برنامه یاد بعضی نفرات
 
ریاحی‌پور: این بار بی‌کلام یا با کلام فارسی
آلبوم مستقل دیگری از بابک ریاحی‌پور منتشر می‌شود
ریاحی‌پور: این بار بی‌کلام یا با کلام فارسی
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: بابک ریاحی‌پور از ساخت آلبوم مستقل خود خبر داد. وی با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: به احتمال زیاد این آلبوم، یک آلبوم بی‌کلام خواهد بود. اما پیشنهادهایی در مورد استفاده از خواننده در چند قطعه آن شده که دارم روی آن فکر می‌کنم. هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

به گفته این نوازنده گیتار، بیشتر قطعات این آلبوم ساخته شده و کم کم می‌رود که وارد مرحله ضبط شود.

ریاحی‌پور در ادامه گفت: این آلبوم شامل ۱۲ قطعه است که تمامی آن‌ها را خودم ساخته‌ام. البته یکی از دوستان بسیار قدیمی‌ام به نام امیر تهرانی که در من ایجاد انگیزه برای این کار کرده نیز در این آلبوم حضور خواهد داشت.

وی درباره سبک این قطعات گفت: قطعات همگی سبک راک و فانک دارند و متفاوت از همه کارهای قبلی‌ام است. سعی می‌کنم آلبوم را طوری کار کنم که مخاطبانم از آن استقبال کنند و آلبومم بتواند در میان مردم جا باز کند.

وی ادامه داد: اگر در این آلبوم از خواننده و کلام استفاده کنم، به کلام فارسی بسنده می‌کنم. چرا که دریافت مجوز برای قطعاتی که به زبان انگلیسی سروده شده‌اند، کار راحتی نیست.

این آلبوم قرار است برای پایان سال آماده وراهی بازار موسیقی شود. ریاحی‌پور درباره همکاری با خوانندگان دیگر گفت: برای خوانندگان دیگر نیز آهنگسازی خواهم کرد منتهی از سبک خودم برای آن‌ها استفاده نمی‌کنم و سبک خود را به سمت موسیقی پاپ می‌برم. این یکی از برنامه‌های آینده من است که برای خواننده‌ها آهنگهایی در سبک پاپ بسازم.

ریاحی‌پور در حال حاضر همچنان با خوانندگانی مثل محمد اصفهانی و علی لهراسبی و... همکاری دارد و در کنسرت‌های آن‌ها به عنوان نوازنده گیتار همکاری می‌کند.

پیش از این آلبوم آتما از این خواننده آماده انتشار شده بود که به دلیل استفاده از کلام انگلیسی موفق به دریافت مجوز نشد. اما گویا به صورت نه چندان مجاز به دست علاقه مندانش رسید.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بابک ریاحی پور اوایل دهه 80 آلبوم مجازی به اسم آزمون و خطا منتشر کرده است

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

این همونیه که میگفت ساسی مانکن هنرمنده.
به سلطان توهین کرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ریاحی‌پور: این بار بی‌کلام یا با کلام فارسی | موسیقی ما