برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجموعه موسیقی‌های فیلم ساخته کارن همایونفر منتشر می‌شود
توسط موسسه آوای خورشید؛
مجموعه موسیقی‌های فیلم ساخته کارن همایونفر منتشر می‌شود
موسیقی ما - مجموعه موسیقی‌های فیلم ساخته کارن همایونفر توسط موسسه آواخورشید (موسسه نشر موسیقی وابسته به مرکز موسیقی بتهوون) حاوی موسیقی «جرم» و ۱۱ فیلم دیگر منتشر می‌شود.

این مجموعه موسیقی‌های فیلم حاوی دو لوح فشرده (سی‌دی) که شامل دوازده فیلم‌ جرم، زادبوم، شب واقعه، خاک آشنا، یکی از ما دو نفر، ژانی گه‌ل، مرگ کسب و کار من است، سوت پایان، از دور دست، اسب حیوان نجیبی است، قصه پریا و گزارش یک جشن است.

به گزارش سایت موسیقی ما کارن همایونفر پیش‌تر و درسال ۸۶و ۸۷ به ترتیب از جشن خانه سینما برای فیلم‌های «ژانی گه‌ل» به کارگردانی جمیل رستمی و «خاک آشنا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا تندیس بهترین موسیقی فیلم را دریافت کرد. او همچنین در سال ۸۷ برای موسیقی فیلم «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داودی و در سال ۸۹ برای موسیقی فیلم «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم شد.

این آلبوم، نخستین اثر مستقل منتشر شده از این آهنگساز در ایران است که در روزهای اخیر برای اخذ مجوز نشر در اختیار دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی قرار گرفته و قرار است همزمان با ماه دوم اکران فیلم «جرم» که از هفته پیش اکران شده، در بازار موسیقی منتشر شود.

بنابراین گزارش، موسسه آواخورشید «مجموعه موسیقی‌های سینما و تئا‌تر» محمدرضا درویشی را نیز که حاوی گزیده آثار موسیقی فیلم و موسیقی تئا‌تر این آهنگساز در سی سال گذشته است را در پنج لوح فشرده آماده نشر دارد که در آخرین مراحل طراحی و آماده سازی بروشور است و در تابستان توزیع و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

قابل توجه آریا عظیمی نژاد که این همه آهنگهای قشنگ و ماندگار داره و هیچ اقدامی برای آلبومهای جدیدش نمیکنه...!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه موسیقی‌های فیلم ساخته کارن همایونفر منتشر می‌شود | موسیقی ما