برنامه یاد بعضی نفرات
 
«رومی ۳» ساخته می‌شود
پدرام درخشانی در گفت‌وگو با موسیقی ما اعلام کرد:
«رومی ۳» ساخته می‌شود
موسیقی ما- لی لا رضایی: پدرام درخشانی از انتشار سومین آلبوم خود و گروهش با عنوان «رومی ۳» خبر داد. وی با اعلام این خبر به سایت موسیقی ما گفت: آهنگساز و تنظیم کننده تمامی قطعات این آلبوم خودم هستم. این آلبوم ۸ یا ۹ قطعه دارد که هر یک از قطعات آن را یک خواننده می‌خواند.

به گفته این آهنگساز و نوازنده، در این آلبوم علاوه بر این قطعات، قطعه بی‌کلام نیز وجود دارد. وی در ادامه گفت: خواننده‌های این آلبوم از خواننده‌های پاپ بوده و قطعات آن نیز قطعاتی کلاسیک و پاپ و بی‌کلام است.

وی در این آلبوم از اشعار شاعران بزرگی همچون سعدی، مولانا و هوشنگ ابتهاج و... استفاده کرده است. وی درخصوص قطعات این آلبوم گفت: «زندگی-دیوار»، «قصه من»، یک روز شیدایی «،» ابیانه «و.... عنوان قطعات» رومی ۳ «هستند و حتما در آن قطعات تصویری نیز خواهیم داشت.

درخشانی در مورد زمان انتشار این آلبوم گفت: از آنجایی که این آلبوم از هفته آینده ضبط خود را آغاز می‌کند، هنوز مشخص نیست که چه زمانی به پایان برسد. چون من و گروهم وسواس زیادی به خرج داده‌ایم و زمان انتشار آن به هیچ وجه برایمان مهم نیست.

این نوازنده که همواره به تولید و انتشار کارهای خاص اقدام می‌کند، در این باره ادامه داد: سعی می‌کنم کار‌هایم مشابه کارهای هیچ کس نباشد و سبک خودم را داشته باشم، چه از نظر انتخاب ساز‌ها، چه آهنگسازی و چه در تنظیم، و چه در انتخاب ساز‌ها و تلفیق آن‌ها با هم و... همواره سعی کرده‌ام طوری کار کنم که مختص خودم باشد. از ساز‌ها هر جا که به وجودشان احساس نیاز کنم، استفاده می‌کنم و در تنظیم‌ها همین طور و الی آخر...

چون من همچنان مخاطب خاص خود را دارم و موسیقی من براساس خواننده نیست بلکه بر اساس سازبندی شکل می‌گیرد و ترکیب خاص خود را دارد.

وی درباره اعضای گروه رومی گفت: هسته اصلی گروه یک سری اعضای مشخصی دارد که با ه‌مان‌ها آلبوم منتشر کرده و کنسرت می‌دهیم. البته برخی از افراد از گروه جدا شده و به خارج از ایران رفته‌اند ولی هساه اصلی کماکان پایدار مانده است.

گفتنی است که» رومی «تا انتظار آلبوم سوم خود، کنسرتی را در تهران و هیچ شهر دیگری برگزار نخواهد کرد.
پدرام درخشانی آهنگساز و نوازنده‌ای است، که اکثر فعالیت‌هایش در زمینه موسیقی تلفیقی است.

وی در سال ‪ ۷۵‬نخستین گروه رسمی خود را در زمینه موسیقی تلفیقی، به نام آویژه، تاسیس کرد و در سال ‪ ۸۱‬با پیوستن به گروه رومی دو آلبوم رومی یک و دو را روانه بازار کرد.

 در آلبوم رومی یک، حامد نیک‌پی به عنوان خواننده با گروه همکاری کرده‌است و در آلبوم رومی دو، سینا سرلک که از شاگردان محمد رضا شجریان است با این گروه همکاری کرده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلام سبک موسیقی اقای درخشانی برای بنده جذاب است به چه صورت می تونم با ایشون در تماس باشم
با تشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رومی ۳» ساخته می‌شود | موسیقی ما