برنامه یاد بعضی نفرات
 
خشایار اعتمادی:
بخش رقابتی موسیقی پاپ هدایت شده برگزار شود
موسیقی ما - خشایار اعتمادی گفت: به تصمیم مسئولان در خصوص کم و کیف برگزاری موسیقی پاپ احترام می گذارم اما بهتر آن است که بخش رقابتی پاپ جشنواره در مسیر هدایت شده و به شرط ارائه آثار قابل دفاع برگزار شود.

خشایار اعتمادی خواننده ضمن بیان این مطلب درخصوص تاثیر بخش رقابتی موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر گفت : قراردادن بخش رقابتی موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر دریچه ای برای فعالیت جوانان علاقمند به این هنر بود و موسیقیدانهای فعال در این مسیر را به سمت حرفه ای شدن سوق می داد و گروه های آماتور در حوزه موسیقی پاپ متوجه می شدند که مخاطبینی هم برای نقد این نوع موسیقی به سالن ها می آمدند نه فقط برای تعریف و تمجید؛ ولی به نظرمی رسد با حذف این بخش از جشنواره موسیقی فجر فرصت ارزیابی هنرمندان جوان در این عرصه گرفته شده است.

وی در ادامه افزود : البته ناگفته نماند که من به عنوان یکی از فعالان درعرصه موسیقی پاپ حضور و فعالیت این نوع موسیقی را حسن نظر سیاستگذاران در امر موسیقی می دانم و همواره با دیده مثبت به توجه مسئولان می نگرم ؛ اما حضور انواع ژانرهای موسیقی در بخش رقابتی هر جشنواره فرهنگی و هنری امری ضروری است که طبیعتا موسیقی پاپ هم از این قاعده مستثنی نیست.

این خواننده موسیقی پاپ در پایان صحبت های خود به انتشار آلبوم "باید به تو برگردم" اشاره کرد و گفت : این آلبوم از تازه ترین آثار من در حوزه موسیقی پاپ است ، در این آلبوم با نگاهی تازه و امید بخش به مسائل پیرامون پرداخته ام و با قراردادن کلام معقول به مخاطب متوجه شدم که اگر با مخاطب با ادبیات درخور و قابل دفاع برخورد کنیم اثری قابل قبولی ارائه خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

بله و امیدوارم روزی برسه که بخش رپ و راک هم باشه. به یاد اون گذشته های دور می افتم که تازه پاپ تو ایران میخوندن.منظورم سالها قبل از انقلابه و چقدر موضع میگرفتن برخی سنتی ها و حتی اونوقتا به رپ میگفتن راپ ................و راپ و پاپ رو جمع میبستن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بخش رقابتی موسیقی پاپ هدایت شده برگزار شود | موسیقی ما