برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهرام ناظري بعداز دوسال در تهران به صحنه مي‌رود
با تمديد دو روزه‌ي كنسرت؛
شهرام ناظري بعداز دوسال در تهران به صحنه مي‌رود
موسیقی ما - بليت كنسرت شهرام ناظري كه قرار بود 19 و 20 اسفندماه در سالن نمايشگاه بين‌المللي به صحنه برود، به اتمام رسيد و اين كنسرت دو روز ديگر تمديد شد.

حسين توتونچيان، مدير موسسه ققنوس و برگزاركننده كنسرت شهرام ناظري، گفت: بليت‌هاي اين كنسرت براي تاريخ‌هاي 19 و 20 اسنفدماه به اتمام رسيدو به دليل استقبال مردم دو شب ديگر يعني 21 و 22 اسنفندماه نيز اين كنسرت را تمديد كرديم.

وي از خريد بليت كنسرت به‌صورت آنلاين به همراه ارئه جزييات از صندلي و رديف مورد نظر براي نخستين بار در ايران خبر داد و خاطرنشان كرد: در اين كنسرت مخاطبان مي‌توانند با مراجعه به سايت ايران كنسرت به جزييات كاملا ريز رديف و صندلي انتخابي دست پيدا كنند.

شهرام ناظري كه 13 و 14 اسفندماه در شهر اصفهان به صحنه رفته است، درباره كنسرت شاهنامه‌خواني خود گفته است: طي 100 سال اخير شاهنامه توسط خوانندگان موسيقي خوانده نشده و به دلايل سياسي و اجتماعي، طي اين مدت، ديدگاه تغزلي بر موسيقي سنتي حكمفرما بوده است.

وي اشاره كرده است كه از چهار سال پيش اجراي شاهنامه را از كشور امريكا آغاز كرده‌است و در جشنواره موسیقی سان فلوران، فز مراکش و جشنواره تاریخی کارتاژ تونس برگزار شده است.

اين خواننده موسيقي ايراني با بيان اينكه برخي از گوشه‌هاي بسيار كهن موسيقي سنتي به نام شاهنامه است، اما به‌طور كلي شاهنامه و لحن‌هاي حماسي از موسيقي سنتي خارج شده است، اينگونه ادامه سخن داده است: اجراي شاهنامه با موسيقي سنتي نياز به لحن حماسي دارد و موسيقي مقامي مي‌تواند در اين زمينه كمك كننده باشد.

وي با بيان اينكه در چهار سال گذشته در بسياري از كشورهاي جهان به اجراي شاهنامه پرداخته و اين اولين بار است كه به اجراي اين آثار در ايران مي‌پردازد، افزوده است: هنرمند فقط نبايد مهارت داشته باشد ؛ بلكه بايد فرهنگ هنري لازم را براي چگونگي استفاده از مهارت خود داشته باشد.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام ناظري بعداز دوسال در تهران به صحنه مي‌رود | موسیقی ما