برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدا و اشعار علیرضا قزوه؛
«عشق علیه‌السلام» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقایی «عشق علیه السلام» سومین آلبوم از سلسله آلبوم‌های صدای شاعر به آهنگسازی مزدا شاهانی و شعر و اجرای علیرضا قزوه از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.

این آلبوم ۱۵ قطعه موسیقایی دارد و ۳۵ بیت از اشعار قزوه در این آلبوم به مدت یک ساعت خوانده شده است.

نوازندگان آلبوم «عشق علیه السلام» عبارت از ژوبین محمودی (دف و کوزه)، زمان خیری (نی)، کامیار فانیان (تنبور و سه‌تار)، حسین روزبهانی (بم‌تار و سه‌تار)، سعید عزیزی (پیانو)، حمید مجدی (سمپلینگ و کیبورد)، (مزدا شاهانی (تار، بم‌تار، تنبور و سه‌تار) و حبیب تولایی (آواز) هستند.

مرکز موسیقی حوزه هنری پیش از این در برنامه صدای شاعر آلبوم‌های «شب عاشقی» به آهنگسازی امید فتح‌اللهی با شعر و صدای پرویز بیگی‌حبیب‌آبادی و «داغ سودای محمد» به آهنگسازی حامد صغیری با شعر و صدای یوسف‌علی می‌رشکاک را منتشر کرده و سه آلبوم دیگر با شعر و صدای علی معلم‌دامغانی، محمدعلی بهمنی و احمد عزیزی در دست انتشار دارد.

مزدا شاهانی لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره و متولد سال ۵۱ در شهر لنگرود است و تاکنون در آثاری از جمله «همشهری خوبم» (ملودی ساز، تنظیم کننده، ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده)، «باهم بخونیم» (نوازنده گیتار و خواننده)، «شب و ستاره» (نوازنده گیتار)، «مترسک» (ترانه سرا)، «شعر نفس‌گیر» (ترانه سرا) و «برکت» (ترانه‌سرا)، آلبومی با صدای محمد اصفهانی حضور داشته است.
منبع: 
برنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عشق علیه‌السلام» منتشر شد | موسیقی ما