادبیاتی که سایت موسیقی ما استفاده کرده یعنی چی...؟/
یه تنظیم کننده ای..... یه دوستی..... یه کسانی... یه سایتی....
خوب ما که علم غیب نداریم بدونیم راجع به چی دارید حرف میزنید!!!1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

اول بیان شده کسانی به بهروز تهمت زدند کارشونو به اسم خودش ثبت کرده و در ادامه بیان شده همیشه از بهروز سو استفاده شده درسته ؟
اونکه همچین تهمتی زده " کاملا روشنه که تهمتی بیش نبوده " و به جک شبیه / جدا چی فکر کرده ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

منصفانه / به حق / محترمانه و مودبانه ترین متنها هم به بهروز صفاریان برمیگرده یا از کلام خود ایشون یا اینبار مدیر برنامه هاشون . کاملا حقایقی راجع به هنر و شخصیت بهروز بیان کردند که هیچ جای شکی نیست . ایشون همیشه بزرگند و مقام و محبوبیت و جایگاهشون در عرصه موسیقی بلند و پایداره.....متاسفانه اون عده ای از مردم با سلیقه و درک موسیقایی پایین هستند که شاید درک این مطالب هم برایشان سنگین است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

چرا نظر منو حذف کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوستان عزیز یه سری به سایت موسیقی ایرانیان بزنید . بعد قضاوت کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

از سایت شما بعیده که بدون اینکه بیانیه کسی یا کسانی رو که بر علیه ایشون مطلبی رو منتشر کردن این جوابییه مجهول رو بزارید!!!!
آخه ما چطور می تونیم به قضاوت بنشینیم عزیزان!!!!
این که همش تعریف از صفاریان بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو رو خدا نگذارید خدا نکرده وجهه این سایت تو ذهن ما هوادارا خراب بشه
ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

کسانی که هیچ نامی از آن‌ها نخواهم آورد چرا که حتم دارم هدف آن‌ها همین ذکر نام و شهرت کاذبی است که قصد دارند از این طریق به آن دست یابند....به این میگن جواب دندان شکن....از مدیر برنامش خوشم اومد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

mona khanom fekr konam madrak va dalil bayad kasi biareh ke edea mikoneh behrooz saffarian va ya behrooz kareh mano be esme khodesh zadeh.....va bebakhshid mehdi yarrahi ke khodesh behesh behzad gofteh kare mano be esme khodesh zadeh hala shod marja.... behzad rayisi aslan kieh ke omadeh ye hamchin edeayi kardeh?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

دوستان عزیز یادتون نره که موسیقی پاپ ایران بعد از انقلاب رو باید مدیون استاد بزرگ بهروز صفاریان باشیم.پس خواهش میکنم حرمت این استاد رو زیر پا نگذارید.شک نکنید که شخصیت بزرگی مثل بهروز صفاریان هیجوقت همچین کاری رو انجام نمیده.چون واقعا نیازی نداره.انقدر کارشو میشناسه و انقدر خلاقیت داره که نیازی به همچین کاری نداره.مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

ba tamame ehterami ke baraye behrooz va karhaye be yad mandanish ghaelam vali bayad begam raftare modire barnameye behrooz hata ba hamdoreihaye un khaeyli bade va hamin baese ofte ziyade karhash shode behrooz jan age az man mishnavi hatmanl ye modir barnameye delsuz peyda kon chon kheyli bad dare takhribet mikone
man khodam shahede ye morede ajib budam ke mitunest etefaghe kheyli khubi tu karet bashe vali ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

شما که انقدر ادعای خبرنگاری تون میشه، پس چرا جوابیه ی مهدی یراحی رو منتشر نکردید؟ الان دوباره بهروز صفاریان یه مصاحبه کرده با کوچه ما که حرف های بهزاد رئیسی رو تائید کرده. چرا این یکی رو منتشر نمی کنید. صفاریان که رفیقه تونه... (آمارتون رو داریم...)
دوست داشتید پاکش کنید، ولی بهش فکر کنید لااقل..!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهروز به کنار هم بودن با دوستانش افتخار می‌کند | موسیقی ما