برنامه یاد بعضی نفرات
 
رهبری ارکستر بنیامین را به عهده دارم
علی منصوری:
رهبری ارکستر بنیامین را به عهده دارم
لی لا رضایی: علی منصوری برای کنسرت‌های آینده بنیامین همچنان رهبری گروه را به عهده دارد. این آهنگساز دراین باره بگفت: همکاری خوب و جدیدی را با بنیامین بهادری آغاز کرده‌ام که در طی این همکاری ارکستر این خواننده را همراهی و رهبری خواهم کرد. در این رهبری‌ها تنظیم‌های قطعات برای اجرای زنده را عهده دار خواهم بود و مانند سابق این همکاری به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

وی که در حال حاضر جز همکاری با بنیامین با خواننده‌های دیگری همکاری می‌کند در ادامه گفت: خواننده‌هایی هستند که در حال حاضر برای آن‌ها آهنگسازی می‌کنم. آلبوم‌های این دوستان تا پایان تابستان ۹۰ منتشر و وارد بازار موسیقی می‌شود.

این بازیگر که توانایی‌اش را در عرصه آهنگسازی نیز نشان داده در خصوص رهبری ارکسترو تنظیم‌های قطعات برای کنسرت گفت: قطعا تنظیم برای ارکستری که قرار است روی سن برود بسیار متفاوت‌تر از آنچیزی است که در آلبوم منتشر می‌شود. چرا که هم مخاطبان جدی تری دارد و هم به لحاظ شنیداری باید بیشتر قابل شنیدن باشد و در صد خطای پایین تری باید داشته باشد.

وی ادامه داد: فعلا که به صورت تیمی کار می‌کنیم و من و فرید احمدی و بنیامین تیمی را تشکیل داده‌ایم که در کار‌ها با هم مشورت می‌کنیم. من به عنوان مشاور با بنیامین همکاری دارم اما برای او قطعه‌ای نساخته‌ام. البته شاید در آینده‌ای نزدیک به انجام چنین کاری اقدام کنم ولی فعلا این اتفاق نیافتاده است و به صورت جدی به فکر آهنگسازی برای او نبوده‌ام.

علی منصوری در خصوص ادامه بازیگری گفت: پیشنهادهایی دارم که هنوز به ان‌ها پاسخ مثبت نداده‌ام. شاید امسال سال پرکاری در زمینه بازیگری برای من باشد و بتوانم این حرفه را نیز به موازات موسیقی ادامه بدهم.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردین 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

بهترینی . حتما تو موزیک هم میترکونی . فکر کنم یکی از این آلبومایی که کار کردی واسه مسعود مرادی باشه.توfb متوجه شدم.واست آرزوی موفقیت میکنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

میگم اینکه فرشاد فارسی با بنیامین کار کرده وبا توجه به این که حمید عسکری و بنیامین با هم دعوا دارن یه کم مشکوک نیست؟؟؟

تو آهنگی که بنیامین قبل از عید داد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

همه ی اهنگای بنیامین عالین براشون ارزویموفقیت دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:46

به تلاشت ادامه بده، حتمآ موفق میشی؛

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رهبری ارکستر بنیامین را به عهده دارم | موسیقی ما