برنامه یاد بعضی نفرات
 
شبهای داغ کنسرت‌
مروری به برنامه کنسرت‌های بهاره؛
شبهای داغ کنسرت‌
موسیقی ما - بهمن بابازاده: بهار و تابستان فصل داغ‌شدن کنسرتهای چهرههای پرمخاطب بازار موسیقی است و تهیه‌کنندگان کنسرت را به تب‌و‌تاب می‌اندازد تا با سبقت گرفتن از هم، بتوانند با اضافه‌کردن چند درصدی دستمزد چهرههای پرمخاطب، نظر آن‌ها را برای اجرای برنامه تامین و با آن‌ها قرارداد منعقد کنند. در غیاب چهرههای همیشه پرمخاطب موسیقی پاپ مثل محسن یگانه، رضا صادقی و احسان خواجهامیری، فصل فصل ستاره‌هایی چون حمید عسگری و بابک جهانبخش و گروه سون است که نبض بازار کنسرتهای خرداد‌ماه را در دست بگیرند مخاطبان موسیقی را به سالن اجرای برنامه بکشانند.

در این گزارش نگاهی داشت‌هایم به برنامههایی که در صف اجرا هستند و آخرین جزئیات آن‌ها را برای شما بازگو کرد‌هایم.

  • پیشنهاد فوری: حمید عسکری
حمید عسکری همین دو هفته پیش بود که در رشت روی سن رفت و استقبال از این برنامه به قدری بود که باعث بینظمی در برگزاری برنامه شد و همین موضوع باعث شد که مسئولین این شهر از برگزاری برنامه در روز بعدی آن اجرای پرحاشیه، جلوگیری نمایند و عطایش را به لقایش ببخشند. این در حالی بود که یک هفته قبل از آن برنامه، کنسرت رضا صادقی و احسان خواجهامیری هم در‌‌ همان شهر به دلایل نامعلومی لغو شده بود و از قرار عدم توانایی در برقراری نظم سالن و هراس از رخ دادن اتفاق‌های ناگوار، دلیل اصلی کنسل شدن این برنامه‌ها بوده است.

عسکری پس از آن برنامه و در شرایطی که به گفته خودش روحیه خوبی از مردم گیلان گرفته، طی روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد ماه و در سه سانس (پنج شنبه ۱۹ خرداد دو سانس ۱۸ و ۳۰: ۲۱ و جمعه ۲۰ خرداد ساعت ۲۱: ۳۰) در سالن همایشهای برج میلاد روی سن خواهد رفت.

تیر خلاص:
 نکته جالب این کنسرت تعرفه بلیط فروشی آن است که از بلیطهای بیست و پنج هزار تومانی شروع و تا شصت هزار تومان نیز بالا رفته است. جالب‌تر اینکه تا لحظهای که این گزارش در حال تنظیم بود بنا بر اعلام شرکت کنسرت‌گذار تنها تعداد کمی بلیط برای فروش باقی مانده و تمامی بلیط‌ها به فروش رفته است و این یعنی خوش به حال کنسرتگذار و تهیه کنندگان برنامه...!

  • پیشنهاد سرخوشانه: گروه seven
همه مخاطبان موسیقی گروه «seven» یا‌‌ همان «هفت» را از کلیپ به یاد‌ماندنی این گروه می‌شناسند. ویدیویی که این گروه اسم و رسمش را تا حد زیادی مدیون آن می‌داند و «واست می‌میرم» به نوعی شناسنامه این گروه به شمار می‌آید. این گروه در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمیشان، برنامهای را ترتیب دادهاند که در آن چند قطعه از کارهای جدیدشان را به اجرا خواهند گذاشت. ۳ تیر تاریخی‌ست که برای این برنامه در نظر گرفته شده و در دو سانس ۱۹: ۰۰ و ۲۱: ۳۰ اعضای سون به اجرای برنامه‌هایشان خواهند پرداخت.

تیر خلاص:
تعرفه قیمت بلیط‌های این برنامه هم از بیست و پنج هزار تومان شروع و به شصت هزار تومان ختم می‌شود. گفتنیست که با توجه به مدت زمان زیادی که تا روز برنامه باقی مانده بیشتر از نصف بلیط‌ها فروش رفته و به قول تهیه‌کننده برنامه با نزدیک‌تر شدن به تاریخ اجرا، استقبال بیشتر و بیشتر هم خواهد شد.

  • پیشنهاد ویژه: بابک جهانبخش
کنسرت‌های «بابک جهانبخش» علاوه بر انرژیک‌بودن و قدرت استیج‌گردانی مثال‌زدنی این خواننده، دارای یک حسن بزرگ دیگر نیز هست و آن توانایی بالای این خواننده در اجرای لایو قطعاتش است که او یک «استیج آرتیست» تمام عیار است، نشان می‌دهد. «چی شده» و «تازگیا» از قطعات قدیمی و «احساس» و «بیخودی» و «دوست دارم» از کارهای جدید این خواننده، قطعاتی هستند که وقتی با انرژی تمام از سوی او و ارکستراش به اجرا در می‌آیند، چنان حس و حالی را در سالن و بین علاقمندان این خواننده به وجود می‌آورد که آن‌ها همان‌جا به خودشان قول می‌دهند که هیچ برنامه زنده «بابک جهانبخش» را از دست ندهند. این خواننده در تاریخ ۳۱ تیر و در دو سانس در برج میلاد بروی سن خواهد رفت.

تیرخلاص:
آلبوم جدید جهانبخش «زندگی من» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است. پس دلیلی ندارد که کسی منکر «ویژه» بودن این برنامه شود...

  • پیشنهاد روشنفکرانه: این «دستان» جهانی
 «سالار عقیلی» که پیش از این با «دستان» تور کنسرت‌های اروپایی‌اش را با موفقیت پشت سر گذاشته، این بار یکی از موفق‌ترین آلبوم‌هایش در ایران یعنی «به نام گلسرخ» را با این گروه بصورت زنده به اجرا در خواهد آورد. در این برنامه که ۱۹ لغایت ۲۵ خرداد‌ماه در تالار وحدت همه روزه ساعت ۲۱: ۰۰برگزار خواهد شد، عقیلی قصد دارد تجربه موفقیت اجرای اروپایی‌اش را تکرار کند تا باز هم مخاطبانش را از یک موسیقی ناب سیراب کند.

تعرفه بلیط فروشی این برنامه بین ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان تعریف شده است. حمید متبسم درباره این برنامه و شایعاتی که در مورد جدایی «بهروزی نیا»، از نوازندگان با سابقه این گروه عنوان شده، اعتقاد دارد: «تغییر و جابجایی نفرات در هر گروه اجتناب ناپذیر است.‌‌ همان طور که کیهان کلهر و اردشیر کامکار در یک دوره همکاری با شکوهی را با «دستان» داشتند. اقای بهروزی نیا هم در این برنامه با ما همکاری نخواهند داشت، هرچند امکان همکاری مجدد با ایشان در آینده وجود دارد.»

تیر خلاص:
همزمان با اولین روز اجرای این گروه، مراسم رونمایی آلبوم «پنجره‌ای بسوی آفتاب»، سه نوازی حمید متبسم، پژمان حدادی و امام یار حسن اف نیز برگزار خواهد شد.

  • پیشنهاد آخر: ورود آقایان ممنوع!
 «سیمین غانم» پس از جنجال‌های فراوانی که بر سر قیمت بالای سالن‌های برگزاری کنسرت در ایران، در اغلب رسانه‌ها راه انداخت، بالاخره بیست خرداد ساعت ۱۶ روی استیج می‌رود تا با مخاطبان‌اش دیداری تازه کند. مخاطبانی که همیشه پای ثابت برنامه‌های او هستند و هرگز این اجازه را نداده‌اند که خواننده محبوبشان احساس تنهایی کند. ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزار تومان قیمت بلیط این برنامه است که بالا بودن سرسام آور اجاره سالن هم دلیل نشد تا این خواننده قیمت بلیط‌هایش را بالا ببرد.

تیر خلاص:
این کنسرت مخصوص خانم‌هاست و ورود آقایون بالای ده سال به سالن ممنوع است. گفتیم تا مبادا حوالی تالار وحدت آفتابی شوید!

  • برای تهیه بلیت این کنسرت‌ها می‌توانید با شماره‌های 22955747 و 22948683 تماس بگیرید.
منبع: 
تماشا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کنسرت بابک جهانبخشو بدجور هستم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

لطفا از چیزی خبر ندارین الکی حرف نزنین من خودم کنسرت حمید عسکری در رشتو رفتم و دیدم که هیچ استقبالی از این کنسرت نشد و هیچ بی نظمی هم مشاهده نکردم و علت کنسل شدن بقیه سانس ها نیز به دلیل همین عدم استقبال بود.پس بازم میگم لطفا مطالبی که میزارید سعی کنید از درست بودن آن اطلاع داشته باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نظر من تعرفه کنسرت نباید برای همه خواننده ها یکسان باشد اینجوری حس رقابت و انگیزه گرفته میشه. مثلا اقای عسکری با خواننده ایکس باید فرق داشته چه قیمت بلیط چه نوع و شرایط کنسرت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آره. منم اون کنسرت رو بودم. در کل خیلی ساکت بود سالن. پارسال که حمید عسکری طرفای انزلی کنسرت داشتم رفته بودم که خیلی هم خوب بود. ولی این بار استقبال چندانی نشده بود.
احتمال زیاد به دلیل زیاد شدن قیمت بلیط هاست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من هم با نظر نیما موافقم. از کنسرت حمید عسگری در رشت استقبال زیادی نشده بود. اون هم دقیقا به دلیل قیمت بالای بلیطهاس.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شبهای داغ کنسرت‌ | موسیقی ما