برنامه یاد بعضی نفرات
 
حامی: پ
خوشحالم که کارهای بزرگی در موسیقی رخ می‌دهد
موسیقی ما - خواننده پاپ کشورمان گفت: پوئم سمفونیک خلیج فارس خدمتی بزرگ و گامی بلند در راستای حمایت از آب‌های نیل‌گون خلیج فارس است. از این رو اسباب خوشحالی و خرسندی است که می‌‌توانم در این کار، ارکستر سمفونیک را همراهی کنم.

حمید حامی خواننده پوئم‌سمفونیک خلیج فارس اظهار کرد: پوئم سمفونیک خلیج فارس را دو سال پیش نیز در جزیره کیش اجرا کردیم. هرچند که در آن اجرا قرار بود این اثر با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی اجرا شود که تنها به زبان فارسی و در بخش‌هایی هم با زبان عربی اجرا شد.

وی افزود: برخلاف چند سمفونی دیگر که خواننده اصلی من بودم و خواننده‌های دیگری به اجرای آن پرداختند، با اصرار و تاکید امیر بکان، قرار شد بار دیگر به عنوان خواننده ارکستر سمفونیک تهران، این کار را اجرا کنم.
 
حامی همچنین بیان کرد: خوشحالم که هر از چند گاهی چنین اتفاقات و کارهای بزرگی در عرصه موسیقی رخ می‌دهد و کارهای بزرگ توسط گروه‌ها و ارکسترهای بزرگ اجرا می‌شوند.

خواننده سمفونی‌های ایثار و پیامبر گفت: در سال‌های فعالیت‌های هنری خود سعی کردم با مشکلات این عرصه از جمله مافیای موسیقی و برخی ناملایمات مبارزه کنم تا بتوانم در کشورم بمانم و بخوانم از این رو نظیر تمامی هم‌وطنانم بسیار علاقه‌مندم که نام فارس همواره بر آب‌های نیلگون خلیج فارس بماند.

حامی در پایان اظهار کرد: فضای پوئم سمفونیک خلیج فارس کلاسیک است اما ملودی‌ها و فواصل شرقی از آن به گوش می‌رسد.

ارکستر سمفونیک تهران یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت دو سمفونی خلیج فارس ساخته شاهین فرهت و پوئم سمفونیک خلیج فارس ساخته امیر بکان را به رهبری نادر مرتضی‌پور به روی صحنه می‌برد. برای تهیه بلیت این اجرا می‌توانید با شماره های 22955747 و 22948683 تماس بگیرید.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خوشحالم که کارهای بزرگی در موسیقی رخ می‌دهد | موسیقی ما