برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش تصویری از کنسرت محمد اصفهانی و گروه اش در تالار بزرگ کشور - 1
عکس‌ها: سعید عبداللهی
گزارش تصویری از کنسرت محمد اصفهانی و گروه اش در تالار بزرگ کشور - 1
موسیقی ما - کنسرت محمد اصفهانی خواننده محبوب موسیقی ایران طی دو شب در تالار بزرگ کشور برگزار شد. سری دوم عکس‌های سعید عبداللهی  از این کنسرت را این‌جا ببینید ...
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

واقعاً عالی بود. صدای استاد که حرف نداشت. البته اون قسمتی از آهنگ "سامی یوسف" که انگلیسی بود، به صدای استاد چندان نمیومد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

من دیشب رفتم کنسرت مثل همیشه فوق العاده بود.اجرای زنده قشنگ تر از اورجینالش بود.آهنگ تنها ماندمو انقدر قشنگ خوند که همایون خرم آهنگساز این کار که تو تماشاچیها بود اومد بغلش کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سنتی ها را فوق العاده اجرا کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سلام.
میشه خواهش کنم کلیپی از کنسرت دکتر رو واسه دانلود تهیه کنید واسه کسایی که نتونستن برن کنسرت ؟؟؟؟؟؟

اینطور که من شنیدم کنسرت خیلی عالی برگزار شد.
خیلی ممنون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

دکتر اصفهانی چرا اینقر شکسته شده؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

مرسی از دکتر.مثل همیشه عالی بود.کاش میدونست چقدر دوستش دارم.نفسش همیشه گرم باشه ایشالا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

وقتی میری به کنسرت و یهو با پلی بک مواجه میشی احساس میکنی داره شعورت توهین میشه!
متاسفم
ناهماهنگی گروه، تنظیم بد، همه اینها باعث میشه ناراضی از سالون بیای بیرون.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

bebinid inke ye seri ahang "play back" ejra beshe va be shoure hozare too saloon tohin beshe jaye taasof dare.
man az doostdarane sedaye aghaye esfahani hastam vali vaghean baraye khodam moteasefam ke be concerte ishoon raftam.
hichi sare jash nabood
sazha taze roo sahne kook mishodan, nahamahangiiii
sedaye aghaye esfahani aslan sare hal nabood
nemidoonam
ishalah ke badeha behtar beshe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

این کسانی که ادعای پلی بک بودن رو می کنند گویا نواخته شدن سازها رو هنگام خواند دکتر اصفهانی ندیدند. ندیدندهنگام اجرا میکروفن رو به سمت جمعیت میگرفت تا همراه با مردم خونده بشه. بهتر بگم در کنسرت اصلاً حضور نداشتند.می خواهید علیه دکتر اصفهانی جو سازی کنید !!!

اون قدر خالی بندی شما مشهوده که آدم خندش میگیره .
خدا رو شکر اون قدر دکتر اصفهانی زنده و حتی بدون موسیقی و ساز در برنامه های مختلف خونده که کسانی که در کنسرت هم نبودند باور نمی کنند.

گروه اون قدر هماهنگ بود که استاد همایون خرم بلند شد و از گروه ارکستر و صدای شفاف دکتر محمد اصفهانی تشکر کرد.
نکنه استاد همایون خرم هم خالی می بنده ؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

salam aghaye farshad.
bale ghatan hamintore ke shoma migid.
vali behtare az khode aghaye esfahani ya yeki az azaye gorooheshoon beporsid ke ahange khorshide farda play back bood ya na?
be har hal man khodam shifteye sedaye ishoon hastam, baraye hamin tavaghoam balast.
chon mesle ishoon khanadei too pop nadarim.
agar 4sale pish too hamin talar concerte ishoon ro rafte bashid be harfe man miresid.
tafavotha ro khoob ehsas mikonid
oon moghe motevajeh mishid ke chera tavaghoe man baravorde nashod.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

من که شب اول رفتم.به جرات میگم تمامه آهنگهارو دکتر زنده خوندند.من خودم روی این قضیه خیلی حساسم.خیلی خیلی حساسم. اگه دکتر پلی بک کنه متوجه میشم...ولی به کسانی که نبودن میگم.خیالتون راحت.100 درصد اجراها زنده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

در پاسخ به دوست عزیزمان صدر عرض میکنم که کنسرت امسال با کنسرت قبلی ایشان تفاوت های آشکاری داشت اولا اجرای تصنیف هایی از آلبوم تنها ماندم با همراهی ارکستر سنتی بود که به نظر بنده بسیار خوب اجرا شد و دوم تعداد اعضای ارکستر که نسبت به کنسرت قبلی شاید بیش از دو برابر بودند .البته بنده هم در مورد خورشید فردا نمیتوانم اظهار نظر کنم اما در مورد بقیه اثار ارائه شده دکتر اصفهانی چه در پاپ وچه سنتی اجرای بسیار خوبی داشتند و اکثرا از سالن راضی برگشتند .به نظر بنده خوب است دکتر فقط در یک کنسرت ترانه های سریال ها ی تلویزیونی وفیلمهایی را که برای آنها خوانده ارائه نماید از آوای فاخته یا پهلوانان نمیمیرند گرفته تا سریال زیر هشت وایکاش ایشان درکنسرت بجای خورشید فردا گل گلدون را اجرا میکردند تا دوست عزیزمان خرده نمیگرفتند .صدای دکتر انقدر وسعت دارد که نیازبه استفاده از پلی بک داشته باشد وایکاش در مورد زمان ارائه البوم جدید به مخاطبین توضیح میدادند .به نظر من دکتر در زمینه اطلاع رسانی وایجاد ارتباط با مخاطبین بایستی راهکاری پیدا کنند تا اخبار رسمی در مورد ایشان به اطلاع علاقمندان برسد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

دوستانی که میگن خورشید فردا پلی بک بود دارن موسیقیشو میگن و درست هم میگن موسیقی داشت پلی بک پخش میشد اما مروستی داشت ستار این آهنگو زنده میزد.آهنگ با تو هم همینطور بود واسه اینکه شبیه درآوردن این اهنگ توسط ارکست سخته چون base داره ولی دیگه خیلی خنده داره اگه بگید زنده نخونده.چون اگه اینجوری باشه بلافاصله همه متوجه میشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

آقای صدر اجرا با سازهای زهی اون هم تو ایران و در این حجم یک هتر واقعا" بزرگ است . در ضمن کوک کردن ساز های زهی سر صحنه یک امر عادی است چون بعضی سازها از سبکی به سبک دیگر احتیاج به کوک متفاوت دارند . علاوه بر این عقل حکم می کند که سازها رو قبل از هر آهنگ مجددا" چک کرد تا تنظیمش حتی به مقدار کم به هم نخوره و حین اجرا تو ذوق نزنه . ضمنا" هماهنگی گروه بسیار خوب یود و باید بگم از حرف شما کاملا" متعجبم . چون چنین اجرایی تو ایران و با بضاعت ما یک ارزش انکار تاشدنی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد نه انتقاد آن هم از نوع تاسنجیده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

آقا سجاد شما درست می فرمایید آنچه مسلم و واضج است اجرای دکتر در خورشید فردا کاملا" رنده بوده من هم روی این مساله کاملا حساسم و فرق بین اجرای زنده و غیر زنده رو کاملا" تشخیص میدم و به عبارتی مو رو از ماست می کشم .
آفا عباس من هم شب دوم در کنسرت شرکت کردم مثل اینکه دکتر شب اول بنا به اصرار خیلی زیاد مردم گل گلدون رو اجرا کردند آن هم به صورت فی البداهه و بدون تمرین قبلی و این مهارت بالای ایشون و گروهش رو در اجرای رنده می رسونه ( حطاب به دوست دیگری که میگه اجرای خورشید فردا زنده نبوده : اگر خودم هم ندیده بودم باز مطمئن بودم که اجرای این آهنگ رنده است چون اجرای گل گلدون آسونتر از اجرای خورشید فردا نیست . و هیچ دلیل عقلانی وجود نداره که خواننده حرفه ای مثل دکتر یک شب بنا به در خواست زیاد مردم یک آهنگ مثل گل گلدون رو فی البداهه اجرا کنند و روز بعدش احتیاج داشته باشند خورشید فردا رو پلی بک اجرا کنند ! )

آقا محمد شما کاملا درست می فرمایید اگه توجه کنید قبل از اجرای خورشید فردا صدای سوتی توسط کیبورد پخش میشه که فریاد میزنه ما مقداری از آهنگ این اجرا رو که نمیشه توسط سازهای موجود گروه ارکست به اون خوبی در آورد قبلا به حافظه کیبورد داده ایم دکتر حتی نو این مورد با مردم کاملا" صادق هستند وگرنه میشد کاری کرد که این صدا شنیده نشود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

دوستان عزیز ، اگه دقت کرده باشید،وقتی آقای اصفهانی به صدابردارش میگه که می خوایم فلان آهنگ رو اجرا کنیم ، منظورش play back هست و گروه هم ادای زدن رو در میارن ، مثل خورشید فردا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

نه بابا play back چیه؟؟
اونم دکتر!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گزارش تصویری از کنسرت محمد اصفهانی و گروه اش در تالار بزرگ کشور - 1 | موسیقی ما