برنامه یاد بعضی نفرات
 
فضا برای برگزاری کنسرت مناسب نیست
سینا سرلک:
فضا برای برگزاری کنسرت مناسب نیست
آمن خادمی:  آلبوم موسیقی «منطق عشق» به آهنگسازی پدرام درخشانی تا پایان ماه صفر منتشر می‌شود. سینا سرلک (خواننده موسیقی سنتی) گفت: این اثر موسیقایی در قالب دو سی دی با عناوین «راز و نیاز» چندی بیش با تیتراژ بسیار پایین (۴۰۰ تا ۵۰۰ عدد) و به دلیل نبود قاب سی‌دی در بازار منش‌تر شد اما بعداز ماه صفر؛ این اثر با تیراژ بیشتری عرضه می‌شود.

وی افزود: این اثر موسیقایی یک اثر متفاوت، ترکیبی از دکلمه و آواز است و آهنگساز آن پدرام درخشانی است.
این خواننده گفت: فضای آلبوم «منطق عشق» مانند دیگر آثاری است که توسط درخشانی آهنگسازی شده است. اشعار این اثر از مولانا، هوشنگ ابتهاج، سهراب سپهری، عماد خراسانی و... انتخاب و در دستگاه‌های مختلفی مانند ماهور اصفهان، متعلقات، شور و... اجرا شده است.

وی که نزدیک به دو سال در ایران کنسرت برگزار نکرده است، در این باره گفت: فضای امروز جامعه زیاد با روحیه‌ام سازگار نیست و دوست ندارم در چنین فضایی به صحنه بیایم.

این خواننده افزود: به نظرم باید برای به صحنه آمدن حرفی برای گفتن داشته باشی و آمدن به صحنه بدون درک این موضوع اشتباه است و تنها جنبهٔ تجاری پیدا می‌کند.

سینا سرلک در ادامه؛ با اشاره به اینکه بیشتر تهیه‌کنندگان فقط و فقط به مسائل اقتصادی توجه می‌کنند، تصریح کرد: به نظرم کنسرت موسیقی ایرانی با یک کنسرت پاپ بسیار متفاوت است که متاسفانه برخی از تهیه‌کنندگان درک درستی از این دو فضا ندارند.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فضا برای برگزاری کنسرت مناسب نیست | موسیقی ما