برنامه یاد بعضی نفرات
 
کرج پر «ستاره» شد!
گزارشی از کنسرت حمید عسکری در کرج؛
کرج پر «ستاره» شد!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: حمید عسکری پس از چندین بار لغو برنامه‌اش در کرج، سرانجام در این شهر برای طرفدارانش روی سن رفت. این خواننده که در یکی دو سال قبل به خاطر حاشیه‌ها و اختلاف نظرهایی که با تهیه کنندگان برنامه‌اش در کرج داشت، بار‌ها با لغو برنامه‌هایش در این شهر رو به رو شده بود، این بار در سالن‌نژاد فلاح کرج بروی سن رفت و برنامه‌اش به شدت مورد توجه نیز قرار گرفت.

  • قطعات پرطرفدار همیشگی
موسیقی ریتمیک و شاد این خوانده که همیشه مورد توجه مخاطبان‌اش قرار می‌گرفت، از سوی کرجی‌ها هم به شدت مورد استقبال قرار گرفت. «قسمت» یکی از همین ترانه‌هایی بود که مثل همیشه جزو پرطرفدار‌ترین قطعات بود.

 «وقت رفتن» با تنظیمی متفاوت‌تر از آنچه در آلبوم اول عسکری شاهد‌اش بودیم بخش بعدی برنامه بود که شور و حال خاصی را در سالن بوجود آورد.
  • در آلبوم جدید به کما نمی‌روم!
عسکری در میانه برنامه‌اش، خبر از در دست تولید بودن آلبوم جدید‌اش داد و اینکه در آلبوم جدید دیگر به کما نخواهد رفت. این خواننده معتقد بود که دیگر نمی‌خواهد در مورد اسم آلبوماش از استفاده از نام «کما» بیشتر از این استفاده کند و در آلبوم بعدی یک نام خاص و منحصر به فرد را انتخاب خواهد کرد.

عسکری که این روز‌ها بنا به دلایلی به حالت قهر، هرگونه گفتگو و اظهار نظری با رسانه‌ها را بایکوت کرده از طرفدارانش خواست که به بحث‌هایی که در رسانه‌های مختلف در مورد او عنوان می‌شود، توجه نکنند. این خواننده در مورد دلایل این تصمیم‌اش، چیزی هیچ توضیحی نداد!

  • ازدحام شدید جمعیت در بیرون سالن
دوستداران موسیقی در کرج مثل همیشه استقبال شدیدی از این برنامه داشتند و علاوه بر اینکه تمامی صندلی‌های داخل سالن پر بود و عده‌ای نیز به صورت ایستاده به تماشای برنامه پرداختند، بیرون از سالن هم ازدحام شدید برای ورود به سالن انجام شده بود. نکته جالب این بود که عده‌ای از کسانی که در بیرون از سالن بودند به رغم تهیه بلیط، و در دست داشتن آن، اجازه ورود به سالن را پیدا نکردند.

  • فقط «ستاره» رو بخون!
از ابتدای شروع برنامه، در خواست‌های مکرری برای اجرای قطعه «ستاره» از سوی دوستداران عسکری در سالن شنیده می‌شد. این خواننده با اجرای زیبا و قدرتمند این قطعه باعث شد که حاضران در سالن باز هم درخواست اجرای این برنامه را داشته باشند. این درخواست‌ها حتی با خداحافظی عسکری از مردم در پایان برنامه، ادامه داشت و همین درخواست‌ها باعث شد که تهیه کننده برنامه وارد عمل شود و عسکری را باز هم بروی سن بیاورد تا یک بار دیگر هم این قطعه را اجرا کند. این اتفاق باعث شد حاضران در سالن، با شور و هیجان خاصی سالن را ترک کنند.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

vaghan aghaye askari aali bood,man raftam concerteshoon ro.salon por az hayajan bood.hame ahang ha ro bahash mikhondan,un noor pardaziye aali ham ke unja ro karde bood eyne concertahye kharej az keshvar.seda bardari ham harf nadasht.hame chit number 1bood aghaye askari.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

hamid to behtarini, mano taraf darat ta hamishe behet iman darim,ba inke tu in concert nabudam vali motmaenam mesle hamishe bi nazir budi o mesle 3tare derakhshidi.
vaghean khaste nabash.
musice ma ey kash axaye concert ro ham mizashti.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

vaghte raftan albume 2 bod....tracke 9...!!! bale intorias

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واقعا حمید کنسرتاش بینظیره.حیف که نتونستم برم کرج کنسرتش...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حمید عسکری کمتر بخون و گوش مخاطبان عام موسیقی رو بیشتر از این آزار نده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

امیدوارم تابستون هم از این کنسرت های توپ توی تهران وکرج داشته باشیم...اونم با اجرای حمید عسکری.
عکسهای این کنسرت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من توی این کنسرت شرکت کردم ولی روز دوم و اصلاً مثل روز اول خوب نبود البته حمید عسگری و آهنگ هاش عالی بود ولی آخر برنامه حتی بهش اجازه خداحافظی ندادن و با بی احترامی تمام به حمید و تمام اونایی که اومده بودن صداشو قطع کردن و همه حتی خود حمید خیلی ناراحت شدن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کرج پر «ستاره» شد! | موسیقی ما