برنامه یاد بعضی نفرات
 
لالایی‌های فردین خلعتبری منتشر می‌شود
با الهام از موسیقی مناطق و نواحی مختلف؛
لالایی‌های فردین خلعتبری منتشر می‌شود
موسیقی ما- محمد عبداللهی: فردین خلعتبری از ساخت لالایی‌های خود برای مرکز انیمیشن صبا خبر داد. این آهنگساز در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: مشغول نوشتن یک سری لالایی با الهام از لالایی‌های مناطق مختلف، هستم که تم‌هایی محلی دارند و برای مرکز انیمیشن صبا ساخته می‌شوند.

به گفته این آهنگساز لالایی‌های ساخته شده توسط وی، برگرفته از نواحی و مناطق مختلف از شهرهای ایران است که همراه هم یک آلبوم مستقل را تشکیل می‌دهند.

خلعتبری علاوه بر این آلبوم، آلبوم دیگری را دردست ساخت دارد که در این باره اظهار داشت: آلبوم همایون شجریان را در دست ساخت دارم که تا دوماه دیگر آماده می‌شود. نام این آلبوم هنوز مشخص نشده است ولی تا فصل تابستان به بازار عرضه می‌شود.

سخنگوی ارکس‌تر ملی در ادامه گفت: آلبوم همایون شجریان مرحله ضبط خود را نیز به زودی به پایان می‌رساند و وارد مرحله تازه تری می‌شود که خود را برای فصل تابستان آماده انتشار کند.

در واقع این اولین همکاری دو هنرمند فوق در یک آلبوم است که شامل تصنیف‌هایی از ساخته‌های خلعتبری است و قرار است توسط شرکت آوای باربد منتشر شود.

مجموعه سلوهای ویلون از این آهنگساز با عنوان «به خاطر سنگفرشی که مرا به تو می‌رساند» سال گذشته منتشر شد که با فروش و استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است که این آلبوم، مجموعه‌ای از موسیقی فیلم‌هایی است که وی طی دهه ۸۰ برای فیلم‌های مختلف ساخته است.

وی با اشاره به اینکه این اثر را آوای باربد منتشر کرده گفت: متاسفانه استقبال از این اثر صرفا به خرید آلبوم آن منحصر نشده و مردم علاقه‌مند قطعات آن را از اینترنت دانلود می‌کنند. از همین تریبون از مردم می‌خواهم که برای حمایت بیشتر از تولید کننده و مولف به جای دانلود هر گونه موسیقی، آن را به صورت ارجینال تهیه و گوش کنند. امیدوارم که از شنیدن آن لذت ببرند.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لالایی‌های فردین خلعتبری منتشر می‌شود | موسیقی ما