برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا میرآقا برای ارکستر ملی ایران ترومپت می‌نوازد
5 و 6 خرداد؛
علیرضا میرآقا برای ارکستر ملی ایران ترومپت می‌نوازد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: علیرضا می‌رآقا به زودی برای برگزاری کنسرتی با ارکستر ملی روی سن می‌رود. این نوازنده پرکاشن در این باره به موسیقی ما گفت: بیشترین فعالیت من برمی گردد به کنسرتی که قرار است در روزهای ۵و ۶ خرداد با ارکستر ملی ایران برگزار کنیم. این کنسرت در سالن برادران شهید‌نژاد فلاح کرج برگزار می‌شود.

این نوازنده در این اجرا ترومپت خواهد نواخت. وی در ادامه فعالیت‌های خود گفت: در نیمه دوم خردادماه نیز کنسرتی با محمد یاوری خواهم داشت که در این کنسرت دوستانی همچون رضا تاجبخش و شاهرخ پورمیامین همراهی امان خواهند کرد. سرپرستی این کنسرت را مهراد شریف بختیار به عهده دارد. این کنسرت برای یک شب در اریکه ایرانیان خواهد بود اما تعداد سئانس‌های آن هنوز مشخص نشده است.

وی در ادامه گفت: در تیرماه هم کنسرتی با پیام صالحی خواهم داشت که در واقع اولین کنسرت پیام است.همکاری وی با پیام صالحی پیش از این به کنسرت‌های گروه آریان بر می‌گردد.

میر آقا که تا کنون در آلبوم‌های مختلفی به آهنگسازی اقدام کرده کرده، در خصوص این فعالیت خود گفت: تا کنون برای خوانندگانی همچون امیر یگانه، گروه سون، سان بوی و... آهنگسازی کرده‌ام. آلبومی هم برای خودم آماده کرده بودم که بنا به دلایلی هرگز موفق به انتشار آن نشدم. به هر حال آن آلبوم خاطره‌ای شد از خاطراتم. اما قبل از اینکه آهنگسازی برایم در اولویت باشد، خوانندگی برایم مهم است.

وی درپاسخ به این سوال خبرنگار موسیقی ما که چرا در آلبوم مستقلی خوانندگی نمی‌کند، گفت: با وجود این همه خواننده که در بازار هست، اگر قرار باشد، آلبومی از من به بازار بیاید، حتما باید در حد توانایی‌های علیرضا می‌رآقا باشد که حرفی برای گفتن داشته باشد. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم اصلا آلبومی را عرضه نکنم. من که تا کنون به عنوان یک پرکاشنیست و نیز به عنوان کسی که نوازنده ترومپت است، شناخته شده‌ام، وقتی قرار است آلبومی با صدای خودم منتشر کنم، حتما باید در آن حرفی برای گفتن داشته باشم و کار درخور و قابل توجهی به بازار بفرستم نه اینکه آلبومم به بازار بیاید و هیچ اتفاقی نیافتد.

میرآقا همچنین گفت: قطعات بسیاری دارم که اگر بخواهم آن‌ها را در قالب یک آلبوم منتشر کنم، می‌توانم. اما آن قطعات، به روز نیستند و ترجیح می‌دهم برای آلبوم جدید، از قطعات جدید و به روزتری استفاده کنم. البته ممکن است بخواهم از این قطعات استفاده کنم ولی بیشترین توجهم به آهنگهای جدید است.

وی در پایان یادآور شد: فعلا که به فکر اجرای هرچه بهتر کنسرتهای آتی خود هستم. به زودی درخصوص آلبومم تصمیمات جدی تری خواهم گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

karesh kheili doroste!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا میرآقا برای ارکستر ملی ایران ترومپت می‌نوازد | موسیقی ما