برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولين اثر صوتي گروه آوازي تهران منتشر مي‌شود
ميلاد عمرانلو خبر داد:
اولين اثر صوتي گروه آوازي تهران منتشر مي‌شود
موسیقی ما - ميلاد عمرانلو رهبر گروه آوازي تهران از انتشار اولين اثر صوتي اين گروه در تهران خبر داد.ميلاد عمرانلو رهبر گروه آوازي تهران گفت: در اين آلبوم كه اولين اثر صوتي گروهمان است شامل آثاري از موسيقي فولكلور ايراني است كه با نگرش خودمان آنها را اجرا كرديم.

وي ادامه داد: اين كار هم‌اكنون در مرحله ضبط قرار دارد و قصد داريم بعد از كنسرتمان در تالار وحدت مابقي كارها را ضبط كنيم كه اميد داريم تا پايان آذرماه با موفقيت به پايان برسد.

رهبر گروه آوازي تهران با اشاره به روند انتشار اين آلبوم صوتي اظهار داشت: با توجه به قوانين جديد ارشاد مبني بر اين كه شخص نمي‌تواند مجوز بگيرد و حتما يك شركت فرهنگي بايد اين كار را انجام دهد، ما نيز بايد منتظر يك شركت فرهنگي هنري باشيم تا بتواند مجوز كار را دريافت نمايد.

نوازنده اركستر سمفونيك تهران با بيان اين كه انتشار كار هزينه بالايي را مي‌طلبد، گفت: ما براي انتشار نياز به يك اسپانسر داريم كه اميدواريم با داشتن چنين امكاني هم بتوانيم كار را منتشر نماييم و هم در فستيوال‌هاي خارجي شركت كنيم.

عمرانلو در خاتمه با بيان اين كه هنوز اسم كار مشخص نشده، خاطرنشان كرد: من خيلي دوست دارم اين اثر صوتي را براي شب عيد به عنوان عيدي به علاقمندان‌مان تقديم كنم.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولين اثر صوتي گروه آوازي تهران منتشر مي‌شود | موسیقی ما