برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه «دارکوب» برگزار می‌شود
در بخش جنبی جشنواره؛
کنسرت گروه «دارکوب» برگزار می‌شود
موسیقی ما - کنسرت گروه موسیقی دارکوب با آواز حامد بهداد در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می‌شود.

همایون نصیری سرپرست گروه موسیقی"دارکوب" با اعلام این خبر در توضیح جزئیات برگزاری این کنسرت بگفت : مجموع قطعات این کنسرت در دو بخش برگزار می شود در بخش نخست که به اجرای قطعات آلبوم این گروه اختصاص دارد قرار است سه قطعه "تربت"، "ابوشهر"( قطعه محلی بوشهر) و یک قطعه محلی خراسانی با صدای حامد بهداد اجرا شود.

این نوزانده سازهای ضربی در ادامه افزود : در بخش دوم برخی از قطعات جدید این گروه موسیقی با همراهی محسن شریفیان نوازنده نی انبان به صورت آوا خوانی به روی صحنه می رود همچنین در این کنسرت شریفیان قطعاتی را با ساز"جفتی" به صورت تکنوازی اجرا می کند.

وی در ادامه صحبت های خود به انتظارات گروه های موسیقی در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و افزود : اجرای بی نقص از دغدغه های اصلی گروه های موسیقی است که بخشی از این مسئله به کیفیت اجرای گروه بستگی دارد و برخی دیگر از عوامل به شرایط برگزاری کنسرت کیفیت سالن ، تبلیغات مناسب ستاد برگزاری جشنواره بستگی دارد که امیدوارم مسئولان ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر شرایط مناسب برای برگزاری کنسرت گروه های موسیقی در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر را نیز فراهم کنند.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

گروهی هست که سریع جمع شده و کار خوبی هم ندیدم که این گروه اجرا کنه،بیشتر به خاطر چهره های مطرحی که توش هست اون یکم شهرت رو پیدا کرده (این فقط نظر شخصی من بود)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

ey kash music bi kalam gostaresh peyda kone na hamed behadad na mehrane modori akhe mage brad pit ya gorg klooni bazigar nistan dige khanandegy ke nemikonan

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «دارکوب» برگزار می‌شود | موسیقی ما